Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
/.../Att sponsra arbetsskygga sexarbetare bidrar knappast till någonting positivt för någon part.
De som har följt dina skriverier på Flashback har ju observerat att du är okunnig och full av fördomar gentemot sexarbetare och deras kunder. Om man vill vara en framgångsrik sexarbetare så går det inte att vara "arbetsskygg", utan det är rätt mycket arbete involverat.
Citat:
Du hävdar att du inte lider för att du är ingen snåljåp men samtidigt måste det vara nåt fel på dig eftersom du är tvungen att betala för att kvinnor ska vilja umgås med dig.
Jag är inte tvungen att betala för kvinnor för att de ska umgås med mig och jag har ett stort "vanligt" umgänge som också tidvis har inkluderat älskarinnor.
Men ibland, speciellt då jag har varit på resande fot i arbetet, så har det varit bekvämt att anlita en eskort. Jag föredrar att tillbringa kvällen med en intelligent eskort än att föra ett ytligt samtal över en grogg i en stimmig hotellbar för att kanske få med mig en dam till mitt rum eller följa med henne till hennes rum.
(PS: Sen är inte "vanligt" umgänge med släkt, vänner eller älskarinnor heller gratis. Det bygger också tjänster och gentjänster, gåvor och gengåvor med mera. Om det blir obalans i en sådan relation med bristande ömsesidighet så blir relation ansträngd och upphör som oftast. Vi "betalar" i alla relationer med tid och/eller pengar och andra resurser för att de ska upprätthållas, men det kanske inte sker explicit och kan variera över tid.)