Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Jag har inget emot kvinnor, bara såna som ropar våldtäkt utan skäl bara för att få skadestånd sånt ogillar alla förutom er nazifeminister
Jag förstår att du behöver projicera dina egna tillkortakommanden på mig och det är helt okej det är förstås jobbigt att jag knäcker dig med fakta du är ju 100 procent känslostyrd och inte intresserad av fakta
Det är bevisat genom snapkonversationen att han var så full att han inte kommer ihåg vad som hänt, har dem haft sex i det läget så är det snarare kvinnan som begått våldtäkt eftersom hon utförde sexuella handlingar på honom när han var för full för att samtycka detta är bevisat, att hon skulle sagt nej upprepade gånger är däremot inte bevisat, jag går nämligen till 100 procent på fakta jag förstår att det är jobbigt för känslostyrda människor likt dig själv
Inte riktigt så juridik fungerar men jag förstår att dina juridiska kunskaper är extremt bristfälliga. Att du har läst en del av en snapchatkonversation är inte att ha granskat något objektivt. Det är med största sannolikhet så att det finns mer bevisning I detta, vilket du hade vetat om du förstått dig på rättsväsendet.
Vidare så är det inte jag som är känslostyrd, jag tror att de flesta som läser denna tråd ser att du är den person som beter dig mest hysteriskt, nästintill rabiat. Så innan du försöker säga att någon annan är känslostyrd bör du rannsaka dig själv.
Du kan även återkomma när du läst domen eller dylikt, först då kan du påstå att du granskat fallet objektivt. Nu har du samma info som alla oss andra och vi har "granskat" det lika objektivt som dig. Den där fakta du påstår dig knäcka med finns nämligen inte.
Men vi kan diskutera lite vad som framkommit hittills, av vad som framkommer i media så är det han som gjort närmanden mot henne och utfört sexuella handlingar mot henne. Eftersom hon vidare är den som uttryckt att hon inte vill skulle det, trots hans berusningsgrad, inte kunna vara hon som fälldes för våldtäkt.
Att hon sagt nej till sex är, utifrån vad som framkommit, nämligen ostridigt. Du verkar sedan ha, trots avsaknaden av bevis som talar för din version, kommit fram till att sexet varit helt frivilligt. Eftersom du påstår dig ha fakta så väntar jag med spänning på bevisen som styrker din tes.