2025-12-18, 15:02
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Stackarn verkha en 6 årig dotter och sin mamma i Sverige vilket verkar väga tyngre än våldtäkter av åldringar i deras hem som dom dessutom betalar gm för att få hjälp av, nu blev det inte ansett som grov våldtäkt och inte dömd för ena anmälan men kanske inte konstigt med Muhammed som rådman och nämndemän från S och MP.
Även två våldtäkt anmälningar har blivit nerlagda mot detta svin, men klart han måste få stanna för att han har en dotter som han träffar varannan helg.
Om han brydde sig om sin dotter och sin mamma så hade han inte våldtagit en hundraårig dam.
Nu borde han få stå sitt kast, med full konsekvens.
Livstids utvisning med en spark i röven, men först 100 piskrapp.
Det är kommunister och utlänningar i rättsväsendet som vurmar för utländska gärningsmän med dubbla motstockar
Citera
2025-12-18, 15:15
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Excenter32
Jag tror allmänheten håller med om att allmänhetens rätt att slippa en våldtäktsman i landet är viktigare än 6:åringens rätt att enkelt och smidigt träffa sin far varannan vecka. Låt oss rösta om saken.

Jag håller helt och fullt med dig!

Dessutom om mamman till barnet har något bakom pannbenet så hoppas jag att hon inser att barnet klarar sig bättre utan avartern till pappa som är anmäld för fyra våldtäkter på åldringar, dömd för en våldtäkt, kört bil trots att han har blivit av med körkortet på grund av drograttfylla, han är dömd för ringa narkotikabrott, han är också dömd för urkundsförfalskning och föregivande av allmän ställning.
Citera
2025-12-18, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Är inte förvånad!! Detta "woke-jämställdhetsarbete" är ogynnsamt för kvinnor egentligen.

Ja, så är det ju. Ideologiska feminister driver stenhårt frågan att män och kvinnor skall behandlas exakt lika- Utan undantag.

Så tant Agda 100 år skall alltså inte klaga när hon skall duschas och få hjälp med intimhygienen av en man.

Vem tjänar på det? Jämställdheten? Själv ser jag det enbart som en form av statligt förtryck av de stackars gamlingarna. Och väldigt många kvinnor som egentligen hade behövt hjälp tackar så klart nej till den nu när den skall utföras av Morteza, Mohamad och Abdi i stället för av en vänlig kvinna så som det är i normala länder.
Citera
2025-12-18, 15:37
Avstängd
Kalaskula544s avatar
Sorgliga är att dom flesta svenskar verkar vilja ha denna utveckling.
Citera
2025-12-18, 15:42
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Excenter32
I din världsbild kanske. Inte i folkets. Folket har aldrig fått tycka till om barnkonventionen eller andra liknande fördrag eller blivit informerade om vilka följder de skulle få för fall som det här. Helt odemokratiskt har de införts i lönndom utan att vi fått göra välinformerade val om dess konsekvenser. Och folket vill inte ha dessa konsekvenser. Utvisning av en man som våldtog en försvarslös 100åring kan inte vara kontroversiellt.

Barnkonventionen blev inte svensk lag i lönndom 😂 Det var ett populistiskt beslut som i stort sett alla var enade om
Citera
2025-12-18, 15:46
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Ok det här tar fan priset. Om man inte utvisar folk för detta, vad fan ska då krävas?! AGERA Regeringen! Det räcker med aktivister i domstolarna, de måste rensas ut och det snabbt. Det är uppenbart att maktdelningsprincipen inte fungerar som den ska när det sitter några jävla stollar som styr över hela den dömande delen och som får diktera utifrån sin egen skeva världsbild när vi svenskar har röstat fram en helt annan linje. Ut, bara ut! Inget snack. SD och M måste verkligen ta sig en funderare och komma på hur de ska lösa detta för det här eroderar förtroendet för dem i längden.
Du blir utvisad om din arbetsgivare har gjort ett litet fel i dina anställningspapper då kan man bli utvisad
Men att döda och våldta tycker våra politiker/rättsväsande inte är lika farligt
Citera
2025-12-18, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Barnkonventionen blev inte svensk lag i lönndom 😂 Det var ett populistiskt beslut som i stort sett alla var enade om
Lite luddiga goda ord, avd "fred på jorden". Inte diskuterades det som verkligen betyder något. Dvs exemplifiering av tillämpningen genom fall som detta, vilket är den praktiska tillämpningen på snömoset.
Citera
2025-12-18, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Jag håller helt och fullt med dig!

Dessutom om mamman till barnet har något bakom pannbenet så hoppas jag att hon inser att barnet klarar sig bättre utan avartern till pappa som är anmäld för fyra våldtäkter på åldringar, dömd för en våldtäkt, kört bil trots att han har blivit av med körkortet på grund av drograttfylla, han är dömd för ringa narkotikabrott, han är också dömd för urkundsförfalskning och föregivande av allmän ställning.

Mamman verkar dock ha något innanför pannbenet för hon och barnet verkar inte bo ihop med idioten.

Ja, ett barn ska växa upp med en sund pappa; en som inte är missbrukare och våldtäktsman (bl. a.)
Tror inte han kan få träffa sin dotter nu på ett bra tag, hoppas hon är gammal nog när han kommer ut så att hon förstår att ta avstånd från skummet. En person som gillar att köra upp föremål i 95-100- åriga kvinnor ska inte få umgås med barn.

Undrar i vilken religion han uppfostrar sin dotter.

PS: Min magkänsla säger mig att mamman till barnet är svenska (läs svenskfödd). Aset har ju infesterat Sverige i så många år så chansen är väl att han träffat någon härifrån.

Han ser litet rödlätt ut på bilderna, har aldrig varken sett eller träffat någon man från Irak med hans utseende.

Skicka ut idioten asap.
Senast redigerad av Detdundrar 2025-12-18 kl. 16:18.
Citera
2025-12-18, 15:54
Medlem
Sjukt att svenska lagar skyddar kriminella som beter sig såhär. Självklart ska gärningspersonen sitta i fängelse och sedan utvisas.
Citera
2025-12-18, 15:54
Medlem
Utan att ha läst tråden. Jag föreställer mig att massa vänsterblivna och babbar skriver här att kräket skall få stanna? Själv tycker jag att man bör linda in kuken i bensinindräkt tyg och sedan tända på. Först efter det hela visats offentligt är det dags för utvisning. Tror någon det skulle upprepas av någon annan Muhammadan?
Citera
2025-12-18, 15:58
Medlem
Vanstertrollets avatar
Det var väl skönt för kärringen att få sig ett sista skjut? Förmodligen har hon röstat för att rasfrämlingen skulle kunna uppehålla sig här också. Karma?
Citera
2025-12-18, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Sosseväljarna ser till att det är jämställt, även 100åringarna ska våldtas

Den vänsterliberala domstolen vill såklart ej heller utvisa en av sina kärnväljare.

Våldtäkten höll ju dessutom bara på 10min, lite kort tycker vänsterliberalerna.

Är detta ett SD konto? Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in