Citat:
Ursprungligen postat av
p5eudonym
Om det nu är så illa för Ls familj, som BGB visar, så undrar jag verkligen hur/varför L fortsätter driva på det här. Dagligen.
”Linnea vet inte om att hon blir inspelad, och ljudklippet sprids”. Vad görs inte nu då med chatten?
Nej, jag blir helt matt. Begriper inte hur allt kan vinklas till C&Ls fördel? Blir rasande när jag kollar på avsnitt 3. Jösses.
Känslan jag får av avsnitt tre är att just sektryktet tog jäkligt hårt på fam Lundström och det är tack vare detta dom vill att Bosse ska sänka Jocke. Bosse jobbar hårt på att få Jocke att framstå som någon form av sektledare, vilket faller platt.
Och så Clue, så ledsen och kränkt för han inte fick komma in i ”finrummet”. Widerdtedt är bara oklart, hon har ju själv gått ut med sitt ”konstprojekt” hon höll på med under den tiden, vem fan bryr sig
Bosse pratar även om att det är flera barn som inte gått till skolan pga dramat och att det är förkastligt. I avsnitt ett när bröderna Berg inte gick till skolan pga sin mamma så var det en positiv sak att inte gå till skolan.
Vet inte hur detta ska sänka Jocke och Anjo men dom känns inte sänkta, gillar faktiskt Anjo mer efter att ha sett detta avsnitt. Rekommenderas ej, bortkastad timme att se skräpet.
Undrar vad dom ska fokusera på nu paret Lundström när dom inte kan bröla om ”nästa avsnitt kommer sänka dooooom”.