Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-18, 06:58
Medlem
notlostintheworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Absolut är det så, men är man i en professionell roll så är man

Då hade det ju varit roligt att diskutera varför hon inte är det.

Själv tror jag att man kan komma ur den professionella rollen om man har hållit på med programmet i så många år som hon har gjort, och Linda har uttryckt att hon har ett stort hjärta för bönderna och därmed så blir det nog mer personligt med vissa av bönderna än med andra.

Men på slutet har hon verkat lite mer hjärtlös ibland i sina frågor, hon kanske har haft privata problem och inte orkat engagera sig som förut. Vem vet?
Citera
2025-12-18, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
1 101 888 visningar • 1 753 svar! På flashback!?

Bonde söker fru 2025 !?!?

Vilka är ni!?

Kommentarerna avslöjar vilka vi är

Gnällspikar, negativister, sexfixerade, utseendefixerade, bland annat. Verkar majoriteten av inläggen handla om. Kul, nja... Hade förväntat mig mer faktiskt. Men det är FB brukar den vanliga förklaringen vara. En spegelbild av svensken helt enkelt, på nätet. Merparten är nog kvinnor som skriver här.

Och programmet engagerar uppenbarligen. Längtan efter kärlek och romantik i en utslagningsmiljö med påföljande emotionella reaktioner.

Reddit har en mer normal samtalston bland sina internationella skribenter, iallafall där jag läst.
Senast redigerad av notlostintheworld 2025-12-18 kl. 07:09.
Citera
2025-12-18, 09:04
Medlem
Tervulls avatar
Som jag ju sagt hela tiden var Elin inte med i programmet för kärlek. Hon har enbart varit en aktör för utfyllnad och spänning i programmet det är så uppenbart! Hon är inte ens en bonde utan bor i lägenhet och jobbar på en bensinmack. Rasmus blev behandlad som piss givetvis. Han trodde verkligen att hon hade känslor för honom men hon spelade bara ett spel hela tiden.

Viktor är ju komplett störd! Den här nya dejten lär inte duga heller när han har analyserat sönder allting. Alla tjejerna på hans gård kan vara enormt glada att de slapp undan denna känslomässiga mardröm.

Pontus och Nathalie tror jag är för livet. Känns som en perfekt match och snart springer det nog små kottar på gården. Dock kom det en tår i ögonvrån när Emma-Kajsa blev dumpad, hon blev så ledsen. Mycket glädjande att hon träffat kärleken för hon verkar vara en väldigt fin och go tjej som förtjänar en riktig karl.

Christian herregud jag trodde för en stund att han valde näsringen och jag tänkte bara på hans son som skulle få styvmodern från helvetet. Ala askungen style. Hon visade sig verkligen från sin rätta sida när hon blev bortvald, hon är fruktansvärt egoistisk och ser inte sina fel och brister. Noll självinsikt helt enkelt. Jag förväntade mig på riktigt att freaket skulle komma sättandes med en stor jaktkniv och hota Johanna till livet när hon och Christian satt och vänslades i ladugården efter valet.

Bra säsong med två kärlekspar. Nu ser man fram emot dramat i Andra sommaren som kommer i vår.
Senast redigerad av Tervull 2025-12-18 kl. 09:56.
Citera
2025-12-18, 09:22
Medlem
Vad står det i inlägget? Jag har inte Instagram och mög
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Hahaha det höll inte med Elin och mjukisen tydligen,hon la upp ett inlägg på instagram nyligen om det.
Citera
2025-12-18, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld

Du förpestar tråden med dina sexanspelningar hela tiden, och könsord. Är det verkligen bara jag som tycker det? BSF är ett familjeprogram! Men du kommer säkert komma med nån korkad kommentar till detta, men jag undanber mig. Skippa sexsnacket.

Det finns två flitiga skrivare här vars inlägg jag numera alltid skrollar förbi, de är bara fulla av hån, smaklösa sexanspelningar och kränkande kommentarer.
Citera
2025-12-18, 10:00
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroxxs
Vad står det i inlägget? Jag har inte Instagram och mög
Ett långt jävla inlägg där hon säger att resan hon gjort i programmet är bland det mest påfrestande och intensiva hon gjort.
" Att dejta flera killar samtidigt.... det är svårt att förklara hurmycket det faktiskt tar på en"
" Att se avsnitten i efterhand är nästan ännu jobbigare"
Men hon är ändå tacksam för denna resan och blickar nu framåt och väntar på att träffa den rätte vilket gör det värt väntan.
Kort sammanfattning typ,orkar inte skriva allt för då får jag hålla på länge.
Citera
2025-12-18, 10:10
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Ett långt jävla inlägg där hon säger att resan hon gjort i programmet är bland det mest påfrestande och intensiva hon gjort.
" Att dejta flera killar samtidigt.... det är svårt att förklara hurmycket det faktiskt tar på en"
" Att se avsnitten i efterhand är nästan ännu jobbigare"
Men hon är ändå tacksam för denna resan och blickar nu framåt och väntar på att träffa den rätte vilket gör det värt väntan.
Kort sammanfattning typ,orkar inte skriva allt för då får jag hålla på länge.

Hon upprepade flera gånger i sista avsnittet att detta är det svåraste och tuffaste hon varit med om. Herregud vilken förskonad människa, hon har inte upplevt några svårigheter utan verkar ha glidit fram genom livet. Jag tycker hon är patetisk! Men verkligheten kommer nog i kapp henne med…
Senast redigerad av Tervull 2025-12-18 kl. 10:43.
Citera
2025-12-18, 10:52
Medlem
Citat:
Då hade det ju varit roligt att diskutera varför hon inte är det.

Själv tror jag att man kan komma ur den professionella rollen om man har hållit på med programmet i så många år som hon har gjort, och Linda har uttryckt att hon har ett stort hjärta för bönderna och därmed så blir det nog mer personligt med vissa av bönderna än med andra.

Men på slutet har hon verkat lite mer hjärtlös ibland i sina frågor, hon kanske har haft privata problem och inte orkat engagera sig som förut. Vem vet?

Hon har nog hållt på för länge. Hennes frågor känns slentrian och hon har varit gift länge och är i en ålder där det är sista rycket att få känna sig attraktiv.
Citera
2025-12-18, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaum
Det finns två flitiga skrivare här vars inlägg jag numera alltid skrollar förbi, de är bara fulla av hån, smaklösa sexanspelningar och kränkande kommentarer.

Håller med, bra beskrivet.
Citera
2025-12-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
1 101 888 visningar • 1 753 svar! På flashback!?

Bonde söker fru 2025 !?!?

Vilka är ni!?

Ovanligt mycket engagemang i år tror jag
Citera
2025-12-18, 12:17
Medlem
Citat:
Nu var det inte den Rasmus jag hade i åtanke utan snyggbonden Rasmus som dessutom utstrålar kärlek och godhet. En perfekt kombination.

Du förpestar tråden med dina sexanspelningar hela tiden, och könsord. Är det verkligen bara jag som tycker det? BSF är ett familjeprogram! Men du kommer säkert komma med nån korkad kommentar till detta, men jag undanber mig. Skippa sexsnacket.

Han är understimulerad sexuellt
Citera
2025-12-18, 13:05
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaum

Håller med, orkar inte ens skriva här på grund av alla blajinlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in