Citat:
Ursprungligen postat av
Mommysnewtits
Jag håller helt och fullt med dig!
Dessutom om mamman till barnet har något bakom pannbenet så hoppas jag att hon inser att barnet klarar sig bättre utan avartern till pappa som är anmäld för fyra våldtäkter på åldringar, dömd för en våldtäkt, kört bil trots att han har blivit av med körkortet på grund av drograttfylla, han är dömd för ringa narkotikabrott, han är också dömd för urkundsförfalskning och föregivande av allmän ställning.
Mamman verkar dock ha något innanför pannbenet för hon och barnet verkar inte bo ihop med idioten.
Ja, ett barn ska växa upp med en sund pappa; en som inte är missbrukare och våldtäktsman (bl. a.)
Tror inte han kan få träffa sin dotter nu på ett bra tag, hoppas hon är gammal nog när han kommer ut så att hon förstår att ta avstånd från skummet. En person som gillar att köra upp föremål i 95-100- åriga kvinnor ska inte få umgås med barn.
Undrar i vilken religion han uppfostrar sin dotter.
PS: Min magkänsla säger mig att mamman till barnet är svenska (läs svenskfödd). Aset har ju infesterat Sverige i så många år så chansen är väl att han träffat någon härifrån.
Han ser litet rödlätt ut på bilderna, har aldrig varken sett eller träffat någon man från Irak med hans utseende.
Skicka ut idioten asap.