Citat:
In och kolla på Fb-sidan ”Östersunds Bugg o Rock'n'Roll Klubb” när Linda roar sig medans Ture är med mormor och övriga barn som vägrar följa med till Östersund är hos sina pappor. Men som Linda förklarat så är det viktigaste att man själv först måste trivas där man bor och mår bra själv för då kommer barnen också må bra. Dansen verkar iallafall prioriteras framför att umgås med barnen de få dagar hon har dem.
Hon har säkert nån flört på dansen som barnen inte får träffa än
Citat:
Citat:
Om man har råd så kan man väl ha en mindre lägenhet för att leva ungkarlsliv i. Men det är en lägenhet man bor i när man inte har barn i. Har hon huset kvar så bor hon i det när barnen är hos henne, så att alla barnen kan vara hos henne och samtidigt sina kompisar och aktiviteter. Precis så som alla andra föräldrar skulle ha gjort!
Skulle hon enbart ha en lägenhet så ser man till att de fyra barnen har en varsinnsä g OCH en extrasäng som de större barnen kan övernatta i. Själv kan hon väl max behöva en 105 cm säng om man bor så trångt och ingen dubbelsäng som idag.
Hennes inkomst är en gåta så därför gissar jag på ett okej betalt jobb som inte anses så seriöst, därav tystnaden. Eller så stödjer hennes mamma henne med hyran, vilket inte skulle förvåna mig.
Jag har ensamstående vuxna barn med okej betalda heltidsjobb och extrajobb som ändå inte kan leva med hennes standard, med Ullatedsresor, två boenden, relativt ny bil, med lån på. Samt springa på danser flera gånger i månaden (betalt inträde) osv osv.
Skulle hon enbart ha en lägenhet så ser man till att de fyra barnen har en varsinnsä g OCH en extrasäng som de större barnen kan övernatta i. Själv kan hon väl max behöva en 105 cm säng om man bor så trångt och ingen dubbelsäng som idag.
Hennes inkomst är en gåta så därför gissar jag på ett okej betalt jobb som inte anses så seriöst, därav tystnaden. Eller så stödjer hennes mamma henne med hyran, vilket inte skulle förvåna mig.
Jag har ensamstående vuxna barn med okej betalda heltidsjobb och extrajobb som ändå inte kan leva med hennes standard, med Ullatedsresor, två boenden, relativt ny bil, med lån på. Samt springa på danser flera gånger i månaden (betalt inträde) osv osv.
Med tanke på att Linda är över 40 så får jag hoppas att hennes mamma inte ger henne pengar för mamman lär inte ha så stor pension sen har ju hon också hus och bil som kostar och hon vill väl också sätta en guldkant på livet inte pröjsa dottern onormala livsstil
Citat:
Dom får inte ens vara uppe på nyårsafton klockan 19 är det sängen
Linda är prio ett och jag är förvånad att hon ska till Strömsund över jul ett under att hon inte kräver att dom ska vara i lägenheten eftersom nån stalkers förföljer henne men det är väl Lindas tomtar på loftet som är stalkern,
Sen kommer dom stora barnen hem till Linda eller träffas dom hos mormor? för där verkar det vara mobilförbud
Senast redigerad av Jag-heter-Linnea 2025-12-10 kl. 13:54.
Senast redigerad av Jag-heter-Linnea 2025-12-10 kl. 13:54.