I hennes senaste video pratar hon om att hon måste raka av sig håret för att hon ska ha innevecka och därför inte vill se sjuk ut. Varför väntar hon inte med att raka av håret då?
Hon kommer få dra till sig fler blickar just för att hon rakat av sig håret. Sättet hon pratar om detta på känns ärligt så uträknat, och då har jag ändå förståelse för att det måste vara väldigt tufft med hennes sjukdom.
Sen drar hon upp i förbifarten att hon vetat om att hon har haft problem med sköldkörteln i tio år, men struntat i att ta tag i det? Det måste vara ett skämt. Människan har snackat om att kroppen behöver läkning, kosttillskott och en massa hit och dit...
Hon har ju velat ge sken av att hon är så påläst om allt, men sköldkörteln påverkar ju ämnesomsättningen! T.ex vid underfunktion tar inte kroppen upp näring som den ska... vilket i längden gör att kroppen "stänger av". Det påverkar bland annat huden. Jag hoppas att hon bara överdriver att hon haft problem med sköldkörteln i tio år, för det är så otroligt problematiskt. Som jag skrev i ett tidigare liv så påverkar hon andra personers val när hon berättar om sånt här.
Skulle inte förvåna mig om hon vägrat mediciner för sköldkörteln och att hon trott att hon kunnat läka den med sin antiinflammatoriska kost.Hoppas för hennes egen skull att hon börjar lita på läkarna och kan erkänna för hennes följare att hennes försök till att läka inifrån, antiinflammatoriska koster osv. inte funkat.
Hon kommer få dra till sig fler blickar just för att hon rakat av sig håret. Sättet hon pratar om detta på känns ärligt så uträknat, och då har jag ändå förståelse för att det måste vara väldigt tufft med hennes sjukdom. Sen drar hon upp i förbifarten att hon vetat om att hon har haft problem med sköldkörteln i tio år, men struntat i att ta tag i det? Det måste vara ett skämt. Människan har snackat om att kroppen behöver läkning, kosttillskott och en massa hit och dit...
Hon har ju velat ge sken av att hon är så påläst om allt, men sköldkörteln påverkar ju ämnesomsättningen! T.ex vid underfunktion tar inte kroppen upp näring som den ska... vilket i längden gör att kroppen "stänger av". Det påverkar bland annat huden. Jag hoppas att hon bara överdriver att hon haft problem med sköldkörteln i tio år, för det är så otroligt problematiskt. Som jag skrev i ett tidigare liv så påverkar hon andra personers val när hon berättar om sånt här.
Skulle inte förvåna mig om hon vägrat mediciner för sköldkörteln och att hon trott att hon kunnat läka den med sin antiinflammatoriska kost.Hoppas för hennes egen skull att hon börjar lita på läkarna och kan erkänna för hennes följare att hennes försök till att läka inifrån, antiinflammatoriska koster osv. inte funkat.