Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-14, 19:13
Medlem
notlostintheworlds avatar
Han på Gotland sa att Linda var hans typ av tjej. Och sen valde han bort henne när hon blev öppen med sina känslor... Jag tror han är rädd för kärleken och att bli sårad.
Citera
2025-12-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag tycker Johanna verkade något besvärad i poolen. Kan ju vara kameran men tvekar på det. Hon är snygg men rolig? Eller kvick?
Du är ute och cyklar tror jag. Chrille boi och Johanna är helt betuttade i varandra
Citera
2025-12-15, 00:04
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroxxs
Elin är ett troll.
Undrar hur många brev hon fick skriva till sig egentligen och hur hon med dom breven lyckades välja ut en klan som liknar The Whittaker familjen, den ena ser mer sargad ut än den andra.

Att spela en kärlekslåt på en dejt och sitta och göra allt man kan för att fälla en framtvingad tår mitt uppe i det. Så jävla smörigt och löjligt så det saknar motstycke.

Hahaha det är ju ännu dummare när det är Elin själv som beställt att en viss sångerska (som hon känner sedan tidigare) ska ställa sig bredvid bordet och sjunga kärleksmelodier till de tu.
Och sen sitter Elin där och tycker det är romantiskt

Haha vafaan, det är väl inte romantiskt att ordna det till sig själv!? Om snubben hade fixat det skulle jag förstå om hon hade tyckt det var vackert men för i helvete liksom
Citera
2025-12-15, 00:44
Medlem
Det är väl tv4s fel på sätt och vis som övertalade henne att ställa upp det borde endast vara bönder som valt själva vara med hon vet nog inte riktigt hur hon ska klara ut det hela
Citera
2025-12-15, 11:26
Medlem
RASMUS verkar vara en blyg liten kis och är osäker på sig själv. Han behöver någon glad färgklick i sitt liv med lite skinn på näsan som kan ta fram det bästa i honom. Hoppas han väljer E-K.

KRISTIAN tyckte jag först och främst gjorde in i helvete konstiga val i programmet. Hon som hade jakt intresse fick lämna gården nästan direkt hon hade kommit till hans gård. Snävt där efter var det någon annan tjej som han delade samma intressen med som fick lämna.
För mig var dom solklara kandidater.
Men jag tror att han behöver sitt eget space i skogen tex och vill därför kunna vara i sin egna bubbla i naturen å att kunna vara i utan sin framtida fru flåsandes i nacken.
Frida är för burdus och hetsig för honom. Att välja bort Jennifer vore idiotiskt.

ELIN kommer att välja Lukas, de kommer knulla av sig några gånger och sen kommer hon önska att hon valde Rasmus istället. Verkar vara lite rejälare virke bara han får tid på sig att bryta sin comfort zone och blomma ut i sig själv, han verkar också blyg men naturligt rolig.
Citera
2025-12-15, 13:14
Medlem
KrossedOuts avatar
Hur kan ni tro att Elin väljer Lukas? Ingen som helst intimitet på slutdejten. Elin tänkte på Rasmus när sångerskan sjung.
Citera
2025-12-15, 13:30
Medlem
Rasmus är den ende hon verkar glad och hR roligt med och han verkar ju som en omtänksam och fin kille väljer hon honom får hon det hon önskar sig en trygg familjeperson som är varm och go medan hon satt som en stel pinne och svarade artigt när luc as s att hon betydde mycket för honom hon sa vad du är snäll hon sprang ju inte upp lycklig och krram och pussa honom. Hon sa ju också till LUcas att hon vill ha någon att ha roligt med och det har jag INTE MÄRKT NÅGOT v vad det gäller MR Lucas
Och det kan han ju inte hjälpa
Citera
2025-12-15, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroxxs
RASMUS verkar vara en blyg liten kis och är osäker på sig själv. Han behöver någon glad färgklick i sitt liv med lite skinn på näsan som kan ta fram det bästa i honom. Hoppas han väljer E-K.

KRISTIAN tyckte jag först och främst gjorde in i helvete konstiga val i programmet. Hon som hade jakt intresse fick lämna gården nästan direkt hon hade kommit till hans gård. Snävt där efter var det någon annan tjej som han delade samma intressen med som fick lämna.
För mig var dom solklara kandidater.
Men jag tror att han behöver sitt eget space i skogen tex och vill därför kunna vara i sin egna bubbla i naturen å att kunna vara i utan sin framtida fru flåsandes i nacken.
Frida är för burdus och hetsig för honom. Att välja bort Jennifer vore idiotiskt.

ELIN kommer att välja Lukas, de kommer knulla av sig några gånger och sen kommer hon önska att hon valde Rasmus istället. Verkar vara lite rejälare virke bara han får tid på sig att bryta sin comfort zone och blomma ut i sig själv, han verkar också blyg men naturligt rolig.
Vem är Jennifer? Menar du Johanna?
Citera
2025-12-15, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Hur kan ni tro att Elin väljer Lukas? Ingen som helst intimitet på slutdejten. Elin tänkte på Rasmus när sångerskan sjung.
Hoppas hon väljer Rasmus, tror han har ett hjärta av guld och är trogen och omtänksam.
Citera
2025-12-15, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonehard
Du är ute och cyklar tror jag. Chrille boi och Johanna är helt betuttade i varandra
De verkar kära, hoppas Frida tar det med fattning.
Citera
2025-12-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Hoppas hon väljer Rasmus, tror han har ett hjärta av guld och är trogen och omtänksam.
Synd att han ska ha det jobbet, men det är ju inte jag som ska dejta honom . Elin bryr sig inte.
Och han är rolig och lite småmysig, såna killar drar ofta längsta strået.
Citera
2025-12-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hahaha det är ju ännu dummare när det är Elin själv som beställt att en viss sångerska (som hon känner sedan tidigare) ska ställa sig bredvid bordet och sjunga kärleksmelodier till de tu.
Och sen sitter Elin där och tycker det är romantiskt

Haha vafaan, det är väl inte romantiskt att ordna det till sig själv!? Om snubben hade fixat det skulle jag förstå om hon hade tyckt det var vackert men för i helvete liksom

Kompisen kanske ville bli känd. Hon hade en väldigt fin röst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in