Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-11, 16:50
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Frida skyller gärna på att hon är så filterlös och frispråkig men det är mest för att ursäkta att hon är en burdus skitstövel tror jag.

Han kommer ångra sig grovt om han väljer Frida. Sanna mina ord, hon har ju någon form av diagnos typ ADHD och problem att kunna hantera känslor har man sett flertal gånger. Många red flags på henne.
Citera
2025-12-11, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Stör mig som fan på Lucas, verkar bara sliskig sen ska han sitta och stirra ner Elin HELA JÄVLA TIDEN. Det är inte romantisk, det är fan obehagligt. Killen har sett för många hollywood filmer..

Snälla sluta upp med dina creepy eyes..

Hon gillar dom ju
Citera
2025-12-11, 17:00
Medlem
Citat:
Känns överlag som att de inte brukar hålla längre än 1 år i bonde söker fru. Många av brudarna är ju med för att få lite fame och vara med i TV sen skiter de i killen egentligen..

Många är nog det men många har oxå hållt väldigt länge
Citera
2025-12-11, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Bara hos Rasmus va?

Pratar du om Matilda hos Krister nu eller?
20 såg hon inte ut som men 35 kanske
Citera
2025-12-11, 17:48
Medlem
Crapmagics avatar
Elin lever i fel tid, hade hon levt på 80-90 talet hade hon gjort sig
perfekt som pratmakerska för nån 18+ sex-telefonlinje med sin släpiga djupa röst & kunna få utlopp för sina flickdrömmar men utan att behöva leverera detta i praktiken till oattraktiva män heta telefonlinjer ditt män som Marcus kunnat ringa för att prata av sig sina fantasier & visioner om ett liv i innerstan istället för att behöva söka sig dit för att få hugg
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-11 kl. 18:10.
Citera
2025-12-11, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Frida skyller gärna på att hon är så filterlös och frispråkig men det är mest för att ursäkta att hon är en burdus skitstövel tror jag.

Exakt så är det med alla som skyller sin otrevlighet på "jag är rak och säger bara vad jag tycker" . Alla som säger så försöker jag undvika .
Citera
2025-12-11, 18:36
Medlem
Citat:
Finns väl ett par ljusglimtar men efter alla år och säsonger verkar det som de flesta tar slut rätt fort.. Det är väl en rolig sommargrej för många brudar att rolla/leka bonde.

"Det går blandat för tidigare deltagare i "Bonde söker fru", där vissa par som Daniel & Klara (2021) fortfarande håller ihop och till och och med väntar barn, medan andra som Chris Sjöblom (2024) och hans val har separerat, men nya lyckliga par som Isak & Ebba (2024) fortsätter att synas, visar det sig att kärlek är svårt att garantera men framgångar sker.

Exempel på framgångar:
Daniel & Klara (2021): Fortfarande ett par, bor ihop och väntar barn, visar en lyckad resa efter programmet, enligt Aftonbladet och Expressen.

Isak & Ebba (2024): Lever tillsammans på Öland, planerar att flytta ihop och Ebba har börjat jobba på gården, vilket tyder på ett stabilt förhållande.

Edvin Emanuelsson (2024): Hittade kärleken med Ellinor Eke-Göransson och de är fortfarande ett par, enligt Vimmerby Tidning.

Exempel på utmaningar/separationer:

Chris Sjöblom (2024): Gick skilda vägar med sitt val, trots att kärleken fanns där, vilket visar att inte alla romanser håller, enligt TV4 Nyheterna.

Sigrid Bergåkra (2023): Blev singel igen efter programmet på grund av familjesjukdomar, vilket visar att livet utanför tv-kamerorna kan medföra svårigheter, enligt Göteborgs-Posten.

Sammanfattningsvis varierar utgången stort, från lyckliga familjebildningar till separationer, och programmets målsättning att hitta kärlek är ingen garanti, men det finns många lyckliga slut också.:

Hej ChatGPT…

21 bröllop och 57 barn är mer än väl godkänt? Ett mysigt program där de flesta bönder har ärliga intentioner.
Citera
2025-12-11, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Pratar du om Elin händelsvis, så om man träffar en rödhårig och en svarthårig så älskar man rödhåriga män?
Vadå ge romantik? att hennes väns kusin sjunger till henne inför Lucas var väl jävligt romantiskt?

Haha jo men från början var de ju 4 av 6 som var direkt rödhåriga och runda. Och den runda vrunhåriga med till synes någon form av utvecklingstörning då 😅
Citera
2025-12-11, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linuskex
Det som är pinsamt är du och andra som hellre sitter bakom en skärm och kastar skit på människor som vågar slänga sig ut när de får upp ögonen för någon! Har en bekant som var med och är SÅ stolt över henne!

I årets säsong? Vem är din bekanta? 😊
Citera
2025-12-11, 19:20
Medlem
WTF865s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linuskex
Det som är pinsamt är du och andra som hellre sitter bakom en skärm och kastar skit på människor som vågar slänga sig ut när de får upp ögonen för någon! Har en bekant som var med och är SÅ stolt över henne!

Vann hon bonnjävelns hjärta? Grattis till våpet i så fall.
Citera
2025-12-11, 19:53
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jag tror att han är upp över öronen förälskad i Nathalie.
Vi får väl se. Tyckte Rasmus och E-K var mycket mer fysiska.
Citera
2025-12-11, 20:07
Medlem
Jag hejar också på E-K. Det är något med henne som känns mer grundat och genuint. Men håller med om att det verkar väldigt fnittrigt och förälskat med Natalie. Fina människor allihopa, hur som helst.

Vad tror ni om Johanna då - är hon verkligen mer på än Christian? Eller har de liksom redan legat på den där övernattningen?

Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Vi får väl se. Tyckte Rasmus och E-K var mycket mer fysiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in