2019-09-06, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123framatskadega
Eller emotionella besvär. Tjejer låtsas spela dumma och lägga bollen i mäns händer. Därav är det en fördel för dem att ha jobb också, då är det inte lika jobbigt...

Natural selection

Genom miljontals år har Natural selection valt ut de bästa för arters överlevnad

Ingen art har gängvåldtäker som fortplantningsmetod.

Antingen har det alfahanen i en hierarki som som får befrukta honorna eller den hanen som honan väljer ut pga av fysisk styrka, skönhet, vackraste sången eller uthålligheten för att få de avkommor som blir mest friska och har störst överlevnadsförmåga efter starkt dna.

En alfahane måste både vara rättvis, fysisk stark och smart och vänlig och se skillnad på rätt och fel för att få gruppens respekt och förtroende. Han måste kunna hitta mat, hålla ordning i gruppen, få honorna trygga så de vill para sig och få avkommor, han måste kunna tänka logiskt och rationellt för att få största möjliga utfall av överlevnad av gruppen, han måste kunna lära sig av de äldre som har längre erfarenheter var man kan hitta mat och få trygghet och han måste kunna ta bra beslut så gruppen inte hanar i bråk med andra grupper hela tiden. Andra hanar som står längre parar sig inte med honan. De respekterar sin plats i gruppen. Om de vill utmana ordningen så utmanar de alfahanen. De ger sig inte på honorna.

Andra djur som inte lever i grupper – tribes har ett annat sätt att para sig på. Hanar får leta upp brunstiga honor och får ibland färdas mil för att hitta någon hona. På plats måste hanar tävla mot andra hanar som med vill para sig med honan. Antingen genom att visa sig fysiskt starka och ha fysiska konfrontationer med andra hanar, eller genom att sjunga vackratst eller genom att visa sig vara vacker eller genom att visa sig vara uthålliga och uppvakta tills honan bestämmer sig med vilken hane de accepterar.

Hanar är ofta fysiskt starkare än honor bland olika arter. Hanar är oftast vackrare än honor med mer färger och mer utpräglade fysiska attribut som attraherar honor. Honor har oftast mer dämpande färger, utseende och fysiska attribut än hanar.

Universiellt så uppvaktar hanar honor tills hon väljer, hanar kämpar och tävlar mot andra hanar om att bli den honan väljer.

Ingenstans väljer en hane att våldta en hona. Han ”KAN” göra det för han är fysiskt starkare än honan. Men någonstans djup inne i hanar finns en slags respekt om att honan väljer den som hon anser har bäst förutsättningar för att ge bäst avkommor för artens överlevnad. Hanar accepterar nedlag och får en ny chans nästa år igen.

Så är det bland människor med att människor har ingen naturlig tradition att gängvåldta och begå massövergrepp mot kvinnor. Därför blir ALLA upprörda när detta sker. För det är fel, det går emot allt vi står för, det går emot våran moral och djuriska instinkter. Det hjälper inte att politiker står och försvar massövergrepp. Detta är en fråga som går betydligt djupare än det.
Citera
2019-09-06, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undrarson
Jag har så svårt att förstå varför betala för något som är gratis?

Kan någon förklara så jag förstår

Hade du frågat varför folk köper vatten och äpplen när dom kan få det från kranen och trädgården hade jag fattat. Men nu låter det typ som, varför ska diabetiker betala för insulin som andra får gratis?
Citera
2019-09-06, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuskenstein
Hade du frågat varför folk köper vatten och äpplen när dom kan få det från kranen och trädgården hade jag fattat. Men nu låter det typ som, varför ska diabetiker betala för insulin som andra får gratis?

Hmm.

sexbrist = medicinskåkomma?

sexbrist = utbud till försäljning?
Citera
2019-09-07, 00:07
Medlem
Citat:
Hmm.

sexbrist = medicinskåkomma?

sexbrist = utbud till försäljning?

om relativt snygga män är villiga att sätta på vilken skata som helst finns det inget incitament för tjejer att ligga med mediokra män, priset är för att täcka klyftan.

Om jag fick ligga så mycket jag ville med en snygg tjej/er skulle jag inte ha någon list att ligga med en average girl men om hon erbjuder en daglön eller två är det en helt annan sak.
Citera
2019-09-07, 00:18
Moderator
Neksnors avatar
Den oerhört usla rubriken fråga har ändrats. Ny rubrik: Varför betala för sex som är gratis?

/Mod
Citera
2019-09-07, 00:44
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:

Du betalar inte för sexet per se, utan för att hon ska gå efteråt.
Citera
2019-09-07, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Att ligga kostar alltid. Om inte pengar så tid och ansträngning. Män som vill slippa allt det väljer att hellre öppna plånboken.

Man blir både svettig och andfådd vid sex så då måste det klart vara värt det
Citera
2019-09-07, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult

bara att bestämma det innan att de går efter avslutat sex......gratis
Citera
2019-09-07, 02:28
Medlem
Antexs avatar
Citat:
bara att bestämma det innan att de går efter avslutat sex......gratis

Du ser, nu har du börjat kohandla. Nästa steg så måste ni komma överens om att hon inte kommer tillbaka utan att du kallar.
Och vips är ni i ett förhållande med ständigt nya överenskommelser.
Som kommer kosta i form av avbetalning.

Det finns inga gratis luncher..
Citera
2019-09-07, 10:07
Medlem
Citat:

Hur kan du inte förstå? Vad är det som är svårt att förstå?

Eskort så kan du i princip välja vilken smak du vill, när det gäller tjej, fetisch etc. Du har oftast väldigt snygga tjejer att välja mellan också. För gratis sex (antar jag haff på krogen eller annat) så handlar det om ett spel att få tjejen intresserad av dig. Det är liksom en utdragen process ä, oftast.
Med Eskort kan du bokstavligen talat åka till ett ställe, ligga med en 10a inom loppet av 1h.
Citera
2019-09-07, 11:47
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult

Faktiskt det dummaste jag hört, det är inte svårt att skicka hem ett vanlig ligg/ragg efter att man knullat med henne. Visst kanske för weak ass fuckers som är oärliga mot både sig själva och ragget, så får ni ligga där och lyssna på hennes problem och drama mellan väninnorna för att ni inte vågade öppna truten och säga "Du nu är det dags för dig att klä på dig och gå hem".

Om det är därför folk att väljer att knulla horor så är det fan ett ryggradslöst jävla gäng vi har att göra med helt ärligt.
Citera
2019-09-07, 12:04
Bannlyst
jag är förvånad att kvinnor väljer att beblanda sej med de allra sämsta ? väger ens pengar upp sådant ?

har aldrig förstått tänket i detta , och är det inte jävligt grisigt /snuskigt att ligga med någon man varken känner eller har känslor för , måste kännas tokfel väger verkligen pengar upp detta .

önskar svar från någon kvinna som vet mer om detta .

nej sex är gratis och ska utövas med glädje och lust för alla inblandade .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in