2025-09-13, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Tja och då borde väl MAX ha det lägsta kostnaderna pga att det mest är negrer och araber som jobbar där sedan 5år.....
Tycker det ser likadant ut på dom flesta snabbhaken. Någon måste ju betala för alla felleveranser och det blir som vanligt kunden som får göra det i slutändan.
Citera
2025-09-13, 19:27
Medlem
Vem0ths avatar
Har Burger King helt slutat krydda sina hamburgare? Prövade nya gochujangburgaren och fick den serverad, bra stekt det var en saftig hamburgare problemet... den var helt osaltad. Liksom man behövde jaga efter inlagda jalapenos i toppingen bara för att få lite sälta. Hade förmodligen varit en god burgare om det fanns en nypa salt men var riktigt... meh.

Kanske jag bara hade otur.
Citera
2025-09-14, 11:50
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
I mitt jobb så måste jag besöka Sveriges kloak nr 1 [Malmö]
3 dagar i veckan tyvärr!

Och då måste man äta och vill ha något snabbt,
Gillar BK i vanliga fall, men när vi kommer till BK mobila så blir en beställning fel 9 gånger av 10!
Är det bara jag som drabbas av detta fenomen?
Tidigare gånger har jag haft överseende för jag respektera även psykisk sjuka individer och förstår att det kan bli fel!
Men nu är jag övertygad om att det är psykopater som gör fel medvetet, bara för att.

Man kan lämpligt vis inte vara så inavlat efterbliven att man inte klarar av att jobba på BK!

Är detta beteende beordrat av personal ansvarig eller vad fan är det frågan om, kan inte bara vara jag som är drabbad!

Någon mer som har samma erfarenhet och vad kan man göra åt problemet ?

På BK Mobilia besätts ju personalen enbart av Menas finest med tillhörande attityd..
Ett flertal gånger har jag fått fel/för lite/inte alls-produkter.
Ett flertal gånger har jag fått tuta i Drive-in, då man fått vänta fem minuter *hallå, jobbar nån idag?' - typ..
Allmänt blattig attityd av ghettoprinsessorna bakom disken..

Testa BK Lockarp eller Svågertorp för proffsigare och mer skandinavisk personal.
Citera
2025-09-15, 08:26
Medlem
carminaburanas avatar
Missminner jag mig eller fanns det för bara nån månad sen en burgare som heter typ bearnaisesås och hade en hashbrown i den? Tyckte jag såg den på skyltar men när jag gick in på BK så säger de nej det har vi inte haft. Blandar jag ihop den med en annan kedja?
Citera
2025-09-18, 23:19
Medlem
Vem0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Missminner jag mig eller fanns det för bara nån månad sen en burgare som heter typ bearnaisesås och hade en hashbrown i den? Tyckte jag såg den på skyltar men när jag gick in på BK så säger de nej det har vi inte haft. Blandar jag ihop den med en annan kedja?

Max hade potatisbullen på sin, BK hade en vanlig "premium" med bearnaisesås.
Citera
2025-09-18, 23:23
Bannlyst
Burger King Xtra Long Chili Cheese smakar inte värst i alla fall bättre än McDonald´s skitburgare.
Citera
2025-09-19, 04:24
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Max hade potatisbullen på sin, BK hade en vanlig "premium" med bearnaisesås.

Just det!
Citera
2025-09-19, 04:26
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
På BK Mobilia besätts ju personalen enbart av Menas finest med tillhörande attityd..
Ett flertal gånger har jag fått fel/för lite/inte alls-produkter.
Ett flertal gånger har jag fått tuta i Drive-in, då man fått vänta fem minuter *hallå, jobbar nån idag?' - typ..
Allmänt blattig attityd av ghettoprinsessorna bakom disken..

Testa BK Lockarp eller Svågertorp för proffsigare och mer skandinavisk personal.

Menafolk har ett snittIQ på 70-75, så de flesta är borderline efterblivna på riktigt. Det är inget jag överdriver, det är faktiskt så.
Citera
2025-10-03, 15:01
Medlem
Har alltid föredragit BK framför mcd när man ska handla mat snabbt. Men börjar tveka på om inte MCd är bättre. Kall mat, beställda saker som fattas, fell hamburgare osv osv och när man påtalar att man fått fel blir man mer eller mindre hotad av "kompetensregnet" bakom kassan.
Nej fan nu har jag bestämt mig! Aldrig mer Burgerking dessutom smakar deras mat skit nuförtiden, var mycket bättre på 90-talet speciellt deras pommes som var guld förr.
Citera
2025-10-23, 17:46
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cepel
Har alltid föredragit BK framför mcd när man ska handla mat snabbt. Men börjar tveka på om inte MCd är bättre. Kall mat, beställda saker som fattas, fell hamburgare osv osv och när man påtalar att man fått fel blir man mer eller mindre hotad av "kompetensregnet" bakom kassan.
Nej fan nu har jag bestämt mig!
Aldrig mer Burger king dessutom smakar deras mat skit nuförtiden, var mycket bättre på 90-talet speciellt deras pommes som var guld förr.

Vilket BK har du varit på? så man vet vilken man ska undvika?!
Citera
2025-12-08, 19:24
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Finns ingen Fanta längre hos BK
Citera
2025-12-09, 05:22
Medlem
Mohaves avatar
Grundfelet Burger King gör är att grilla burgarna. Hamburgare ska stekas, inte grillas.

https://www.youtube.com/watch?v=cmwDhd4UbHY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in