Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-14, 13:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Vill du inte åka i fängelse se till att inte umgås med kvinnor och ha konstant alibi för det räcker med att tjejen diktar ihop en historia och berättar samma lögn för ett par vänner så blir det 3 år för våldtäkt men du tycker ju det är helt korrekt att man åker in för våldtäkt utan minsta bevis, äcklig är du

Bevis finns i detta ärende. Därav den fällande domen.
Citera
2025-12-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Fällande dom i tingsrätten säger inte ett skit där sitter sovande alkisar bland nämndemännen i hovrätten är det ordentliga domar och ingen risk att denna domen står sig om den överklagas för finns noll bevis en anklagelse och hörsägen men du hade förstått tyckt det var helt okej att bli inlåst 3 år om någon diktar ihop en historia om dig och berättar lögnen för ett par vänner. Du är fan äcklig som försvarar ett sådant här justitiemord
Citera
2025-12-14, 13:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
vet ju du ingenting om du sitter ju baraa här gissar hittar på och ordbajsar.

su har inte läst någon dom eller fup.

allt du säger om händelse förloppet är lögn

Jag litar på de skribenter som har läst domen Adekvatkausalitet och pafagel. Och jag litar på journalister som har skrivit en tidningsartikel utifrån domen.

Hon har inte sagt ja till sex.
Hon har upprepade gånger sagt nej till sex.
Han har inte hörsammat detta, vilket han erkänner i Snapchatkonversationen. Dvs. Erkänner våkdtäkten.

Denna 31-åringen är inte första personen som lämnar digitala spår som gör att det blir starkt tydligt att han är skyldig. Det har börjat poppat upp sådana fall då och då.
Citera
2025-12-14, 13:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Fällande dom i tingsrätten säger inte ett skit där sitter sovande alkisar bland nämndemännen i hovrätten är det ordentliga domar och ingen risk att denna domen står sig om den överklagas för finns noll bevis en anklagelse och hörsägen men du hade förstått tyckt det var helt okej att bli inlåst 3 år om någon diktar ihop en historia om dig och berättar lögnen för ett par vänner. Du är fan äcklig som försvarar ett sådant här justitiemord

Det finns även inspelat telefonsamtal och Snapchatkonversationen. I bevisningen. Detta missar du tydligen.
Citera
2025-12-14, 13:49
Medlem
Citat:
Kära du. Han har erkänt I Snapchatkonversationen att han hörde hennes upprepade nej Men inte hörsammade dessa. Dvs. Han har erkänt våldtäkt.
Det ihopmed annan bevisning och vittnesmål etc. Har gjort att han har blivit dömd för våldtäkt.
m
Finns inget erkännande det är en lögn du sprider läser man vad som faktiskt står inte vad man vill att det ska stå så är det en man med minnesluckor som spekulerar inget annat och det är uppenbart att tjejen i detta fall ljuger som en häst travar
Citera
2025-12-14, 13:51
Medlem
Citat:
Jag litar på de skribenter som har läst domen Adekvatkausalitet och pafagel. Och jag litar på journalister som har skrivit en tidningsartikel utifrån domen.

Han har inte hörsammat detta, vilket han erkänner i Snapchatkonversationen. Dvs. Erkänner våkdtäkten.

Denna 31-åringen är inte första personen som lämnar digitala spår som gör att det blir starkt tydligt att han är skyldig. Det har börjat poppat upp sådana fall då och då.

Jag har också läst domen finns inga bevis en anklagelse och hörsägen inget erkännande inga skador ingen teknisk bevisning ingenting
Citera
2025-12-14, 13:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
m
Finns inget erkännande det är en lögn du sprider läser man vad som faktiskt står inte vad man vill att det ska stå så är det en man med minnesluckor som spekulerar inget annat och det är uppenbart att tjejen i detta fall ljuger som en häst travar

Han erkänner att han har hört hennes upprepade nej, trots fyllan. Detta erkänner han när han skriver "Jo det är klart".

Han erkänner att han inte hörsammade hennes upprepade nej. Detta erkänner han när han skriver att hon "ba tvärvände", men han trodde hon ville ändå. Han erkänner alltså våldtäkt.

Hur har du det med läsförståelsen?
Citera
2025-12-14, 13:53
Medlem
Citat:

Nope. Finns inga bevis i detta ärende.
Citera
2025-12-14, 13:54
Medlem
Citat:

Tvärtom de digitala spåren visar att han är oskyldig det är visst genom snap att han inte ens minns vad som hänt och måste spekulera, att han skulle kunna våldta någon när han är så plakat full faller på sin egen orimlighet
Citera
2025-12-14, 13:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Jag har också läst domen finns inga bevis en anklagelse och hörsägen inget erkännande inga skador ingen teknisk bevisning ingenting

Snapchatkonversationen är dock ett erkännande. Och går som teknisk bevisning.
Citera
2025-12-14, 13:56
Medlem
Citat:
Det finns även inspelat telefonsamtal och Snapchatkonversationen. I bevisningen. Detta missar du tydligen.

Snapkonversationen visar att han är oskyldig, det är tydligt att han inte ens minns vad hon snackar om ifall vi klarar av att se vad som faktiskt står, var han så full så var han inte i skick att våldta någon utan det är snarare hyndan som är skyldig, att tolka det han skriver som ett erkännande är extremt krystat
Citera
2025-12-14, 13:57
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Jag förstod av ditt svar att du inte förstod min metafor.

Finns väl massa logiska förklaringar till att målsägande ville hångla och sova ihop utan att vilja ha sex? Känner du inga kvinnor?

1. Hon kanske ville satsa seriöst på honom. Och då inte ha sex med honom, förens de var i seriösare läge.
2. Hon kanske inte ville ha sex med honom när han är full, då hon var rädd att han sedan skulle skylla sexet på fyllan, medans Hon ville att han verkligen skulle vilja ha henne och vilja satsa seriöst på henne. Därav ville hon vänta med sex tills han är nykter.
3. Hon kanske hade mens.
4. Hon kanske hade ägglossning och inget p-skydd och ville därav undvika sex helt.
5. Hon kanske har lätt att få urinvägsinfektion vid sex och därmed inte är sugen på just sex.
6. Hon kanske var rädd att sex skulle förstöra deras vänskap. Medans hångel och övernattning inte skulle kunna göra det på samma sätt.
7. Hon kanske tänkte att han egentligen inte Vill ha henne sexuellt, utan bara ville ha henne för att han är full och kåt.

Osv. Osv. Osv. Osv.

Du förstod mitt svar på det sättet som passade dig bäst.

7 med flera punkter till varför det är okej att hångla men därefter sätta stopp.

Inte konstigt hon skickade 7- faldiga signaler och att han inte trodde hon var seriös när hon skojade om sitt nej.

Och ifall hon vill satsa seriöst på killar genom att anmäla dom för våldtäkt. Så är hon ju kraftigt dysfunktionell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in