2025-12-18, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Är detta ett SD konto? Någon som vet?

Klart det är ett SD konto. Han är ju upprörd över det här helt rättvisa och fina domslutet. Då måste det röra sig om ett sk ”trollkonto”, alla vettiga människor förstår ju att det är så här vi svenskar vill ha vårt rättsystem. Fullt rimligt. Rättvist. Förmodligen sitter JÅ och rattar hälften av alla konton som fäller arga kommentarer här.
Citera
2025-12-18, 16:28
Medlem
Paris24s avatar
Det resoneras i tråden om hur domaren tänkt när han inte utvisade. Men expressen, det var elakt, visar ju svaret svart på vitt. Domaren heter Mohamed Ali och det besvarar ju alla frågor.
Citat:
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/darfor-utvisas-inte-shakir-domarens-forklaring/
Domaren Mohamed Ali menar att Shakir är etablerad i Sverige och har god kontakt med sin dotter, som är svensk medborgare. Därför ska han inte utvisas.

Eftersom jag läser om nazi-tiden i Tyskland 1930-talet så får jag läskiga vibbar, nazister tog över alla juridiska och polisiära chefs-positioner i det tyska riket och därefter var det fritt fram med koncentrationsläger för svenskar förlåt icke önskvärda.
Citera
2025-12-18, 17:19
Medlem
Sjuk dom men blir det inte ändrat till utvisning i hovrätten så det riktigt sorgligt..
Citera
2025-12-18, 17:34
Medlem
Thyrells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Det var väl skönt för kärringen att få sig ett sista skjut? Förmodligen har hon röstat för att rasfrämlingen skulle kunna uppehålla sig här också. Karma?

Du som tydligen röstar SD, röstar då för att svenska män skall få misshandla, våldta och döda svenska kvinnor. Eller hur. För SD försvarar väl de svenska männen.

Givetvis kan ingen som röstar i svenska riksdagsval och utövar sin demokratiska rättighet anklagas för att stå för att någon skall få våldföra sig på någon annan. Men det är väl svårt att förstå att man kan ha flera än en tanke i huvudet som ni rasister. När är så dumma att ni till och med hatar Sverige och svenskar. Patetiskt.
Citera
2025-12-18, 17:36
Medlem
Wajis avatar
Jag ser ju vilka svin dessa människor är.. Inger Grönberg (MP), Pran Malhotra (S) och Eva Svalling

Är Eva Svalling V tro och Mohamed Ali S så förstår vi ju verkligen att de försvarar dessa jävla importerade odjur,. Någon som vet?
Citera
2025-12-18, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Jag ser ju vilka svin dessa människor är.. Inger Grönberg (MP), Pran Malhotra (S) och Eva Svalling

Är Eva Svalling V tro och Mohamed Ali S så förstår vi ju verkligen att de försvarar dessa jävla importerade odjur,. Någon som vet?

Jag vet inte om hon är v men det finns en Daniel Svalling som är v. Är inte världens vanligaste efternamn.
Citera
2025-12-18, 17:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G

Och vem fan går igång på åldringar? Usch!
Flyktingmigranter i form av muslimska män som blivit utslussade av arbetsförmedlingen, då ingen annan vill arbeta med gamlingar.

Ungefär samma klientel som arbetar med att köra svarttaxi och ligger bakom 99,9999999999999999999999 av våldtäkterna/rånen där.

Tyvärr har gamlingar inget värde och behandlas utefter det.

Svar nog?
Citera
2025-12-18, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Mamman verkar dock ha något innanför pannbenet för hon och barnet verkar inte bo ihop med idioten.

Ja, ett barn ska växa upp med en sund pappa; en som inte är missbrukare och våldtäktsman (bl. a.)
Tror inte han kan få träffa sin dotter nu på ett bra tag, hoppas hon är gammal nog när han kommer ut så att hon förstår att ta avstånd från skummet. En person som gillar att köra upp föremål i 95-100- åriga kvinnor ska inte få umgås med barn.

Undrar i vilken religion han uppfostrar sin dotter.

PS: Min magkänsla säger mig att mamman till barnet är svenska (läs svenskfödd). Aset har ju infesterat Sverige i så många år så chansen är väl att han träffat någon härifrån.

Han ser litet rödlätt ut på bilderna, har aldrig varken sett eller träffat någon man från Irak med hans utseende.

Skicka ut idioten asap.
Även om de inte bor ihop på pappret kan de mycket väl göra det i verkligheten. Utlänningar har ju satt det här med skönskrivningar i system för att maxa bidrag, tex får mamman bostadsbidrag om han inte är skriven där.
Citera
2025-12-18, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Även om de inte bor ihop på pappret kan de mycket väl göra det i verkligheten. Utlänningar har ju satt det här med skönskrivningar i system för att maxa bidrag, tex får mamman bostadsbidrag om han inte är skriven där.
SKENskrivningar
Citera
2025-12-18, 17:58
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Jag vet inte om hon är v men det finns en Daniel Svalling som är v. Är inte världens vanligaste efternamn.

Såg det från Enköping. Vänstermuppar är ju en sjukdom så den lär ju gå i varv.

Borde finnas på varje Valskylt från högersida. Vill ni ha våldtäktsmän, kriminella invandrare kvar i Sverige trots grova brott. Rösta på vänstern som förstör ditt Sverige.
Citera
2025-12-18, 18:16
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Klart att Rådman Mohammed Ali inte anser att våldtäktsmannen inte ska utvisas.

Vad fan trodde ni? Att MOHAMMED ALI ska UTVISA en VÅLDTÄKTSMAN som förgripit sig på en 100-årig kvinna? Bränn hela systemet. Vi behöver börja om. Ut med alla MOHAMMED, ALI och Våldtäktsmän, sen kan vi kanske prata om hur vi faktiskt vill ha det.
Citera
2025-12-18, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteBoySummer
Klart att Rådman Mohammed Ali inte anser att våldtäktsmannen inte ska utvisas.

Vad fan trodde ni? Att MOHAMMED ALI ska UTVISA en VÅLDTÄKTSMAN som förgripit sig på en 100-årig kvinna? Bränn hela systemet. Vi behöver börja om. Ut med alla MOHAMMED, ALI och Våldtäktsmän, sen kan vi kanske prata om hur vi faktiskt vill ha det.

Håller med .

Det som gör mig mest förbannad är hur en irakisk man överhuvudtaget vågar sig på att våldta någon på jobbet ?
Weird eller dum i huvudet ,den mannen ?

Inlärning utav hänsyn och respekt mot äldre- saknas helt, hos denne !
De äldre med grå tidningarnas charm skall man hedra och böja sig inför ; är vad jag fick lära mig som liten !

Allt är konstigt nuförtiden ; man blir mörkrädd !

Ingen respekt alls .Ingen hänsyn .
Då är det klart man reagerar och blir fly förbannad !

Män som gillar att våldta människor skall INTE jobba inom vården !
De skall sitta i fängelse och lära sig veta hut ! = Lära sig att behandla människor med respekt och omvårdnad och känna att man gör rätt och inte gör illa .

Det trodde jag de fick lära sig i skolan .
Senast redigerad av evaveva 2025-12-18 kl. 18:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in