2025-12-08, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Tror du är nått på spåret… har inte en enda tjejkompis som är tillsammans med en svensk.
Dom avskyr svenska killar och tycker att dom är menlösa.
Det är bara jag i umgänget som dras till skandinaverna. Dom har alltid hånat mig lite kärleksfullt för det.

Ja, det var rätt vanligt att kvinnor dejtade utländska män. Såg inte lika ofta att svenska män träffade utländska kvinnor.
Citera
2025-12-09, 08:27
Medlem
En man som har en fru anses vara mer attraktiv. Han har blivit godkänd av en annan kvinna, och kvinnor vill ha män som andra kvinnor har godkänt.
Men vi singlar doftar bättre. Alltid nåt.

En studie som genomfördes i Australien visade att heterosexuella kvinnor kunde skilja mellan dofterna från singel- och gifta män.
Totalt kunde 82 kvinnor i åldersgruppen 18–35 känna igen kroppslukten från både singel- och gifta män. Singelmännens dofter bedömdes av dessa kvinnor som starkare och mer tilltalande än de gifta männens.
De fick senare se foton på männen, och de tyckte att singlarna var mer attraktiva, vilket motsvarade deras reaktion på dofterna. Resultaten är "överensstämmande med tidigare forskning som visar att singel- och upptagna män kan särskiljas baserat på deras testosteronnivåer, att högre testosteronnivåer är kopplade till en starkare kroppslukt, och att mer intensiva [kroppslukter] bedöms som mer maskulina."

Min egen teori är att mannen slutar vara man när han har gift sig. Kvinnan formar honom som hon vill att han ska vara, tills han slutar vara sig själv, blir könlös och ospännande. Sexlivet brukar bli lidande när man väl har gift sig. Kvinnor brukar klaga då att det inte finns riktiga män längre. När männen jagar efter kvinnor och är riktiga män så klagar kvinnor också.
Det är vanligt att kvinnor fantiserar om riktiga män och vill öppna upp förhållandet och träffa riktiga män.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-09 kl. 08:47.
Citera
2025-12-09, 16:16
Medlem
Incels stänger in sig och klagar på allt de inte själva tar ansvar i
Citera
2025-12-10, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Jag är nu 51 år gammal, sedan jag var 15 så har jag varit singel i ca 1 år...Flera förhållanden

Jag fattar inte vad problemet är, ser trådar här varje dag om - Hur ska jag hitta en tjej osv..

Ok jag fattar att i dag ser det annorlunda ut än det gjort för några år sedan, men kom igen grabbar för i helvete... Vad är problemet, jag vet att ni nuförtiden kan bli anmälda för skit om ni ens rör en kvinna, men det är ju inte där man börjar...

Ni måste ju:
1. Prata och konversera visa din personlighet på ett äkta sätt..
2. Om du nu får positiv respons våga fråga om att till exempel gå ut och käka (vill sägas att ni innan redan har bra kontakt)
3. Var INTE så jävla cuck, våga vara en MAN, SLUTA låtsas att du är feminist eller något sådant skit, var en MAN som kan vara en beskyddare.

Är det pga Metoo som män är så rädda nuförtiden? Säger inte att ni ska tafsa på någon kvinna men vad kommer denna skräcken ifrån?

Yngre män nuförtiden går ju knappt ut på krogen vad jag läst, sitter hellre hemma och spelar datorspel? Hur ska du då kunna träffa någon?
tror nog du har missuppfattat detta. finns många män som kan få en relation men avstår eftersom urvalet av kvinnor är så ofantligt dåligt. däremot finns det många män som är ofrivilligt i celibat. jag misstänker att en stor del av de män som är i dåliga relationer även kan räknas in i denna kategori.

hoppas ingen lyssnar på trådskaparens råd om att "skaffa sig ett förhållande". det är inget självändamål att vara i ett förhållande om det bygger på att trycka ner dig som man och enbart ge kvinnan fördelar.
Citera
2025-12-10, 03:10
Medlem
Christopher.s avatar
Förstår inte varför andra bryr sig om hur andra lever sitt liv, om någon vill leva ett liv i stillsamhet och bara försvinna en dag från denna jord så är det väl bra så? Det är en ganska slående trend i hela västvärlden och asien att fler och fler individer väljer att leva ensamma, själv ser jag inget problem med det. Någon politiker eller någon moralpolis kanske tycker att det är konstigt eller vill att fler barn föds så de får fler slavar att taxera, själv bryr jag mig inte.

Finns faktiskt många människor som inte vill leva i relationer eller för den delen ha barn och man ska inte behöva förklara sig heller, den skyldigheten har man inte.

Lev era liv som ni vill, var lite mer öppna att det finns folk som inte eftersträvar att leva sitt liv likt majoriteten och fokusera mer på er själva.
Citera
2025-12-10, 03:31
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tror ni får flytta till Södertälje, från SVT......

Hjälper knappast om man inte är syrian och bortlovad till en kusin sedan tioårsåldern.
Citera
2025-12-10, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Förstår inte varför andra bryr sig om hur andra lever sitt liv, om någon vill leva ett liv i stillsamhet och bara försvinna en dag från denna jord så är det väl bra så? Det är en ganska slående trend i hela västvärlden och asien att fler och fler individer väljer att leva ensamma, själv ser jag inget problem med det. Någon politiker eller någon moralpolis kanske tycker att det är konstigt eller vill att fler barn föds så de får fler slavar att taxera, själv bryr jag mig inte.

Finns faktiskt många människor som inte vill leva i relationer eller för den delen ha barn och man ska inte behöva förklara sig heller, den skyldigheten har man inte.

Lev era liv som ni vill, var lite mer öppna att det finns folk som inte eftersträvar att leva sitt liv likt majoriteten och fokusera mer på er själva.

Det är svårt för kvinnor att inte lägga sig i. Det är för att kvinnor anser sig veta bäst, och så vill de leka moralpolis eller matchmaker. Att de ofta hycklar och har dubbemoral är tydligt, men inte för kvinnor, eller så låtsas de inte veta att de själva hycklar.

Det normala är att en man har en kvinna. Om han inte har det så blir folk nervösa. Speciellt om de själva är i förhållanden. Man vill att folk ska vara precis som de är.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-10 kl. 06:48.
Citera
2025-12-10, 09:40
Medlem
Bättre att vara singel. Man har mer pengar, mindre drama och kompromissande. Män går sin egen väg nu . Simpa inte till dessa slynor som haft 20 kukar i sig redan vid 20-årsåldern
Citera
2025-12-10, 10:23
Medlem
Tror att många män har gett upp. Man blir trött.
Jag blir själv alldeles matt av tanken på allt jag måste leva upp till, efter allt jag hört kvinnor säga. Jag känner mig så otillräcklig.
Citera
2025-12-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Bättre att vara singel. Man har mer pengar, mindre drama och kompromissande. Män går sin egen väg nu . Simpa inte till dessa slynor som haft 20 kukar i sig redan vid 20-årsåldern
Herregud
Citera
2025-12-10, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Tror att många män har gett upp. Man blir trött.
Jag blir själv alldeles matt av tanken på allt jag måste leva upp till, efter allt jag hört kvinnor säga. Jag känner mig så otillräcklig.
Varför är du så undermåttlig då?
Bare minimum kräver ingen ansträngning och att faktiskt vara en bra man och partner är inte direkt heller någon hjärtkirurgi?
Citera
2025-12-10, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygman
Herregud

Utveckla gärna. Dagens kvinnor är inte värda minsta lilla ansträngning. Om du ska bilda familj är det en helt annan sak, krävs att man sorterar noggrant för att hitta en lämplig fru och mamma till dina framtida barn. Om man är singel, ska man ha flera på rotation
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in