2025-08-17, 05:19
Avslutad
Har ni provat att göra undersökningar som man får på sitt kvitto efter ni har köpt från Bugerking?

Jag har försökt samma dag jag köpte från Bugerking men det går inte.
Citera
2025-08-17, 06:35
Avslutad
I går när jag var på Bugerking så beställde jag hamburgare och det var fler som hade beställt samtidigt som jag och när jag skulle till kassan och hämta maten som jag hade beställt så undrade jag om detta var mitt så var det 3 medarbetare som jobbade där och stod bredvid varandra och betedde sig som jag har gjort något fel, men det är inget fel att undra om maten var min.

Tänk då hade jag tagit någon annans mat
Citera
2025-09-08, 18:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Efter klartecken från ett mod i den här sektionen så tänkte jag skapa en samlingstråd där allting om Burger King kan hamna.

Tänkte pröva en Whooper Pepper nästa gång jag käkar där, är det någon som prövat den som kan göra ett utlåtande angående hur värt det är?

I mitt jobb så måste jag besöka Sveriges kloak nr 1 [Malmö]
3 dagar i veckan tyvärr!

Och då måste man äta och vill ha något snabbt,
Gillar BK i vanliga fall, men när vi kommer till BK mobila så blir en beställning fel 9 gånger av 10!
Är det bara jag som drabbas av detta fenomen?
Tidigare gånger har jag haft överseende för jag respektera även psykisk sjuka individer och förstår att det kan bli fel!
Men nu är jag övertygad om att det är psykopater som gör fel medvetet, bara för att.

Man kan lämpligt vis inte vara så inavlat efterbliven att man inte klarar av att jobba på BK!

Är detta beteende beordrat av personal ansvarig eller vad fan är det frågan om, kan inte bara vara jag som är drabbad!

Någon mer som har samma erfarenhet och vad kan man göra åt problemet ?
Citera
2025-09-09, 17:18
Medlem
zebra121s avatar
McDonalds sägs överge stadskärnor för McDrive och att uppmuntra bilbunda. Fair enough säger jag.

Hur är det med Burger King? Har de ett motto och en linje att finnas kvar lite överallt eller hur är det ställt?

BK har bäst strips och deras Bacon King är världsklass.
Citera
2025-09-09, 22:54
Medlem
3 kr för ljummet jävla kranvatten på Burger King. Var på Max igår och självklart bjöd dom på en mugg med vatten. Är inte snål, men dricker inte mycket till maten pga vissa orsaker och ta betalt för kranvatten är lägre än lågt. Hade gärna betalt 15 kr för kolsyrat vatten om dom bara erbjudit det, men orkade inte tjafsa för att kunna skölja ner maten.
Citera
2025-09-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
3 kr för ljummet jävla kranvatten på Burger King. Var på Max igår och självklart bjöd dom på en mugg med vatten. Är inte snål, men dricker inte mycket till maten pga vissa orsaker och ta betalt för kranvatten är lägre än lågt. Hade gärna betalt 15 kr för kolsyrat vatten om dom bara erbjudit det, men orkade inte tjafsa för att kunna skölja ner maten.

Be om en mugg och ta is från maskinen. Nästan sommar känsla.
Citera
2025-09-11, 01:03
Medlem
Citat:
Tja men då fick du ju inga riktiga burgare utan skit som är utblandat med potatismjöl! Det får du aldrig på BK, varför så jävla snål med vatten, köp en dricka eller mineralvatten som alla andra!
Citera
2025-09-12, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Tja men då fick du ju inga riktiga burgare utan skit som är utblandat med potatismjöl! Det får du aldrig på BK, varför så jävla snål med vatten, köp en dricka eller mineralvatten som alla andra!
Reagerade mest på att dom tog betalt för ljummet kranvatten. Skrev ju att jag gärna betalar för riktigt vatten, men oftast behöver jag inte mer en 0,2 cl för att skölja ner maten så resten känns överflödigt. Brukar aldrig vara några problem men får väl beställa kallt kranvatten nästa gång om jag ska betala för det.

En skit sak egentligen, men restaurangerna får den personal dom betalar för.
Citera
2025-09-12, 01:25
Medlem
Citat:
Reagerade mest på att dom tog betalt för ljummet kranvatten. Skrev ju att jag gärna betalar för riktigt vatten, men oftast behöver jag inte mer en 0,2 cl för att skölja ner maten så resten känns överflödigt. Brukar aldrig vara några problem men får väl beställa kallt kranvatten nästa gång om jag ska betala för det.

En skit sak egentligen, men restaurangerna får den personal dom betalar för.
Tja och då borde väl MAX ha det lägsta kostnaderna pga att det mest är negrer och araber som jobbar där sedan 5år.....
Citera
2025-09-12, 14:48
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unhinge-Maternal
Har ni provat att göra undersökningar som man får på sitt kvitto efter ni har köpt från Bugerking?

Jag har försökt samma dag jag köpte från Bugerking men det går inte.

Använd annan webbläsare.
Citera
2025-09-12, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Använd annan webbläsare.
Då byter jag webbläsare.
Citera
2025-09-13, 00:10
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
BK Stenhagen i Uppsala är fan i mig hopplösa. !00% garanti på att något saknas i påsen om man kört driven.

Dom får sluta anställa blattar som inte kan svenska. När jag frågade efter en "Burger King meal" svarade blatten: "Deta ar intee Mac Dånals, vi har intee mils" - Sicken IDIOT!!
Senast redigerad av Schnuppfen 2025-09-13 kl. 00:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in