Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-17, 05:10
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Jag har verkligen inte följt det, men Chrippa och Linnea är knappast så oskyldiga som Bo-Göran försöker manipulera tittaren att tro.

Du får väl ringa polisen och se om de blir inspärrade.

Vem tror du tackar dig för lång och trogen tjänst?

Är detta ok?
Är det ett bra klimat?
Skapar det dårar som dig själv?

Kärnfrågan, vilka blir besatta och varför?
Citera
2025-12-17, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Det är superenkelt att som ny tittare se skiten för vad det är.

Lyft blicken ditt jävla härke.

Ska han använda skattepengar och det är public service så får han ju ändå göra en opartisk och ej vinklad dokumentär som inte är helt värdelös.
Citera
2025-12-17, 05:13
Avstängd
Citat:
Något som är trash är att lägga all sin tid på att vara besatt av någon man inte gillar, som ju många här i själva verket faktiskt är - och gör.

Jaså? Jag ser det mer som en stor härva där journalister och stora plattformar som YouTube och Facebook har möjliggjort att det här trash folket har kunnat exponeras för barn. Och det är nog många med mig som reagerar över samma sak. Sedan finns det självklart trash folk som kommer till dessa trådar för att gotta sig i gyttjan.
Citera
2025-12-17, 05:13
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ska han använda skattepengar och det är public service så får han ju ändå göra en opartisk och ej vinklad dokumentär som inte är helt värdelös.

Ska han?
Ska jag tycka som du?

Köp dig garn och börja sticka, det är möjligt att du kommer ikapp operationsidioten som ollade grodor.
Citera
2025-12-17, 05:14
Avstängd
Citat:
Jag har verkligen inte följt det, men Chrippa och Linnea är knappast så oskyldiga som Bo-Göran försöker manipulera tittaren att tro.

Du får väl ringa polisen och se om de blir inspärrade.

Varför skulle jag göra det för?
Citera
2025-12-17, 05:14
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Jaså? Jag ser det mer som en stor härva där journalister och stora plattformar som YouTube och Facebook har möjliggjort att det här trash folket har kunnat exponeras för barn. Och det är nog många med mig som reagerar över samma sak. Sedan finns det självklart trash folk som kommer till dessa trådar för att gotta sig i gyttjan.

Du glömde kärringarna.
Citera
2025-12-17, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Vem tror du tackar dig för lång och trogen tjänst?

Är detta ok?
Är det ett bra klimat?
Skapar det dårar som dig själv?

Kärnfrågan, vilka blir besatta och varför?

Inte fan är det t.ex. Joakims fel i alla fall för att det råkar finnas någon galning med pistol därute som mordhotar Linnea eller hennes familj i alla fall.

Anjo, Rask, Joakim m.fl. får ju hot mot sig själva och sina familjer också. Det är något man dessvärre får räkna med när man ska ut och YouTube-kriga offentligt, detta visste Linnea själv också om men ändå skulle hon ge sig in i leken.
Citera
2025-12-17, 05:18
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Inte fan är det t.ex. Joakims fel i alla fall för att det råkar finnas någon galning med pistol därute som mordhotar Linnea eller hennes familj i alla fall.

Anjo, Rask, Joakim m.fl. får ju hot mot sig själva och sina familjer också. Det är något man dessvärre får räkna med när man ska ut och YouTube-kriga offentligt, detta visste Linnea själv också om men ändå skulle hon ge sig in i leken.

Det är orimligt att du är så korkad.

Du kallar det krig?

Utveckla!
Citera
2025-12-17, 05:21
Medlem
Citat:

Man får väl ha lite koll på vad ens unge gör på nätet.

Det finns oändligt med andra grejer på nätet än diverse YouTubers som tjafsar, och mycket av dessa grejer är betydligt värre och farligare för barn.
Citera
2025-12-17, 05:22
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Det finns oändligt med andra grejer på nätet än diverse YouTubers som tjafsar, och mycket av dessa grejer är betydligt värre och farligare för barn.

Det var ju ett KRIG?

Du sitter i skyttegraven

Berätta hur och varför.
Citera
2025-12-17, 05:24
Medlem
Citat:
Varför skulle jag göra det för?

Du kan glädja dig i att i alla fall Chrippa lär få fängelse ett litet tag. Han och Olof K Gustafsson borde ju slå sina kloka huvuden ihop.
Citera
2025-12-17, 05:25
Avstängd
Citat:

Möjligt men detta är inget som journalister ska bjuda in till tv soffan och upprepa hans förtal och YouTube samt Facebook som har berett platform att prångla ut deras dynga.
Detta påvisar också som du säger att det erfordras mer kontroll över vad barn gör på nätet.
Läget hade nog varit annorlunda om man inte tillåtit slask program som big brother, farmen, paradise hotel och allt vad skiten nu heter, från första början. Detta har lagt en grund för acceptans som inte är acceptabelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in