2025-12-10, 09:35
Avstängd
Vad hade hänt om Ahmed glömde vilken bägare de hällde giftet i och drack den själv?
Citera
2025-12-10, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Vad hade hänt om Ahmed glömde vilken bägare de hällde giftet i och drack den själv?

Han hade åkt ut. ¨

Jag tycker synd om Malou, ingen av förrädarna ville ha ut henne och hon hade 75% att ta rätt men ändå tog hon fel. Dom gav henne störst chans.
Citera
2025-12-10, 10:26
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Han hade åkt ut. ¨

Jag tycker synd om Malou, ingen av förrädarna ville ha ut henne och hon hade 75% att ta rätt men ändå tog hon fel. Dom gav henne störst chans.
Störst chans hade de ju dock gett henne genom att inte välja henne alls så man kan ju undra varför de valde henne som en av de fyra.
Citera
2025-12-10, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Störst chans hade de ju dock gett henne genom att inte välja henne alls så man kan ju undra varför de valde henne som en av de fyra.

Dom måste ju välja någon som dom gillar, man kan ju inte bara ha folk man mindre gillar. Det blir ju fel det också. Man måste hela tiden blanda för att hålla folk osäkra.

Dom ville ju ha kvar Alexandra för att hon tog sådan stor plats och pekar ut fel människor hela tiden. Folk blir ju rädda för en sådan människa men klockren som förrädare om just en sådan människa väljer fel personer hela tiden.
Citera
2025-12-10, 10:32
Bannlyst
Vad hade hänt om en trogen hade fått välja vem hen ville ha med på middagen och hade valt en förrädare?
Citera
2025-12-10, 11:11
Medlem
Abelssuns avatar
Fy fan, vad dåliga de trogna är. Det är rätt uppenbart att Ahmed tar hem detta.
Citera
2025-12-10, 12:12
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Dom måste ju välja någon som dom gillar, man kan ju inte bara ha folk man mindre gillar. Det blir ju fel det också. Man måste hela tiden blanda för att hålla folk osäkra.

Dom ville ju ha kvar Alexandra för att hon tog sådan stor plats och pekar ut fel människor hela tiden. Folk blir ju rädda för en sådan människa men klockren som förrädare om just en sådan människa väljer fel personer hela tiden.
hon hade ju varit den sämsta förrädaren någonsin
Citera
2025-12-10, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
hon hade ju varit den sämsta förrädaren någonsin

Oj, jag skrev visst fel där. Det var inte så jag menade. Jag menade att hon var perfekt för förrädarna att ha kvar. Så självklart har du rätt i att hon hade varit sämst som en förrädare.
Citera
2025-12-10, 12:23
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Oj, jag skrev visst fel där. Det var inte så jag menade. Jag menade att hon var perfekt för förrädarna att ha kvar. Så självklart har du rätt i att hon hade varit sämst som en förrädare.
Då håller jag med dig.

Den kvinnan gör spontana konstiga oigenomtänkta saker alltså.

Liksom med guldmynten där vad håller hon på med liksom? Sviker hela gruppen direkt.
Citera
2025-12-10, 12:26
Bannlyst
Hur skulle spelet fortsatt om en trogen hade valt en förrädare till middagssällskap?
Då hade ju förrädaren varit tvungen att avslöja sig, hur hade man fortsatt efter det?
Citera
2025-12-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Vad hade hänt om en trogen hade fått välja vem hen ville ha med på middagen och hade valt en förrädare?
Så blev det i en tidigare säsong eller om det var i UK versionen. Då skyllde de på varandra sen och det slutade med att båda blev utröstade i endgame för det blev för riskabelt att ha någon av dem kvar eftersom en av dem var förrädare men de var inte säkra på vem av dom.
Citera
2025-12-10, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Så blev det i en tidigare säsong eller om det var i UK versionen. Då skyllde de på varandra sen och det slutade med att båda blev utröstade i endgame för det blev för riskabelt att ha någon av dem kvar eftersom en av dem var förrädare men de var inte säkra på vem av dom.
Aha, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in