Citat:
Ursprungligen postat av
Christopher.
Förstår inte varför andra bryr sig om hur andra lever sitt liv, om någon vill leva ett liv i stillsamhet och bara försvinna en dag från denna jord så är det väl bra så? Det är en ganska slående trend i hela västvärlden och asien att fler och fler individer väljer att leva ensamma, själv ser jag inget problem med det. Någon politiker eller någon moralpolis kanske tycker att det är konstigt eller vill att fler barn föds så de får fler slavar att taxera, själv bryr jag mig inte.
Finns faktiskt många människor som inte vill leva i relationer eller för den delen ha barn och man ska inte behöva förklara sig heller, den skyldigheten har man inte.
Lev era liv som ni vill, var lite mer öppna att det finns folk som inte eftersträvar att leva sitt liv likt majoriteten och fokusera mer på er själva.
Det är svårt för kvinnor att inte lägga sig i. Det är för att kvinnor anser sig veta bäst, och så vill de leka moralpolis eller matchmaker. Att de ofta hycklar och har dubbemoral är tydligt, men inte för kvinnor, eller så låtsas de inte veta att de själva hycklar.
Det normala är att en man har en kvinna. Om han inte har det så blir folk nervösa. Speciellt om de själva är i förhållanden. Man vill att folk ska vara precis som de är.