Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-17, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilletant
En mästerlig manipulatör är han precis som Anjo och crippa mfl

Den där Chrippa ska ju snart in i fängelse så vettefan om det är vidare mästerligt.

Däremot är det mästerligt att som Joakim bli större och ännu mer framgångsrik när någon försöker sänka honom.
Citera
2025-12-17, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M5-Power
Absolut ingen win för Jocke! 🙄🫣
Precis alla jag hört prata om den här "såpan" har inget som helst över för han efter detta. 🤯👍🏼

Låt mig gissa, du har bara läst på Flashback? För det är helt andra tongångar på andra ställen där stödet är gigantiskt. Säger endel att dokumentären är det mest anmälda programmet genom alla tider.

De som inte har något över för honom hade garanterat det inte innan dokumentären heller, så då gör det ju absolut ändå ingen skillnad.

Joakim kommer fortsätta göra produktioner, detta kommer bara göra honom större och ge honom ett större stöd.

Snart kommer han göra Spökjakt för TV4 och SVT vill att han ska göra "Hudlös" för dom, vettefan om Joakim vill göra en serie för SVT däremot och det är deras förlust i så fall.
Senast redigerad av Anonym555 2025-12-17 kl. 04:21.
Citera
2025-12-17, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilletant
Majoriteten av vad svenska folket? Men lilla gubben 9 miljoner andra svenskar bryr sig inte om Pontus dvs Anjo, Chrippa dvs Christoffer, Linnea och Rask mfl. Utan ser dem som patetiskt misslyckade offer för företagens försäljning av reklam på tuben eller annat. Vi måste gå vidare och inte låta sådana här påstådda makthavare få ha den makten vi vill ju inte att Sverige ska bli en diktatur.

Det är Joakim Lundell som rankas som den näst mäktigaste makthavare i Sverige efter Sverigedemokraterna.

De som vill att han inte ska få bli större och mäktigare i fortsättningen lär nog dessvärre bli besvikna, detta är bara början.
Citera
2025-12-17, 04:26
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Låt mig gissa, du har bara läst på Flashback? För det är helt andra tongångar på andra ställen. De som inte har något över för honom hade garanterat det inte innan dokumentären heller, så då gör det ju absolut ändå ingen skillnad.

Joakim kommer fortsätta göra produktioner, detta kommer bara göra honom större och ge honom ett större stöd.

Snart kommer han göra Spökjakt för TV4 och SVT vill att han ska göra "Hudlös" för dom, vettefan om Joakim vill göra en serie för SVT däremot och det är deras förlust i så fall.

Jag har hört typ detta..
- Jag går upp kl 04 och kommer hem kl 17. Är det detta jag betalar skatt för?
Citera
2025-12-17, 04:53
Medlem
Alla ni som skanderar att chattläckorna är photoshoppat bör gå ut och känna på snön lite
Citera
2025-12-17, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag har hört typ detta..
- Jag går upp kl 04 och kommer hem kl 17. Är det detta jag betalar skatt för?

Jag förstår att skattebetalarna inte ville ha en uselt förvanskad dokumentär som Bo-Göran Bodin misslyckats kapitalt med. Han verkar inte ha någon koll, han tror att Chrippa och Linnea är stackars offer t.ex.

Omöjligt för honom att sätta sig in i flera års Youtube-tjafs. Och sedan blev det ju som sagt en vinklad och förvrängd dokumentär på bara tre timmar om det.
Citera
2025-12-17, 04:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Trash för att man följer en youtuber? Är du helt jävla dum i huvudet?

Nej. Det är utan tvekan trash människor som gör sådant och synnerligen att följa något trash som den där psykopat apan Joakim Lundell.
Citera
2025-12-17, 05:01
Avstängd
Citat:
Jag förstår att skattebetalarna inte ville ha en usel dokumentär som Bo-Göran Bodin misslyckats kapitalt med. Han verkar inte ha någon koll, han tror att Chrippa och Linnea är stackars offer t.ex.

Omöjligt för honom att sätta sig in i flera års Youtube-tjafs och sedan göra en dokumentär på bara tre timmar om det.

Mm för du som har följt bottenskrapet på hänt extra har minsann koll på läget och det finns någon detalj här och där som är ”avgörande”?
Vi övriga skiter i dessa små detaljer, dom är psykopater hela högen och borde spärras in på livstid.
Citera
2025-12-17, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Nej. Det är utan tvekan trash människor som gör sådant och synnerligen att följa något trash som den där psykopat apan Joakim Lundell.

Något som är trash är att lägga all sin tid på att vara besatt av någon man inte gillar, som ju många här i själva verket faktiskt är - och gör.
Citera
2025-12-17, 05:06
Medlem
vichy6s avatar
Efterspelet här är det intressanta. Vilka medier tar i detta och vilka ställs till svars.

Ingen kan klandra Berit x massan.

Rask har tagit ton och i vanlig ordning koordinerar Anjo med hjälp av Jocke dreven.

Detta måste lyftas så att det inte blir Jockes nya ord ”EFTERVÅLD”

Vaffan händer?
Citera
2025-12-17, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Mm för du som har följt bottenskrapet på hänt extra har minsann koll på läget och det finns någon detalj här och där som är ”avgörande”?
Vi övriga skiter i dessa små detaljer, dom är psykopater hela högen och borde spärras in på livstid.

Jag har verkligen inte följt det, men Chrippa och Linnea är knappast så oskyldiga som Bo-Göran försöker manipulera tittaren att tro.

Du får väl ringa polisen och se om de blir inspärrade.
Citera
2025-12-17, 05:07
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Jag förstår att skattebetalarna inte ville ha en uselt förvanskad dokumentär som Bo-Göran Bodin misslyckats kapitalt med. Han verkar inte ha någon koll, han tror att Chrippa och Linnea är stackars offer t.ex.

Omöjligt för honom att sätta sig in i flera års Youtube-tjafs. Och sedan blev det ju som sagt en vinklad och förvrängd dokumentär på bara tre timmar om det.

Det är superenkelt att som ny tittare se skiten för vad det är.

Lyft blicken ditt jävla härke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in