2025-12-16, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Efter Chrippa och Linneás beteende under rättegången faller senaste avsnittet och narrativet hittills platt. Är ca 16 minuter in och hittils har det bara varit en massa snack om hur synd det är om Linnéa och Chrippa.

Varför vinklar de allt som om att Chrippa och Linnéa är så oskyldiga?
För att på något sätt i deras sjuka hjärnor försöka få allt sjukt och kriminellt dom gjort att bli Jockes fel. Vi vet sanningen så vem fan bryr sig om dessa två kriminella apor.
Citera
2025-12-16, 06:52
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Hahahhahah jävla sopa, ta tag i ditt liv

Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Jasså? kan du bevisa att de är fel? Ni älskar ju bevis som inte existerar. Så jag förväntar mig inga.

Förresten, tänker du själv när du skriver dina inlägg, eller är det Anjo-banjo och JockiBOI som tänker åt dig medans du skriver? Verkar nämligen som det är det sistnämnda. Stackars hur fullvuxna människor kan bli så manipulerade i lögner och inte kan se på det objektivt. Tragiskt.

Hoppas inte du påverkas alltför mycket av att A-kassan och olika stöd sänks. Kämpa på! Kram.
Citera
2025-12-16, 06:58
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Efter Chrippa och Linneás beteende under rättegången faller senaste avsnittet och narrativet hittills platt. Är ca 16 minuter in och hittils har det bara varit en massa snack om hur synd det är om Linnéa och Chrippa.

Varför vinklar de allt som om att Chrippa och Linnéa är så oskyldiga?

Är egentligen så ointresserad av att se det här avsnittet men ska försöka ta mig genom det nu iallafall.

Undrar om pappa Micke var på flaskan igår och hängde på Messenger som förra veckan eller om han höll sig lugn.
Senast redigerad av Nejellerva 2025-12-16 kl. 07:09.
Citera
2025-12-16, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
För att på något sätt i deras sjuka hjärnor försöka få allt sjukt och kriminellt dom gjort att bli Jockes fel. Vi vet sanningen så vem fan bryr sig om dessa två kriminella apor.
Ja.. vill egentligen inte upprepa vad Anjo och Jocke redan sagt, men allt är taget ur kontext. Sen är det helt sjukt att inga kritiska frågor till Chrippa och Linnea kommer med i programmet. Varför tar de inte med material när Chrippa blir obekväm och inte vill svara på frågor? De få klippen som ska påstå visa Chrippas klandervärda beteenden i videos är otroligt lama - de skrapade bara på ytan, samtidigt har de grävt fram videoklipp på Anjo mfl. som ofta varit svar på Chrippas grövre videos där Chrippa och/eller Linnéa provocerat fram konflikter.

Kan man på något sätt få reda på hur mycket av våra skattepengar som slösats på produktionen av denna dokumentärserie? Det är ju helt sjukt.
Citera
2025-12-16, 07:38
Medlem
Om det nu är så illa för Ls familj, som BGB visar, så undrar jag verkligen hur/varför L fortsätter driva på det här. Dagligen.

”Linnea vet inte om att hon blir inspelad, och ljudklippet sprids”. Vad görs inte nu då med chatten?

Nej, jag blir helt matt. Begriper inte hur allt kan vinklas till C&Ls fördel? Blir rasande när jag kollar på avsnitt 3. Jösses.
Citera
2025-12-16, 07:41
Medlem
Den skit familjen L får, den skit L och C får nu, beror uteslutande på deras egna beteenden på nätet, de brott de åtalats för och hur de agerar i övrigt.
Citera
2025-12-16, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p5eudonym
Den skit familjen L får, den skit L och C får nu, beror uteslutande på deras egna beteenden på nätet, de brott de åtalats för och hur de agerar i övrigt.
Hade Ls familj inte varit med i denna "dokumentär" så hade ingen vetat vilka dom är. Så otroligt korkade idioter.
Citera
2025-12-16, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Hade Ls familj inte varit med i denna "dokumentär" så hade ingen vetat vilka dom är. Så otroligt korkade idioter.

Precis. Att BGB nu sprider fler ljudinspelningar som inte publicerats tidigare, som skickats i privata chattar, eldar ju bara på dramat?
Citera
2025-12-16, 07:51
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p5eudonym
Om det nu är så illa för Ls familj, som BGB visar, så undrar jag verkligen hur/varför L fortsätter driva på det här. Dagligen.

”Linnea vet inte om att hon blir inspelad, och ljudklippet sprids”. Vad görs inte nu då med chatten?

Nej, jag blir helt matt. Begriper inte hur allt kan vinklas till C&Ls fördel? Blir rasande när jag kollar på avsnitt 3. Jösses.

Känslan jag får av avsnitt tre är att just sektryktet tog jäkligt hårt på fam Lundström och det är tack vare detta dom vill att Bosse ska sänka Jocke. Bosse jobbar hårt på att få Jocke att framstå som någon form av sektledare, vilket faller platt.

Och så Clue, så ledsen och kränkt för han inte fick komma in i ”finrummet”. Widerdtedt är bara oklart, hon har ju själv gått ut med sitt ”konstprojekt” hon höll på med under den tiden, vem fan bryr sig

Bosse pratar även om att det är flera barn som inte gått till skolan pga dramat och att det är förkastligt. I avsnitt ett när bröderna Berg inte gick till skolan pga sin mamma så var det en positiv sak att inte gå till skolan.

Vet inte hur detta ska sänka Jocke och Anjo men dom känns inte sänkta, gillar faktiskt Anjo mer efter att ha sett detta avsnitt. Rekommenderas ej, bortkastad timme att se skräpet.

Undrar vad dom ska fokusera på nu paret Lundström när dom inte kan bröla om ”nästa avsnitt kommer sänka dooooom”.
Senast redigerad av Nejellerva 2025-12-16 kl. 07:54.
Citera
2025-12-16, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Känslan jag får av avsnitt tre är att just sektryktet tog jäkligt hårt på fam Lundström och det är tack vare detta dom vill att Bosse ska sänka Jocke. Bosse jobbar hårt på att få Jocke att framstå som någon form av sektledare, vilket faller platt.

Och så Clue, så ledsen och kränkt för han inte fick komma in i ”finrummet”. Widerdtedt är bara oklart, hon har ju själv gått ut med sitt ”konstprojekt” hon höll på med under den tiden, vem fan bryr sig

Bosse pratar även om att det är flera barn som inte gått till skolan pga dramat och att det är förkastligt. I avsnitt ett när bröderna Berg inte gick till skolan pga sin mamma så var det en positiv sak att inte gå till skolan.

Vet inte hur detta ska sänka Jocke och Anjo men dom känns inte sänkta, gillar faktiskt Anjo mer efter att ha sett detta avsnitt. Rekommenderas ej, bortkastad timme att se skräpet.

Undrar vad dom ska fokusera på nu paret Lundström när dom inte kan bröla om ”nästa avsnitt kommer sänka dooooom”.

Tror du den omtalade bomben kommer detonera och förhöra A&JL?
Citera
2025-12-16, 08:01
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Var det NU ALLA dog?
Var det nu Jocke, Anjo, Rask och ALLA rasade?
Min känsla blev..

ALLT ÄR JOCKES FEL!

Näh.. Allt är en enda sörja bara. 💩💩💩💩💩 Shitstorm!
Citera
2025-12-16, 08:19
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Var det NU ALLA dog?
Var det nu Jocke, Anjo, Rask och ALLA rasade?
Min känsla blev..

ALLT ÄR JOCKES FEL!

Näh.. Allt är en enda sörja bara. 💩💩💩💩💩 Shitstorm!

Javisst, platt fall blev det för Jocke nu… 😅

Det blir nog ingen mer en guldspade för Bosse!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in