Citat:
Ursprungligen postat av
78000
Du inser att du bara låter som en martyr och "tyck synd om mig" när du skriver så där? Det kanske är dom sidorna som gör att du inte lockar så många kvinnor till dig?
Om du träffar en kvinna som inte klarar kritik ska du söka efter någon annan, då går du vidare tills du träffar någon som du kan vara dig själv med och som gör dig glad.
Ja, det gör jag säkert. Det är en slags gaslighting att män inte får säga vad man tycker, speciellt inte om man man kritiserar kvinnor. Kvinnor får däremot säga vad som helst om män, och då är det legitimt.
Jag sitter inte och kritiserar kvinnor såhär när jag träffar kvinnor. Då är jag positiv, är närvarande i nuet med just henne. Däremot så har jag träffat kvinnor som vill spy galla över män. De ville också att jag skulle veta hur eftertraktade de var, alla män som vill ha dom. De pratade om tidigare ligg också. Om jag skulle göra samma när jag träffar kvinnor så skulle det anses vara respektlöst mot kvinnan jag träffar.
Det är det som är bra med såna här forum. Man kan säga sånt man inte får säga till människor irl.
Många gillar inte det. Det bästa är om män är tysta. Håller allt inom sig.
Finns de som säger att det är synd att män inte vågar öppna sig, prata om vad de känner, vågar vara sårbara.
Har jag inte märkt.