2025-12-07, 13:18
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Väldigt många amerikaner har tyska rötter, liksom Trump. Tandjustering och skönhetsoperationer är standard. Åk runt i USA och du kommer se alla sorter, från XS till XXXXXL. Skönhet ligger i betraktarens öga.

I Midwest Tyska/holländsk Ancestry, detsamma I Texas.

Många i tråden har aldrig varit I USA och sett vanliga Vita folk utanför blatte metropolen NYC. I varje Walmart center i stora delar av landet finns där ngn eller flertal som liknar Chuck Norris. Det är fakta och går att observera om man inte är blind😊
2025-12-07, 13:21
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Amerikaner verkar generellt ha ett mer attraktivt yttre än svenskar och många andra européer. Deras ansikten är helt enkelt mer symmetriska och de verkar inte ha några abnormaliteter. Kolla bara på hur en genomsnittlig svensk undersköterska i 50-årsåldern eller valfri kommunarbetare ser ut så förstår ni vad jag menar. Svenskar är fan rätt fula generellt sätt.

Snygga svenskar är däremot rejält mycket snyggare än många amerikaner. Men pratar man om den genomsnittliga befolkningen skulle jag säga att amerikaner ser bättre ut. De må vara överviktiga i större utsträckning men även här har de ett övertag gentemot svenskar. En överviktig amerikan är oftast allmänt stor, ofta i kombination med en del muskler. De är köttiga liksom. En genomsnittlig svensk har insjunken bröstkorg, spaghettiarmar och ölmage. Väldigt lite muskler på svensken. Detta beror nog på amerikanerna fokus på muskelbyggande och en diet hög på protein.

Min fråga är om anledningen att amerikaner är vackrare än svenskar beror på att amerikaner är "blandraser"? Tänker att detta på något sätt kanske eliminerar extrema ansiktsdrag och skapar ett ganska generiskt utseende. Vad har ni annars för teorier?

Ingen är fulare än amerikaner. I en europeisk kontext så är ju svenska kvinnor extremt fula och okvinnliga. Det är i princip omöjligt att bli attraherad av en svensk manhaftig kvinna jämfört med europeiska praktexemplar, inte minst i Ungern, Polen och Frankrike. Länder där kvinnor vill vara kvinnliga och sexiga.
2025-12-07, 13:28
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Då håller vi ju delvis med varandra i alla fall. Jag tycker dock snittamerikanen har vackrare ansikte och finare ögon än svenskar som ofta har dåligt käkparti, livlösa ögon och är allmänt assymetriska. Jag tänker på att det beror på att vi har så starka ensidiga gener som antingen gör oss svinsnygga eller väldigt fula.
Citat:
Amerikaners DNA är mer blandat och d
ärför försvinner extrema ansiktsdrag.

Stämmer inte riktigt till den utsträckning som många har för sig. USA är ingen melting pot som i Karibien eller Brasilien.

USA befolkning är tydligt och geografiskt uppdelade efter regioner. Dem största två grupperna är Scots-irish (Celtic) och sedan Germaner(tyskar och holländare)

"American Ancestry" i census kartan är oftast Scots-irish ursprung.

Vita Amerikaners ursprung är väldigt begränsat till Västeuropeiska etniciteter. Hela Europa koloniserade inte USA. Isf hade det funnit bosniska, albanska, rumänska namn där borta
2025-12-07, 13:28
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Chicago är nog också bra - https://andersonville.org/midsommarfest/

Finns massa städer med svenska namn

https://i.postimg.cc/sD1sYcRS/stockholm-usa-skylt-h-GX-Psl-MBuncs-JU7z-S0u-Ag.jpg

Många många många har kopplingar till Sverige i Us
2025-12-07, 13:34
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sukp
Vilka amerikaner utgår du ifrån? Har du varit där? Amerikaner som syns i media är knappast genomsnittet.

Jo Amerikaner som syns i en vanlig News coverage är representativa. Eller Amerikaner som syns i dokumentärer om olika ämnen.

I varje Walmart center i stora delar av landet kan du hitta ngn eller flera som liknar Chuck Norris. Gamla som unga😊
Det är ett vanligt utseende för den stora befolkningen med Scots-Irish ursprung🤗

När jag träffat Amerikanska turister ser dem ofta likadana ut som i valfri dokumentär eller film. Det är detsamma för Sverige
2025-12-07, 13:39
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Sjukaste tråden på länge.
Gillar amerikaner, men ärligt så genomsnittsamerikanen är ju en person som är 10 cm kortare än oss och har mörkt hår med små fåniga ögon och ser ut lite som någon av karaktärerna från the Simpsons.

Kan du snälla visa mig exempel på hur du menar?😊 är nyfiken!

Ja dem är mkt kortare än Västeuropéer det stämmer. Men dem har väl finare hårfästen, skägg och allt än svenskar?

Amerikaner ser normala ut, dem har inte svenskars mega enorma runda pannor, avlånga huvuden, uppåt/grisnäsor!😄

Amerikaner har ofta tjocka fina ögonbryn har jag märkt!
2025-12-07, 13:49
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Stockholm blir ju rätt skevt då majoriteten som rör sig i Stockholms innerstad är creme de la creme av Sveriges befolkning genmässigt. Självklart ser de bättre ut än snittamerikanen.

Gör dem inte alls!😂

I sthlm har dem alla lika enorma runda pannor och överdrivna uppåt/grisnäsor!
Detta är fula attribut som tillhör skandinaver dude
Och alla i sthlm med finska utseenden Jesus christ haha

Amerikaner från the Midwest med tysk/holländsk Ancestry är mkt vackrare än svenskar. Männen har mkt mer maskulina utseenden. Finare tjocka mörka ögonbryn bland männen och kvinnorna.

Vita folk på ett Walmart center i St. Louis eller Denver är vackrare än sthlmare. Sthlmare tenderar ha livlösa fiskögon.

Längden gör inte svenskar vackrare än germaner från central Europa dude
2025-12-07, 14:05
Medlem
Citat:
Amerikaner verkar generellt ha ett mer attraktivt yttre än svenskar och många andra européer. Deras ansikten är helt enkelt mer symmetriska och de verkar inte ha några abnormaliteter. Kolla bara på hur en genomsnittlig svensk undersköterska i 50-årsåldern eller valfri kommunarbetare ser ut så förstår ni vad jag menar. Svenskar är fan rätt fula generellt sätt.

Snygga svenskar är däremot rejält mycket snyggare än många amerikaner. Men pratar man om den genomsnittliga befolkningen skulle jag säga att amerikaner ser bättre ut. De må vara överviktiga i större utsträckning men även här har de ett övertag gentemot svenskar. En överviktig amerikan är oftast allmänt stor, ofta i kombination med en del muskler. De är köttiga liksom. En genomsnittlig svensk har insjunken bröstkorg, spaghettiarmar och ölmage. Väldigt lite muskler på svensken. Detta beror nog på amerikanerna fokus på muskelbyggande och en diet hög på protein.

Min fråga är om anledningen att amerikaner är vackrare än svenskar beror på att amerikaner är "blandraser"? Tänker att detta på något sätt kanske eliminerar extrema ansiktsdrag och skapar ett ganska generiskt utseende. Vad har ni annars för teorier?
Amerikaner, menar du indianer då eller?
De vita lönnfeta äcklen som det kryllar av där vill jag inte ta i med tång, däremot finns de en hel del svarta amazoner med muskulösa fasta tajta kroppar som även de är amerikaner men vilka menar du när du säger amerikaner?
2025-12-07, 14:13
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShlomoMoskowitz
Svenska nyhetsreportrar ser ju ut som svenskar faktiskt gör på gatan i en vanlig stad😄
Detta gäller för alla länder med TV-nyheter

Ja, speciellt latinokvinns från Spanien, Mexiko och Venezuela, eller?
* facepalm *
2025-12-07, 14:16
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShlomoMoskowitz
Amerikaner kan banta bort sina giga pounds!

Skandinaver kan inte banta bort sina mega/giga pannor och feminina mjuka ansiktsdrag! Detsamma gäller uppåt/grisnäsorna!😂

Ja, alla feta KAN göra det. Gör de det? Nej.

Finns fan inte mer gigapannor i skandinavien än nån annanstans. Har du sett inavlade kusingiftepannben från östeuropa och afrika? Nej.

Du har förhudligen gjort en pannbensförkortning själv, med viss bieffekt på övervåningen.
2025-12-07, 14:31
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Amerikaner, menar du indianer då eller?
De vita lönnfeta äcklen som det kryllar av där vill jag inte ta i med tång, däremot finns de en hel del svarta amazoner med muskulösa fasta tajta kroppar som även de är amerikaner men vilka menar du när du säger amerikaner?

Västkusten från alaska neråt har man ju inutiter,eskimåer o sen blir det indianer o lationos neråt i större andel
2025-12-07, 15:20
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Ja, alla feta KAN göra det. Gör de det? Nej.

Finns fan inte mer gigapannor i skandinavien än nån annanstans. Har du sett inavlade kusingiftepannben från östeuropa och afrika? Nej.

Du har förhudligen gjort en pannbensförkortning själv, med viss bieffekt på övervåningen.

De gör inte det nej! Där har ni i tråden rätt😊

Jo, svenskar har absolut störst mega pannor i världen förutom just Somalier som du nämner? Liknande små grisnäsor. Barnsliga ansikten även som vuxna.

Svenskar är bara inte vackrare än Germaner från Tyskland/holland. Alltså inte vackrare än befolkningen i Midwestern USA😊
I södra Brasilien är dem även vackrare än svenskarna.

Det är en myt som dem själva producerar😄
Senast redigerad av ShlomoMoskowitz 2025-12-07 kl. 15:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in