2025-12-07, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Hans kanal måste ha 10k subscribers innan man kan göra det, eller kan han falla in under någon annan kategori? Han har ju vart med i lite tv/artiklar osv.

Ja tycker verkligen det behövs någon samlingstråd om honom… har ni sett den senaste videon där han besvarar kommentarerna på sin YouTube? Folk är trötta på hans monologer i varje video när han har världens chans att upptäcka Vietnam och filma.. Det är Benjamin för bra för. Alla ska hålla käft och sluta kolla om hans monologer inte passar!
Citera
2025-12-08, 08:43
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Ja tycker verkligen det behövs någon samlingstråd om honom… har ni sett den senaste videon där han besvarar kommentarerna på sin YouTube? Folk är trötta på hans monologer i varje video när han har världens chans att upptäcka Vietnam och filma.. Det är Benjamin för bra för. Alla ska hålla käft och sluta kolla om hans monologer inte passar!

Vill inte bjuda honom på views, antar att han svarar på påhittade frågor, med kanske nån enstaka ”äkta” fråga.
Citera
2025-12-08, 12:36
Medlem
Munkees avatar
Väldigt intressant person Benjo.
Verkar stöta ifrån sig all konstruktiv kritik han får. För vad är syftet att lyssna på andra när han själv vet bäst?
Går på 3 gram per vecka men äter som en tjej. Hade han faktiskt ätit rejält och tränat utan allt fokus på mind-muscle-connection skulle han säkerligen kunna växa sig stor.

Undra hur länge Vietnam-eran fortgår? Är ju inte första gången han prövat lyckan utomlands.
Citera
2025-12-08, 21:55
Medlem
Benjo förtjänar tveklöst en egen tråd imo, även om den här har blivit någon slags surrogat-tråd om honom.

Han är helt unik i sverige med att vara helt öppen med sitt steroidbruk på sättet som han är.
Citera
2025-12-09, 17:58
Medlem
ApanNegersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Benjo förtjänar tveklöst en egen tråd imo, även om den här har blivit någon slags surrogat-tråd om honom.

Han är helt unik i sverige med att vara helt öppen med sitt steroidbruk på sättet som han är.

Senaste storyn på hans insta ser man hur han pressar en bulla på sin armhåla och beach gega moja sprutas ut samt blod är det trenet eller vad är det som gör att hans armhåla är infekterad. Nej nu jävlar borde en tråd göras om honom. Han ha har på aftonbladet och svt.
Citera
2025-12-09, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ApanNegerson
Senaste storyn på hans insta ser man hur han pressar en bulla på sin armhåla och beach gega moja sprutas ut samt blod är det trenet eller vad är det som gör att hans armhåla är infekterad. Nej nu jävlar borde en tråd göras om honom. Han ha har på aftonbladet och svt.

Det såg ut som någon typ av infektion.

Men de ska väl vara nåt angående möglet i hans lägenhet?
Citera
2025-12-09, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanNegerson
Jag gissar att det där är en infektion i en finne eller något han fått i armhålan från blandningen att han rakar sig under armarna+svettigt klimat.

Samtidigt tror jag också att möglet i hans dödsfälla till lägenhet har ett finger med i spelet som gjort han allmänt sjuk och satt ner hans immunförsvar så att kroppen inte klarar hantera det där i armhålan korrekt. Tror att tren för en gångs skull inte är direkt relaterat.

Han hade också en blodig tand i IG-storyn va(!?). Såg ut som han ramlat eller något. Tror han kan ha svimmat. Killen har fan problem både här och där den saken är säker.

Total train-wreck och jag kan inte sluta kolla. jag är fast.
Senast redigerad av DrL0c 2025-12-09 kl. 22:48.
Citera
2025-12-10, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Jag gissar att det där är en infektion i en finne eller något han fått i armhålan från blandningen att han rakar sig under armarna+svettigt klimat.

Samtidigt tror jag också att möglet i hans dödsfälla till lägenhet har ett finger med i spelet som gjort han allmänt sjuk och satt ner hans immunförsvar så att kroppen inte klarar hantera det där i armhålan korrekt. Tror att tren för en gångs skull inte är direkt relaterat.

Han hade också en blodig tand i IG-storyn va(!?). Såg ut som han ramlat eller något. Tror han kan ha svimmat. Killen har fan problem både här och där den saken är säker.

Total train-wreck och jag kan inte sluta kolla. jag är fast.

Fattar inte hur Benjoo tänker. Han fortsätter filma efter han svimmat ihop i senaste videon.

Även delen av sjukhusvistelsen. Är det inte dags att pausa videon när han inte vet hur allvarligt det är?
Citera
2025-12-11, 10:16
Medlem
Det gör ont att se hur dåligt och mesigt han tränar på 3g i veckan. Varför ta så mkt och vara kass i alla andra områden, mat, träning.

Sitter fan alltid bara o röker med nån sockerdricka hela dagarna.

Sen klarar jag ej av ironin med Matthew principen han pratar om hela tiden, lade denna kommentar:

Om Matthew-principen stämmer, så är det här exakt den typ av konsekvens man till slut får när man pushar kroppen och livet åt fel håll. Kan inte låta bli att se ironin i detta, att du har så extremt dålig självinsikt och överblick över din egna situation att du missat att du gått fel håll i så jävla länge. Snälla vakna nu förhelvete och sluta med det skitet du gör sedan kom hem till Sverige.

Och för vad btw, vad ska du uppnå? Du tar inte äns 100kg bänk, fattar att det inte är nu man ska gloata, men du sade för mindre än 2 veckor sedan att du är mer hälsosam än vi andra och att du vet precis vad du håller på med, hade det inte varit så hemskt med ditt egna liv i spelet hade man skrattat.

Men han har bannat mig för att kommentera på youtube xD
Citera
2025-12-13, 17:50
Medlem
Fyfan nu är Benjoo på fötterna igen, succén rullar vidare i delululand!
Citera
2025-12-13, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av _användarnamn_
Fyfan nu är Benjoo på fötterna igen, succén rullar vidare i delululand!

Den var äcklig senaste videon.

Benjoo kör verkligen hardcore, filmar allt.

Är ganska säker på att infektionen har något med steroiderna att göra.

Knappast mögel, det är nog mest inbillning från hans sida.
Citera
2025-12-13, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Den var äcklig senaste videon.

Benjoo kör verkligen hardcore, filmar allt.

Är ganska säker på att infektionen har något med steroiderna att göra.

Knappast mögel, det är nog mest inbillning från hans sida.

Min teori är alla nålar, 3 olika testo i veckan 3 nålar. Hgh, 4 nålar. Retatutide uppe i 5. Sen vet ja ej hur ofta man injectar men minst några om dan med allt det. Och så då också alla tatueringar som e fan dagligen med. Allt det kan det hända att nån nål blir smutsig och så infektion.

Och på tal om tatueringar lite kul att han fick en romersk siffra fel, men annars fattar jag inte hans prioriteringar alls. Detta skitet händer och han lägger tid (med en infektion i kroppen) på att skaffa fler tatueringar.

Förhelvete Benjoo om du lurkar här res hem innan det är försent, att göra en video där du doxxar managern kanske inte e så smart när youtube är din enda källa på inkomst(hävdar du, jag misstänker du checkar in cash som personlig assistent till farsan fortfarande).
Men också det att aas är olagligt i vietnam precis som i Sverige, tänk om han anmäller dig för att du doxxat honom och så tar de dig på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in