Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-17, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ganska långt förhållande mellan Ida och Victor, det höll över helgen t.o.m! med andra ord ett avslutat längre förhållande, innan hon råke gnugge illusionerna ur öget

Victor skulle testa dejta någon i sin egen ålder, dvs 40+

Han är väl typ 30
Citera
2025-12-17, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Elin hade käkat upp Rasmus levande. Mjukisen kan vara glad han undkom.

Hon var inte seriös någon gång, annat än i sin skådisroll. Hela gruppen var ju tillbakadragna förutom Elin, som var kommunikativ och dominant i alla aspekter.

Ja det visste man ju från början
Citera
2025-12-17, 22:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Han är väl typ 30
Men jag skrev utifrån hur han upplevs av omvärlden, och är du skallig så är du 40+ i värdens ögon
Citera
2025-12-17, 22:09
Medlem
Citat:
Men jag skrev utifrån hur han upplevs av omvärlden, och är du skallig så är du 40+ i värdens ögon

Du kan inte tycka för hela världen 🙂
Citera
2025-12-17, 22:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Du kan inte tycka för hela världen 🙂
Jooooooo!!!

Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Finns folk på FB som verkligen är avtändande, skulle inte ens vilja möta dom IRL. Sen finns det andra här som verkligen har ett gott hjärta och som skriver intelligent dessutom och insiktsfullt. Thumbs up för dom!
Tack och bock!

Det är inge fel att som kvinna vilja träffa andra kvinnor IRL
Citera
2025-12-17, 22:15
Medlem
Crapmagics avatar
Elin kan omöjligen mena allvar om att hon har en oromantisk plats ledig för Rasmus den förste i sitt liv nu när hon tycks skaffat ett Rasmus-substitut i en liten knähund till Bichon Frise!, kom ihåg att valet av ras säger allting om en person!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-17 kl. 22:18.
Citera
2025-12-17, 22:23
Medlem
Crapmagics avatar
Marcus tycks iaf ha hamnat rätt i livet, han vill göra ett statement med sin T-shirt
precis som Fredrik Strage som aldrig skulle synas i TV i en textlös tröja.
"Hatar fan folk" (kan man vara mer opersonlig & feg och aldrig hata typer & grupper snarare)

Och allt detta är alltså Elins fel strongt av Tv4 att inte blurra hela Marcus.
Nu först inser han att sopranen som han bjöd in till dejten borde ha fått sjunga Hatar fan folk i balladform

Det stod mellan den T-shirten och en svart Fonus-tröja (Fonus hatar ju också folk då dom vill begrava dom levande) en gång såg jag en kille i en sådan på en klubb nämligen
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-17 kl. 23:07.
Citera
2025-12-17, 23:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Förutsägbart...

Johanna och Christian matchar utseendemässigt och ser ut som två mannekänger i en postorderkatalog.
Den dag Frida dyker upp som mannekäng i dessa blaskor har värden kommit längre

Citat:
Ursprungligen postat av Blattro
Alltså bara rent allmännt, snart kommer TV4 bli enbart streamingtjänst. Så det här med spoiler blir lite trams eller?
Jag skulle bli väldigt förvånad om min tv kommer få in testbild där tv4 nu ligger, med andra ord normala människor har tittar på tv med digital-tv box i ett decennium, och så länge jag ingen testbild ser så gäller inga förändringar av spoiler synsätt i tråden
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-17 kl. 23:24.
Citera
2025-12-17, 23:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Ja vem skulle inte vilja krama Rasmus lite extra. Det har ni säkert också känt med olika människor IRL. De som strålar ut godhet och kärlek vill man hålla om. Som Rasmus. Har inget med råsex att göra utan om personlig kemi.
Varför blev det ingen råsex intervju med Rasmus under uppföljningen?, ganska konstigt att intervjua dom 2 förlorarna istället, så Rasmus är motsatsen till kommunikativ som Elin när han inte ställer upp på en intervju
Citera
2025-12-18, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Once upon a time fick jag intrycket att Victors personlighet var tilltalande. Han framstod som en hyvens snubbe.

Vill backa och göra en omskrivning av min tidigare alltför ytliga analys. Victor verkar dubbelbottnad och tycks ha ett svagt psyke.

Varför ens delta, när han är så rädd för att binda sig? Han varken vill eller pallar för trycket. Hade kvittat oberoende av vilka kvinnorna är. Problemet ligger hos honom själv. Han framstår som ett känslomässigt vrak, som överanalyserar, destruktiv och antagligen rädd för att själv bli dumpad.

Ja, skulle kategorisera honom som ett hopplöst fall och ett rent ras att dejta.
Citera
2025-12-18, 02:38
Medlem
ziracorns avatar
1 101 888 visningar • 1 753 svar! På flashback!?

Bonde söker fru 2025 !?!?

Vilka är ni!?
Citera
2025-12-18, 06:52
Medlem
notlostintheworlds avatar
Citat:
Varför blev det ingen råsex intervju med Rasmus under uppföljningen?, ganska konstigt att intervjua dom 2 förlorarna istället, så Rasmus är motsatsen till kommunikativ som Elin när han inte ställer upp på en intervju

Nu var det inte den Rasmus jag hade i åtanke utan snyggbonden Rasmus som dessutom utstrålar kärlek och godhet. En perfekt kombination.

Du förpestar tråden med dina sexanspelningar hela tiden, och könsord. Är det verkligen bara jag som tycker det? BSF är ett familjeprogram! Men du kommer säkert komma med nån korkad kommentar till detta, men jag undanber mig. Skippa sexsnacket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in