Citat:
Ursprungligen postat av
Blessed81
Då håller jag med dig.
Den kvinnan gör spontana konstiga oigenomtänkta saker alltså.
Liksom med guldmynten där vad håller hon på med liksom? Sviker hela gruppen direkt.
Tycker det är intressant att hon tycker hon är så fruktansvärt smart men ändå tycker det är så smart att ta så mycket plats i gruppen, hon är högljudd, aggressiv i tonläget även om hon menar på att det är så som hon är som person och menar inget med det så upplever andra henne som skrämmande. Om hon blir anklagad så bemöter hon det direkt. Det är klart man kan bemöta det men inte vara så jävla aggressiv som hon är.
Helt ärligt så hade jag röstat på oavsett om hon var förrädare eller inte. Inte för att jag nödvändigtvis tror hon är förrädare utan det spelar mindre roll till en sådan människa som är helt livsfarlig för alla inblandade när hon börja peka ut folk och folk tror på henne eller är tillmötesgående till henne för att inte själva hamna i skottgluggen.
Att hamna i skottgluggen när dom sitter vid runda bordet är nästan alltid livsfarligt och nästan garanti att åka ut. Hon Kinneman kunde åkt ut också för hon betedde sig jävligt skumt, jag hade reagerat direkt på det hon sa. Nu vet ju vi att hon är trogen men hade man varit där så hade jag nog misstänkt henne.