Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-17, 03:12
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Ute i den riktiga världen har Joakim fått massivt stöd från en stor majoritet, även många psykologer, terapeuter, psykiatriker, soc-arbetare etc. ger Joakim rätt gällande journalerna, soc-papprena, hans traumatiska barndom samt minnen.

Dessa utbildade människor har betydligt större trovärdighet än diverse avundsjuka och förmodligen arbetslösa fattiglappar utan högskole- eller universitetspoäng som är helt besatta och lägger all sin vakna tid på en annan persons liv som de inte ens känner.

Jag är inget "fan" av Joakim. Aldrig ens sett hans YouTube-videos. Jag är opartisk och säger bara sanningen, något ni avundsjuka fattiglappar inte är.

Fast du har helt fel. Han kommer visst få göra mer tv. Snart kommer hans "Spökjakt" spelas in igen och sändas på TV4 och sedan kommer han vinna Kristallen för 10:e gången eller vad det nu blir och bli hyllad som han alltid blir.

Även "Hudlös" vill SVT att han gör ännu en säsong av, vi får se om han ens vill göra den på SVT nu dock.

Skillnaden mellan Jocke och Chrippa är förutom massvis med makt och pengar att Chrippa snart kommer sitta tid i fängelse. 🤣

🎯
Ja pengar är makt.
Fast det betyder ingenting den dagen då vi lämnar livet här.
Men det är något helt annat det.
Jag skulle vilja fråga C&L om dom tyckte det var värt det?
Dom fick några timmars Fame i TV. Fick synas i tidningen.
Dom gjorde Jocke mer känd och dom själva framstår som 2 pajaser.

- Var det värt det?
Jag har inte läst hans bok. Ja visste ingenting om hans Morsa.
Men nu vet man ju.. Hittepå eller inte?
Som sagt Win-Win för Jocke.
Så skulle det ju inte bli. Detta skulle ju fälla Jocke och hela den Sk Sekten.
Dom gjorde självmål
Citera
2025-12-17, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilletant
Och .........näääää det blir nog inte jättemånga jobb den närmsta tiden men sedan så när svenska folket har glömt då kommer det komma en uppfäljning på den här Dokumen Inifrån och påminna.

Joakim spelar redan in nya jobb/produktioner.
Citera
2025-12-17, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
🎯
Ja pengar är makt.
Fast det betyder ingenting den dagen då vi lämnar livet här.
Men det är något helt annat det.
Jag skulle vilja fråga C&L om dom tyckte det var värt det?
Dom fick några timmars Fame i TV. Fick synas i tidningen.
Dom gjorde Jocke mer känd och dom själva framstår som 2 pajaser.

- Var det värt det?
Jag har inte läst hans bok. Ja visste ingenting om hans Morsa.
Men nu vet man ju.. Hittepå eller inte?
Som sagt Win-Win för Jocke.
Så skulle det ju inte bli. Detta skulle ju fälla Jocke och hela den Sk Sekten.
Dom gjorde självmål

Bra sagt! Du har helt rätt i att denna dokumentär och allt som kom med den enbart var en win-win för Joakim Lundell.
Citera
2025-12-17, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Ja precis. Om du nu inte är Jocke, så är det ett märkligt sammanträffande att du:
Skriver på samma sätt som Jocke
Tycker exakt samma som Jocke
Har en lika grandios bild av Jocke som Jocke själv har
Är lika verklighetsfrånvänd som Jocke.

Du är även bara aktiv nattetid. Som sagt, gå av tjacket

Du vet själv att allt jag skrivit varit helt sant och korrekt. Denna dokumentär var bara en hundraprocentig win-win för Joakim.

Det var då ett väldans tjat om att jag är Joakim Lundell. Du får gå av dina hallucinerande substanser för du verkar ju tro att du är en papegoja.
Senast redigerad av Anonym555 2025-12-17 kl. 03:22.
Citera
2025-12-17, 03:21
Medlem
Pilletants avatar
Citat:
Joakim spelar redan in nya jobb/produktioner.

Kan hända, jag skrev inte jättemånga jobb den närmsta tiden. Ska han göra en ny katastrof Canceled om sitt liv?
Feed var den enda film som förtjänade en guldbagge iallafall så han är ju inte helt borta
Senast redigerad av Pilletant 2025-12-17 kl. 03:25.
Citera
2025-12-17, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilletant
Kan hända, jag skrev inte jättemånga jobb den närmsta tiden. Ska han göra en ny katastrof Canceled om sitt liv?
Feed var den enda film som förtjänade en guldbagge iallafall så han är ju inte helt borta

Lär nog bli rätt mycket jobb för honom. Allt han gör får mycket tittare och då är det en win-win att ha honom på sin kanal.

Ja, jag har ingen större koll på honom men han verkar ganska slipad. Man får inte Guldbaggar och en hel drös Kristaller om man inte gör i alla fall någonting rätt.
Citera
2025-12-17, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Som sagt. Om du inte är Jocke så är du en än mer tragisk individ än tjackis jocke. Vilket i sig är en enorm bedrift, dock ingen positiv sådan. Du får väl åtminstone betalt när du kör dina tjack och suga jockes kuk race på nätterna?

Nej, får ingenting för att säga sanningen. Vad får du för att vara en prisonbitch till diverse stjärnor och kåkfarare som Chrippa och Olof K Gustafsson?
Citera
2025-12-17, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.
Bra dokumentär, sånt här behöver komma upp till ytan.

Tycker du också det är bra att den är en win-win för Joakim och bara gör honom större?
Citera
2025-12-17, 03:48
Medlem
Pilletants avatar
Citat:
Lär nog bli rätt mycket jobb för honom. Allt han gör får mycket tittare och då är det en win-win att ha honom på sin kanal.

Ja, jag har ingen större koll på honom men han verkar ganska slipad. Man får inte Guldbaggar och en hel drös Kristaller om man inte gör i alla fall någonting rätt.

En mästerlig manipulatör är han precis som Anjo och crippa mfl
Citera
2025-12-17, 03:53
Medlem
Pilletants avatar
Tack Bo Göran Bodin för att du gjorde en sådan träffsäker och sanningsenlig dokumentär. Det är ju inte så roligt för vare sig Pontus eller resten av de 5 att bli granskade på det här sättet när de får smaka på sin egna bittra medicin . Keep up the good work.
Mvh Sveriges övriga 9 miljoner invånare.
Citera
2025-12-17, 03:58
Medlem
Citat:

Absolut ingen win för Jocke! 🙄🫣
Precis alla jag hört prata om den här "såpan" har inget som helst över för han efter detta. 🤯👍🏼
Citera
2025-12-17, 04:06
Medlem
Pilletants avatar
Citat:
Han har den stora majoriteten av folket på sin sida och kommer fortsätta bli rikare, mäktigare

Majoriteten av vad svenska folket? Men lilla gubben 9 miljoner andra svenskar bryr sig inte om Pontus dvs Anjo, Chrippa dvs Christoffer, Linnea och Rask mfl. Utan ser dem som patetiskt misslyckade offer för företagens försäljning av reklam på tuben eller annat. Vi måste gå vidare och inte låta sådana här påstådda makthavare få ha den makten vi vill ju inte att Sverige ska bli en diktatur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in