2025-12-09, 12:33
Bannlyst
Kollar man Anjo och Jockes insta så är det inte många som varken stöttar lr hatar dom.
Känns som många inte vågar välja sida, förutom dom som är köpta av Jocke.
Citera
2025-12-09, 12:34
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrk57
Ville mest bara se om du även såg dessa som ”barn” som måste skyddas av vuxna, så som Jocke. Men antar att du, som han, bara kan se honom som ett offer. Inget är hans fel - antigen är det samhället som var fel, andra som var fel, eller hans barndom. Uppfattat 🫡
Du läser inte vad jag skriver utan hittar på sånt som jag inte skrivit. Uppfattat.
Citera
2025-12-09, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Du läser inte vad jag skriver utan hittar på sånt som jag inte skrivit. Uppfattat.

I övrigt försökte Jocke trigga en 15 åring tjej att begå självmord då han hetsade mot henne på sin blogg och skrev att hon borde ta livet av sig. Han har en tatuering vid sin kuk som lyder "SUG SLYNA" och rekommenderade män som inte kunde få kvinnor till sex frivilligt att möta dem i en gränd och göra slag i saken istället. Och den mannen kallar du för sympatisk, vilket skämt!
Senast redigerad av Deslauriers 2025-12-09 kl. 12:39.
Citera
2025-12-09, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotrock82
Jockepåkeboy är en narcissist.
Och att sitta och böla om sin trasiga uppväxt i media stup i kvarten.
Visst förtjänar alla barn en trygg uppväxt men att hela tiden skylla sina misstag och tillkortakommanden på sin trasiga uppväxt är så jävla lamt.
Man har allt i sina egna händer men lättare att snyfta ut och skylla ifrån sig än att knyta näven i fickan.
Ja det är så märkligt att han inte gjort något vettigt i sitt liv, han har haft alla möjligheter.

Man kan inte skylla på sina föräldrar i all evighet, han kommer och sitta i en gungstol 75+ och fortfarande skylla på alla andra.

Det borde ha varit dags att släppa skuldbeläggandet för länge sen och inte använda sin
uppväxt som ursäkt för ett svinaktigt leverne.

Vid 25 års ålder när frontalloberna är färdigutvecklade skall man ha gått över till att ta ansvar
över sitt eget liv, man är gammal nog att förstå konsekvenser, hantera sitt förflutna och göra något åt det.

Men Jocke gör inget för att bryta mönstret, han sjunker lägre.

Nån gång måste man bli kapten över sitt eget liv!
Citera
2025-12-09, 12:40
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadell
Kan du inflika med vilka diagnoser han har?
Jag har själv fantiserat i samma banor kring uppmärksamhet ang min barndom... men terapi och annan support har fått mig att tänka annorlunda.
Ju mer klar med skiten jag blivit ju mindre vill jag snacka om det.
Och inse att jag tillslut aldrig var ett offer utan en överlevare.
Jag har ett liv att njuta av istället för att sitta hos Malou von sivers och snyfta för att sälja böcker.

Han har väl berättat att han har ADHD och Asperger vad jag vet. Om han hittat på dessa eller har papper på det vet jag inte. Man bör så klart ta allt vad en sådan person som J säger med flera tunnor salt. Jag törs även sätta en par tunnor skit på att han har några diagnoser till som han inte torgfört, 9 av 10 som har de diagnoser han torgför uppför sig inte som han gjort och gör, det finns sannolikt andra störningar och skvalpar mellan hans öron.
Citera
2025-12-09, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Fullständigt (förutom 99,99% som är normala)

Vilka har vi från ÖG? Jockiboi, Chrippa, Lars Winnerbäck och Göran Lambertz? I rest my case.
Citera
2025-12-09, 12:43
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
Han har väl berättat att han har ADHD och Asperger vad jag vet. Om han hittat på dessa eller har papper på det vet jag inte. Man bör så klart ta allt vad en sådan person som J säger med flera tunnor salt. Jag törs även sätta en par tunnor skit på att han har några diagnoser till som han inte torgfört, 9 av 10 som har de diagnoser han torgför uppför sig inte som han gjort och gör, det finns sannolikt andra störningar och skvalpar mellan hans öron.

Ah jag vet också att just narcissister vill använda alla ursäkter de kan för att skylla deras beteende på.
Eftersom de aldrig kan stå för någonting alls.
Citera
2025-12-09, 12:44
Bannlyst
Nu pushar Anjo för en ny avslöjande video ikväll om del 2.
Förstår att han vill tjäna pengar, tror att det är barn utan vänner och frånvarande föräldrar som följer dessa idioter.
Vem annars orkar lyssna på deras skit?
Citera
2025-12-09, 12:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Vilka har vi från ÖG? Jockiboi, Chrippa, Lars Winnerbäck och Göran Lambertz? I rest my case.

Plus den där läskiga familjen som flyttade till Malå, mördarfamiljen, men blev bannlysta därifrån. De pratar precis likadant. Man blir ju med rätta lite fundersam.
Citera
2025-12-09, 12:45
Avslutad
Utan kamera och internet så skulle detta ha varit vilket fjortis och pundar drama som helst
Citera
2025-12-09, 12:47
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Det var fel och det är hans ansvar.

Som jag förstår det var han 20-25? Och tjejerna 14 och uppåt? (Var de yngre än så - typ 12? - tycker jag att det är på en annan nivå, då skulle jag nog säga att han är ett äckel rakt igenom.)

Väldigt olämpligt och fel på många sätt och absolut inget jag försvarar. Men så länge det inte var så att han tvingade nån eller utnyttjade nån som var för berusad eller drogad för att kunna "samtycka", så tänker jag att det kanske inte är helt oförlåtligt och att man kanske inte är "körd" som människa för resten av livet. Det är förstås olagligt att en 20-åring har sex med en 14-åring och det är självklart väldigt allvarligt! Och även om tjejen har fyllt 15 så kan det vara olämpligt och moraliskt fel på många sätt.

Att han använt sitt kändisskap i detta syfte är förstås moraliskt förkastligt.

Var påstår jag att han bara är ett offer och att inget är hans fel? (Kortade ner och markerade så kanske du orkar läsa nåt jag skrivit istället för att fantisera ihop själv.)
Citat:
Ursprungligen postat av kyrk57
Ville mest bara se om du även såg dessa som ”barn” som måste skyddas av vuxna, så som Jocke. Men antar att du, som han, bara kan se honom som ett offer. Inget är hans fel - antigen är det samhället som var fel, andra som var fel, eller hans barndom. Uppfattat 🫡
När jag skrivit en lång text och förklarat hur jag tänker - varför antar du då vad jag tycker istället för att läsa mitt svar? Du har ju överhuvudtaget inte läst utan skriver att du antar att jag tycker si och så? Varför läser du inte mitt svar istället för att anta?
Citera
2025-12-09, 12:47
Medlem
azontos avatar
Någon som vet vem snubben är som filmade sig själv och hotade Linnea med sin "glock"? Känns ju som en riktig pajas och man hör plastljud när han smäller till den med handen.. så troligen är det en soft air gun..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in