Citat:
Ursprungligen postat av
stampentrekant
Det är extremt få, det jag säger.
Samt återigen, män drar sig allmänt till jämnåriga eller yngre tjejer. Tjejer likadant, jämnåriga eller äldre män.
Så 98% av alla par ser ut
2% är en kvinna som är 5 år äldre än mannen eller mer.
Folk dras till sina preferenser, även när det gäller sånt här.
Jag personligen skiter i om en tjej är 20 eller 30, bara hon är hälsosam och smal, bryr mig väldigt lite om ålder, men när det bara kommer till sex, eller liknande OF så dras många till de yngre.
Tex på sidor som DarkSide eller BodyContact. När jag träffat tjejer därifrån har det varit allt från 18 åringar upp till 33 åringar.
När de visar hur de har det på dessa sidor. De som är mellan 18-23 får BETYDLIGT mer mess. Vi snackar mer än 4 gånger så mycket. Samt männen som skriver är i ALLA åldrar tom på morfar-nivå.
Men de äldre tjejerna, är det väldigt sällan betydligt yngre killar skriver till, samma ålder samt äldre? Absolut.
Det är verkligheten.
Ja men nu pratar du om sidor där de flesta träffas gratis som ds, bc.
Dessutom så väller det in meddelanden på dessa sidor om man lägger upp en sexig bild.
Jag har jobbat med detta x antal år.
Jag har alltid kunnat cama flera gånger varje dag. Ibland kunde jag göra **** på en dag, ibland blir det **** ibland mindre i bland mer.
Ibland har jag fått någons månadslön.
Ja, det kanske tittar många på de som gör kinks eller ser ut att va 18-19-20.
Men tro mig 50 åriga anna som är kåt drar till sig massor med män.
Only fans har aldrig varit det primära för mig. Man måste göra reklam för att få dit kunderna från andra sidor.
Om man skall lyckas på en sådan sida måste man hämta kunder någon stans ifrån tex blogg.
Många kör fly som kört of förut nu istället, annonserar på nya sidor, finns massor med sidor att lägga upp annonser på.
Det går att sälja allt möjligt, man måste bara förstå marknaden och det märker jag att du direkt inte gör, kanske för att du inte köper eller är med och ser hur tjejer får bra betalt.
Att bli internationell är bara ett plus, och som jag sa man kan få bra lön på att sitta och prata i telefon.
Några sidor har stängt och alla har sökt sig till andra sidor och de svenska sidorna jag pratar om har tex 25.000 användare.
Alltså vi som är sexuella mycket får ofta en väldigt fin kropp.
Det är inte så som du säger och du bevisar bara att du inte vet något om marknaden, du kanske bara kollat in några fåtal du hört om i blogg världen.
Vill inte skriva allt här. Kan bara säga att du har fel. 😑
Det finns många som runkar till tjejer med stora sillisar men som aldrig skulle vara tillsammans med en bimbo.