2025-12-12, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
Min ålder spelar ingen roll i det här.

Att man försöker skapa en bild av att äldre kvinnor är extremt eftertraktade är ren bullshit.
Samma som det skrivs med hängbröst eller en tjock kropp. Finns enstaka få män som gillar sånt.

I livet så har man sett vad män vill ha, samt vilka tjejer so är mest eftertraktade osv.

Det finns inget som allmänt stressar äldre kvinnor över 30 typ att de längre inte kan leva på sitt utseende på samma sätt, samt finns mycket avundsjuka mot yngre 20 åriga vackra tjejer

Hon som skriver här KONSTANT , verkar definitivt vara av den äldre sorten, men inte så vacker kropp / bröst.

Sen att du spelat in filmer i flera år osv, kul för dig. Men det jag pratar om är rent Bonn-förnuft.

Unga vackra tjejer kommer alltid vara betydligt mer eftertraktade, speciellt på ONLYFANS

Vet många tjejer med som "jobbar" med sånt här som tom ljuger om sin ålder, för de vet att en lägre ålder = mer kunder, så ser man lite yngre ut så underdriver man sin ålder. Aldrig åt andra hållet.

Haha vi ville alltid vara och verka äldre när vi var yngre, klä oss som äldre. Tror du 30 åringar ser ut som 60 åringar eller?

Tom 60 åringar kan va heta om de tar hand om sig och spenderar på sitt utseende.

Okej vilka är det du känner som jobbar med det här?

Om du tror att det bara är plus 18 som jobbar med detta och tjänar deg är du bakom. Men vad skulle du ha för insyn? Berätta du känner några och vad säger dom till dig?

Du utgår bara från dig själv, män vill ha oss som jobbar med detta i alla former. Stora och små bröst, olika preferenser kallas det.

Att ha en snygg kropp idag är enkelt, och att vara snygg idag tillsammans med pengar är också enkelt.

Du visar bara att DU gillar 18 plus men det finns män med alla möjliga preferenser. Och att only fans är det enda stället där svenskar säljer och köper är en stor osanning. Det är mycket bredare än så.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-12-12 kl. 17:00.
Citera
2025-12-12, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det är väl snarare du som ger uttryck för en dålig kvinnosyn när du ser kvinnokroppar som vilken handelsvara som helst.

Nu ska inte du skryta alltför mycket om dina fysiska företräden, det finns säkert män som gillar sånt där men de är inte många 😜

De enda människors sexliv du möjligtvis vet något om är dina kunders.

Men om du har enstaka finniga 25-åringar som tänder på din 55-åriga kropp så betyder inte det att alla unga män jagar äldre kvinnor på nätet och köper sexuella tjänster av dom.

Du har en rätt märklig manssyn märker man, du får ursäkta men du låter rätt porrskadad.

Ja vi har förstått det men du verkar samtidigt ha rätt mycket tid över till annat, kan detta möjligen bero på ett stort bortfall av kunder pga den nya sexköpslagen?

Haha, ja visst kan du inte kännas vid sanningen, blir du obekväm?

Jag behöver egentligen inte skriva mer här, om just det då jag vet och sett alla olika typer av kvinnor blivit totalt dyrkade av alla möjliga män.

Jag ser inte kroppen och människan som något annat än samtycke och frihet. Det är personen själv som bestämmer om den vill eller inte.

Vad du gillar och var andra gillar är totalt olika. Men det är svårt att se för folk med dålig kvinnosyn.

Jag har också ett eget sexliv. Jag jobbar med sex på distans. Jag får höra människors fantasier, och ja du skulle väll fnittra om du fick höra allt roligt jag stöter på ibland.

Jag vet hur det fungerar.

Jag menar Linda Skugge jobbade ju med detta, finns äldre damer som också gör det unga tjejer, studenter och folk som vill tjäna extra.

Jag sitter ibland samtidigt som jag jobbar. Är också väldigt snabb på att skriva.

Jag kör hårt. Kommer jobba med detta säkert minst 10 år till.
Citera
2025-12-12, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Låter som någon form av OCD.

Haha wtf ? Nä, har du fått för dig att du är läkare nu också, med jäääätte stor empati, som också kallar tjejer för horor.

OCD innebär att någon har tvång av att upprepa saker tex tvätta händerna flera gånger, måste göra saker i en viss ordning osv.

Att diagnostisera olika beteende är en ett sätt för att skapa en norm, och Sverige är unikt att göra det i denna stora utsträckning. Det är nonsens.

Det visar också vilken dålig koll du har om människors hälsa.

Vården säger att det är individen som först och främst definierar sin hälsa. Hälsan är individuell, applicera det på människors sexual liv.

Människor föredrar olika sexuella preferenser, och det är inget staten ska lägga sig i!
Citera
2025-12-12, 18:02
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Låter som någon form av OCD.

Det finns en koppling mellan OCD och sexköp, personen har där tvångstankar kring sex, man känner en stark oönskad impuls att köpa sex trots att detta strider mot ens värderingar.

Vi ska samtidigt komma ihåg att terapi kan hjälpa många sexköpare att sluta med sitt destruktiva beteende som dessutom är olagligt. Vi kan även notera att det finns män som lider av tvångsmässigt beteende som porrsurfande och där kan man se en direkt koppling till plattformar som Onlyfans tex.

"En pilotstudie från forskning och utveckling i Göteborgsregionen, FoU, har undersökt om terapi kan få män att avstå från att köpa sex.

Enligt Vetenskapsradion uppger de män som deltagit i pilotstudien att terapin hjälpt dem att sluta med sexköp och tvångsmässiga beteenden som porrsurfande.

– De mår bättre och de har minskat sina negativa sexuella beteenden och de säger själva att de har slutat köpa sexuella tjänster, säger J*nny R*ngmar, forskare vid FoU i Väst"

https://www.expressen.se/gt/terapi-kan-fa-man--att-sluta-kopa-sex/

Tyvärr har vi märkt att det finns ett stort motstånd här i tråden att diskutera varför sexköpare utsätter sig själva för detta självdestruktiva beteende, med stor sannolikhet beror det på att det finns säljare som till varje pris vill att torskarna fortsätter att köpa sexuella handlingar/tjänster trots den nya sexköpslagen som förbjuder sexköp på distans.

Här kan man börja efterlysa lite moral och samhällsansvar hos säljarna men de verkar i många fall bara tänka på pengar och bryr sig inte ett skit om något annat.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-12-12 kl. 18:04. Anledning: Tillägg
Citera
2025-12-12, 19:51
Medlem
Citat:

Att man försöker skapa en bild av att äldre kvinnor är extremt eftertraktade är ren bullshit.
Samma som det skrivs med hängbröst eller en tjock kropp. Finns enstaka få män som gillar sånt.

I livet så har man sett vad män vill ha, samt vilka tjejer so är mest eftertraktade osv.

Det finns inget som allmänt stressar äldre kvinnor över 30 typ att de längre inte kan leva på sitt utseende på samma sätt, samt finns mycket avundsjuka mot yngre 20 åriga vackra tjejer

Hon som skriver här KONSTANT , verkar definitivt vara av den äldre sorten, men inte så vacker kropp / bröst.

Sen att du spelat in filmer i flera år osv, kul för dig. Men det jag pratar om är rent Bonn-förnuft.

Unga vackra tjejer kommer alltid vara betydligt mer eftertraktade, speciellt på ONLYFANS

Vet många tjejer med som "jobbar" med sånt här som tom ljuger om sin ålder, för de vet att en lägre ålder = mer kunder, så ser man lite yngre ut så underdriver man sin ålder. Aldrig åt andra hållet.

Vi tar och bryter ner det du skriver och så ska jag förklara hur verkligheten ser ut för dig och alla andra låtsas förståsigpåare!

- Vad avgör om du är extremt eftertraktad och vad är fortfarande förbannat bra betalt för ett nöje, njutning och osv?

Extremt eftertraktad i vår bransch innebär att ditt schema är fullspäckat av folk som vill göra business med dig och köpa något av dig. Detta gäller kreatörer/porrfilms skådespelare väldigt högt upp i åldrarna, 65+.

I detta spann av åldrar tjänar oftast yngre tjejer mer men det finns undantag hela vägen upp till 65år. Dock är majoriteten av de vi nuförtiden känner i branschen 30-55år och tjänar miljon belopp om året och då är detta oftast i dollar..

Det låter på dig som att någon som du benämner som äldre, 40+? 50? skulle vara kroppsligt ful eller oattraktiv på något sätt?
Blir svårare då kanske att tjäna mer även om det finns mycket pengar för alla sorters utseende i vår bransch bara du kan marknadsföring!
De kvinnor vi känner och filmar med över 35år och uppåt håller efter sina kroppar bättre än de flesta 20 åringar och vet också vad de vill och gillar sexuellt vilket syns när man filmar med dem! De njuter till max och ger sig inte in i saker som någon yngre kanske känner sig tvungen till.

Det du pratar om av din erfarenhet om stress osv från kvinnor om sin ålder och riktat mot yngre är inget vi känner igen utan är nog väldigt individuellt precis som allt annat i livet.
Däremot kan jag svara för att kvinnor som lärt sig känna sin kropp och fitta och börjar njuta på riktigt och till fullo oftast är över 35 år!

Att kvinnor och män ljuger om sin ålder och vill se och känna sig yngre är ett mänskligt beteende och lite tragiskt men förståligt!

Summeringen är att du kan vara otroligt attraktiv långt upp i åldrarna i vår bransch och tjäna mer än de flesta gör på porr!

Visst är det underbart!
Citera
2025-12-12, 21:33
Medlem
Citat:
Här kan man börja efterlysa ett samhällsansvar hos både säljare och köpare, det kan väl aldrig vara ok att säljarna är beroende av att köparna bryter mot lagen?
Och här bevisar du återigen att den nya sexköpslagen bara är en skrivbordsprodukt som aldrig skulle ha lämnat skrivbordet ...
Citera
2025-12-12, 21:35
Medlem
Citat:
Fast nu handlar det definitivt inte bara om försäljning av nakenbilder utan även om försäljning av sexuella handlingar/tjänster och detta ofta även IRL i form av fysisk prostitution. Du verkar ha glömt bort att Onlyfans och liknande plattformar är en inkörsport till fysisk sexförsäljning? Du medgav själv häromdagen att du är aktiv på en eskortsida. Däremot lär knappast Blocket ta emot dina annonser 😂

Prostitution är dessutom sedan länge också förknippat med hallickar, sexuell exploatering, psykisk ohälsa, missbruk, sociala problem osv så den den glättiga bild av säljare som du försöker förmedla har inte något med verkligheten att göra.

Om du bara sålde nakenbilder så skulle du inte behöva tjata om hur töntig och värdelös den nya sexköpslagen är eftersom den skulle överhuvudtaget inte påverka dig.
Fast nu handlar ju inte denna tråd om prostitution utan om sexköp på distans.
Har du inte förstått det än?
Citera
2025-12-12, 22:34
Medlem
Citat:

Bara googla 50 and hot, och det kommer upp massa sexiga kvinnor.
Citera
2025-12-12, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Bara googla 50 and hot, och det kommer upp massa sexiga kvinnor.

Det är extremt få, det jag säger.

Samt återigen, män drar sig allmänt till jämnåriga eller yngre tjejer. Tjejer likadant, jämnåriga eller äldre män.

Så 98% av alla par ser ut

2% är en kvinna som är 5 år äldre än mannen eller mer.

Folk dras till sina preferenser, även när det gäller sånt här.

Jag personligen skiter i om en tjej är 20 eller 30, bara hon är hälsosam och smal, bryr mig väldigt lite om ålder, men när det bara kommer till sex, eller liknande OF så dras många till de yngre.

Tex på sidor som DarkSide eller BodyContact. När jag träffat tjejer därifrån har det varit allt från 18 åringar upp till 33 åringar.

När de visar hur de har det på dessa sidor. De som är mellan 18-23 får BETYDLIGT mer mess. Vi snackar mer än 4 gånger så mycket. Samt männen som skriver är i ALLA åldrar tom på morfar-nivå.

Men de äldre tjejerna, är det väldigt sällan betydligt yngre killar skriver till, samma ålder samt äldre? Absolut.

Det är verkligheten.
Citera
2025-12-13, 00:55
Medlem
Citat:

Samt återigen, män drar sig allmänt till jämnåriga eller yngre tjejer. Tjejer likadant, jämnåriga eller äldre män.

Jag personligen skiter i om en tjej är 20 eller 30, bara hon är hälsosam och smal, bryr mig väldigt lite om ålder, men när det bara kommer till sex, eller liknande OF så dras många till de yngre.

Tex på sidor som DarkSide eller BodyContact. När jag träffat tjejer därifrån har det varit allt från 18 åringar upp till 33 åringar.

När de visar hur de har det på dessa sidor. De som är mellan 18-23 får BETYDLIGT mer mess. Vi snackar mer än 4 gånger så mycket. Samt männen som skriver är i ALLA åldrar tom på morfar-nivå.

Men de äldre tjejerna, är det väldigt sällan betydligt yngre killar skriver till, samma ålder samt äldre? Absolut.

Det är verkligheten.

Ja men nu pratar du om sidor där de flesta träffas gratis som ds, bc.
Dessutom så väller det in meddelanden på dessa sidor om man lägger upp en sexig bild.

Jag har jobbat med detta x antal år.

Jag har alltid kunnat cama flera gånger varje dag. Ibland kunde jag göra **** på en dag, ibland blir det **** ibland mindre i bland mer.
Ibland har jag fått någons månadslön.

Ja, det kanske tittar många på de som gör kinks eller ser ut att va 18-19-20.

Men tro mig 50 åriga anna som är kåt drar till sig massor med män.

Only fans har aldrig varit det primära för mig. Man måste göra reklam för att få dit kunderna från andra sidor.

Om man skall lyckas på en sådan sida måste man hämta kunder någon stans ifrån tex blogg.

Många kör fly som kört of förut nu istället, annonserar på nya sidor, finns massor med sidor att lägga upp annonser på.

Det går att sälja allt möjligt, man måste bara förstå marknaden och det märker jag att du direkt inte gör, kanske för att du inte köper eller är med och ser hur tjejer får bra betalt.

Att bli internationell är bara ett plus, och som jag sa man kan få bra lön på att sitta och prata i telefon.

Några sidor har stängt och alla har sökt sig till andra sidor och de svenska sidorna jag pratar om har tex 25.000 användare.

Alltså vi som är sexuella mycket får ofta en väldigt fin kropp.

Det är inte så som du säger och du bevisar bara att du inte vet något om marknaden, du kanske bara kollat in några fåtal du hört om i blogg världen.

Vill inte skriva allt här. Kan bara säga att du har fel. 😑

Det finns många som runkar till tjejer med stora sillisar men som aldrig skulle vara tillsammans med en bimbo.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-12-13 kl. 01:30.
Citera
2025-12-13, 03:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Kommer jobba med detta säkert minst 10 år till.

Och sen kommer du att gå i pension? Du nämnde nåt om 55 år tidigare så tidslinjen verkar stämma 😜

Jag hittade förövrigt en intressant artikel på temat sexköp, självklart är det en förvirrad "kreatör" som ska uttala sig med att "jag äger min kropp och det är ingen annan som kan säga vad jag får och inte får göra med den" men kreatören har helt missförstått vad den nya lagen går ut på, det är sexköp på distans som har blivit förbjudet. Inte försäljning.

Det brukar dessutom ofta hävdas från säljarhåll att ingen vill ha den nya lagen med det stämmer alltså inte.

https://www.sverigesradio.se/artikel/att-kopa-sexuella-handlingar-pa-natet-blir-olagligt
Citera
2025-12-13, 09:24
Medlem
Citat:

Det är verkligheten.

Du har återigen fel och detta är hur du upplever saker i denna värld!

Kvinnorna som jobbar för oss eller som vi känner i branschen i Sverige och i andra länder får tusentals brev, dm, meddelanden varje dag från yngre män.

50 åringar får meddelanden från killar under 18 år och uppåt osv! Finns inga specifika åldrar gällande män som kontaktar kvinnorna.

Ska man jämföra så får garanterat yngre tjejer mer men ingen hinner hantera det antal som de äldre kvinnorna får utan man får sålla rejält för att hinna svara på allt.

Några tjejer som vi känner mellan 40-55 jobbar på DS och BC för att hitta nya killar och de bokstavligen drunknar i förfrågningar och det är samma sak där. Finns inga specifika åldrar att peka ut som vill knulla utan det är helt random.

Vet inte vad du är ute efter med dina inlägg och vill bevisa riktigt men hittills har du en aning fel och tror något som inte stämmer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in