Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-15, 21:19
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt på insta
https://postimg.cc/gallery/nZYmTVj
Tack!
Plötsligt har Anna två goda grannar!
Och hon uppskattar kaffe UTAN socker och mjölk!
Citera
2025-12-15, 23:04
Medlem
Igår kväll så skrollade jag runt på tt och hamnade på sonens live och får se en kvinno hand som stryker honom över kinden om och om igen och hade min mamma gjort så på mig hade jag mått illa för det ett jäkla gnuggade som en älskande skulle göra och inte en mor.
Det var synd om honom för flickvännen gjort slut och inte uppskattade honom mm.

Ikväll hamnade jag där igen och han stod live nere i källaren i badrummet och tvättade en fot i taget i badkaret för det skulle hända något snart, dom som visste dom visste. Och han skröt om att nu i januari så skulle han flytta utomlands och jobba som säljare..
Citera
2025-12-16, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisenkanflyga
Igår kväll så skrollade jag runt på tt och hamnade på sonens live och får se en kvinno hand som stryker honom över kinden om och om igen och hade min mamma gjort så på mig hade jag mått illa för det ett jäkla gnuggade som en älskande skulle göra och inte en mor.
Det var synd om honom för flickvännen gjort slut och inte uppskattade honom mm.

Ikväll hamnade jag där igen och han stod live nere i källaren i badrummet och tvättade en fot i taget i badkaret för det skulle hända något snart, dom som visste dom visste. Och han skröt om att nu i januari så skulle han flytta utomlands och jobba som säljare..

Antonio är mammas lilla efterblivna vuxna pojkbebis. Därför han inte klarar av att bete sig under tiden Lundells bebis är där och får mer uppmärksamhet av mamma Anna.
Sist så klarade Antonio av nån vecka, hårt snuttandes på sin napp och med mammas förmanade ord i örat "sköt dig nu för fan Antonio så jag kanske kan bli D-kändis igen".
Sen bara brast det när mamma Anna inte hade tid att natta honom varje kväll eller komma så fort han ropade inifrån rummet sitt, inte ens bada tillsammans som de alltid gör. Då åkte knarket/spriten fram och sen live på TT medans han slog sönder sin vägg.
Och resultatet blev ju att Lundells bebis hämtades på stört och mamma Anna bryr sig åter igen bara om Antonio.
Vad har Antonio lärt sig av detta, jo ju snabbare han stampar ner bebisen Lundell desto snabbare får han mamma Annas 100% iga uppmärksamhet igen.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-12-16 kl. 02:26.
Citera
2025-12-16, 06:12
Medlem
Ansvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Antonio är mammas lilla efterblivna vuxna pojkbebis. Därför han inte klarar av att bete sig under tiden Lundells bebis är där och får mer uppmärksamhet av mamma Anna.
Sist så klarade Antonio av nån vecka, hårt snuttandes på sin napp och med mammas förmanade ord i örat "sköt dig nu för fan Antonio så jag kanske kan bli D-kändis igen".
Sen bara brast det när mamma Anna inte hade tid att natta honom varje kväll eller komma så fort han ropade inifrån rummet sitt, inte ens bada tillsammans som de alltid gör. Då åkte knarket/spriten fram och sen live på TT medans han slog sönder sin vägg.
Och resultatet blev ju att Lundells bebis hämtades på stört och mamma Anna bryr sig åter igen bara om Antonio.
Vad har Antonio lärt sig av detta, jo ju snabbare han stampar ner bebisen Lundell desto snabbare får han mamma Annas 100% iga uppmärksamhet igen.
Herregud så störda människor och störd familj 🤮🤯😵‍💫😵🥴
Citera
2025-12-16, 06:32
Medlem
En snutt av Antonios utbrotts TikTok finns hos Chrippa nu !
Hur kan man låta en bebis befinna sig i ett så kaosigt ostabilt hem?
Citera
2025-12-16, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja. Även om Antonio är 25, så skulle han faktiskt behöva tid och föräldrastöd, trots att han inte är lika gullig som Lilou. Känns som att han står och stampar och så kan det vara med vissa ungdomar. Av olika orsaker vågar de inte kasta sig ur boet och då behöver de guidning i att sakta lämna det.

Ungdomar..? Han är en vuxen man med missbruksproblem, han ska in på rehab och sedan till en normal miljö, långt från kaoset i Märsta
Citera
2025-12-16, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
En snutt av Antonios utbrotts TikTok finns hos Chrippa nu !
Hur kan man låta en bebis befinna sig i ett så kaosigt ostabilt hem?
Please, var hittar jag denna filmsnutt mer exakt?
Citera
2025-12-16, 09:03
Medlem
moralhoras avatar
Uppenbarligen är Anna i SVTs kommentarsfält och försvarar Lundell nu... oy vey.
Citera
2025-12-16, 09:14
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Hittade det här. Vet inte om det finns mer?
https://youtu.be/l8NDOmbv2nU?t=615
Från 10:15.
Citera
2025-12-16, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny

Länk från chrippas story på insta
Citera
2025-12-16, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Uppenbarligen är Anna i SVTs kommentarsfält och försvarar Lundell nu... oy vey.
Otippat hon försöker väl rädda sin image som barnvakt …🤢
Citera
2025-12-16, 10:40
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Otippat hon försöker väl rädda sin image som barnvakt …🤢

Såg storien där hon har klätt upp Lilou i stjärngosseskrud. Det klippet, med hennes otäcka bebisröst gav mig kalla kårar.

De här barnen som Jocke satt till världen som han borde värna om och ta hand om (finner inga ord just nu. Så illa berörd blev jag)

Att lämna det här lilla, lilla barnet till gränslösa Anna. Alltså det är hemskt på så många plan 💔
Skydda barnen extra mycket när det finns så mycket svåra saker i arv och miljö. Låt barnen få leva med trygga och lugna föräldrar. Inte med Anna under så här långa perioder. Sen att det stackars barnet inte har stabila, lugna och trygga eller ens friska föräldrar gör att det här nästan blir outhärdligt att bevittna.

Att det blivit normaliserat att bete sig så här framför kameror och mobiltelefoner gör att man blir rädd för hur det blir om ytterligare några år.

Snälla någon! Gör integritet populärt igen!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in