2025-12-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Svenska brudar anses också vara delikatesser , det är vissa genetiska drag , finns även den svenska looken i ryssland och ukraina faktiskt.

Angående svenska killar så ser dom friskare ut för dom dricker mindre.

Danska killar anses som alkisar och norska gutter korta mörkhåriga med sunepottfrilla o klär sig som alver
Jag känner så väl till. Någon tidigare i tråden ifrågasatte mig, men det är verkligen som du beskriver. Och än värre för er svenska killar. Stenhett villebråd.
2025-12-06, 14:03
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Jag känner så väl till. Någon tidigare i tråden ifrågasatte mig, men det är verkligen som du beskriver. Och än värre för er svenska killar. Stenhett villebråd.

Finns iaf mycket brudar med svensk look i newyork , dom tallar som fan på en , haha fan ska dra dit o bli antastad över nyår
2025-12-06, 14:06
Medlem
Citat:
Finns iaf mycket brudar med svensk look i newyork , dom tallar som fan på en , haha fan ska dra dit o bli antastad över nyår
Bor väl knappt en amerikan i NY så risken är stor att du hamnar i svensk däkas säng

Näh, lite mer variation finns där såklart så do it
2025-12-06, 14:08
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Bor väl knappt en amerikan i NY så risken är stor att du hamnar i svensk däkas säng

Näh, lite mer variation finns där såklart så do it

Ser jag en svensk i usa så sticker ja på en tusendelssekund
2025-12-06, 14:13
Medlem
Citat:
Ser jag en svensk i usa så sticker ja på en tusendelssekund
Me toooo.
Happy new year
2025-12-06, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Amerikaner verkar generellt ha ett mer attraktivt yttre än svenskar och många andra européer. Deras ansikten är helt enkelt mer symmetriska och de verkar inte ha några abnormaliteter. Kolla bara på hur en genomsnittlig svensk undersköterska i 50-årsåldern eller valfri kommunarbetare ser ut så förstår ni vad jag menar. Svenskar är fan rätt fula generellt sätt.

Snygga svenskar är däremot rejält mycket snyggare än många amerikaner. Men pratar man om den genomsnittliga befolkningen skulle jag säga att amerikaner ser bättre ut. De må vara överviktiga i större utsträckning men även här har de ett övertag gentemot svenskar. En överviktig amerikan är oftast allmänt stor, ofta i kombination med en del muskler. De är köttiga liksom. En genomsnittlig svensk har insjunken bröstkorg, spaghettiarmar och ölmage. Väldigt lite muskler på svensken. Detta beror nog på amerikanerna fokus på muskelbyggande och en diet hög på protein.

Min fråga är om anledningen att amerikaner är vackrare än svenskar beror på att amerikaner är "blandraser"? Tänker att detta på något sätt kanske eliminerar extrema ansiktsdrag och skapar ett ganska generiskt utseende. Vad har ni annars för teorier?

Vilka amerikaner utgår du ifrån? Har du varit där? Amerikaner som syns i media är knappast genomsnittet.
2025-12-07, 02:00
Medlem
pn222jws avatar
Citat:
Chicago är nog också bra - https://andersonville.org/midsommarfest/
2025-12-07, 11:26
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Överlag så har TS helt jävla fel.

USA är världens fetaste land, Australien är tvåa. Det bor dessutom mer individer där än i Sverige så genomsnittet är ju helt fuckat om hen tror att så är fallet. Du får läsa på om bellkurvan och ta en extra titt.

Det fetaste folkslaget är förvisso maorier men är borträknade ur den statistiken då det i deras fall är pga genetik, lite som grönländare/eskimåer som är mer sälformade av naturen.

TS är hemmablind och detta är hittepå och vanföreställningar. När jag tittar på tex England och östeuropa så ser jag bara folk 1-5 eller 9-10 (toppmodeller), för deras mellanskikt är generellt vad jag anser fult. I Sverige så ser jag allt från 1-10, eftersom jag är född och uppväxt här. Jag är medveten om det här, det är inte TS.

Jag är en genomsnittlig svenne, ansågs cool, exotisk och fick ligga ganska direkt när jag flyttade till Oz. De är dock snyggare och trevligare än jänkare, överlag skall sägas.
2025-12-07, 12:55
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Vita Nord Amerikaner är sällan blandraser!😄

Dem är lika vita som dem var på 1700/1800-talen dude

Om dem är snyggare än svenskar beror på om du tycker att keltiska, franska, Anglo-saxiska och central europeiska Germaner helt enkelt är snyggare!🤗

Nord Amerikaner är tex väldigt vackra om dem har mkt fransk Ancestry i sig (Old stock American)🇺🇸

Dem med mest unika Amerikanska utseenden är ofta till stor andel Scots-irish och en del fransk mix. Västeuropeiska helt enkelt.

Men etniciteten/befolkningen i US är väldigt delad geografiskt!
Midwestern folken ser minst "Amerikanska" ut då dem är nästan helt Tyska/holländska.

Alla idioter som säger att folket i TV-serier och film inte är bra referens för hur Amerikaner ser ut!😂 varför ser dem då likadana ut när man kollar på vanliga News coverage i landet?
Självklart är en reporter mer presentabel, proper, groomed, fräsch än vanlig person på Walmart.

Svenska nyhetsreportrar ser ju ut som svenskar faktiskt gör på gatan i en vanlig stad😄
Detta gäller för alla länder med TV-nyheter
2025-12-07, 12:57
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Överlag så har TS helt jävla fel.

USA är världens fetaste land, Australien är tvåa. Det bor dessutom mer individer där än i Sverige så genomsnittet är ju helt fuckat om hen tror att så är fallet. Du får läsa på om bellkurvan och ta en extra titt.

Det fetaste folkslaget är förvisso maorier men är borträknade ur den statistiken då det i deras fall är pga genetik, lite som grönländare/eskimåer som är mer sälformade av naturen.

TS är hemmablind och detta är hittepå och vanföreställningar. När jag tittar på tex England och östeuropa så ser jag bara folk 1-5 eller 9-10 (toppmodeller), för deras mellanskikt är generellt vad jag anser fult. I Sverige så ser jag allt från 1-10, eftersom jag är född och uppväxt här. Jag är medveten om det här, det är inte TS.

Jag är en genomsnittlig svenne, ansågs cool, exotisk och fick ligga ganska direkt när jag flyttade till Oz. De är dock snyggare och trevligare än jänkare, överlag skall sägas.

Amerikaner kan banta bort sina giga pounds!

Skandinaver kan inte banta bort sina mega/giga pannor och feminina mjuka ansiktsdrag! Detsamma gäller uppåt/grisnäsorna!😂
2025-12-07, 13:06
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Nord Amerikaner från Midwest är även mkt bruna på sommaren, tysk/holland etniskt sätt och dem är uppenbart vackrare än svenskar. Männen är mkt mer naturligt maskulina i sina utseende än svenska män.

Dessa germaner har inte svenskarnas mega pannor, avlånga huvuden och överdrivna grisnäsor!
Dessa germaner har ofta väldigt fyrkantiga huvuden/käkar. Överdrivet fyrkantiga käkar hos kvinnorna med ibland😄

Dem må vara giga pounds idag men dem kan banta😊

Svenskar kan inte banta bort sina gigantiska runda pannor, eller uppåt/grisnäsor 🐽

Svenskar har väldigt fin hy, mjuk ren hud över hela kroppen!
2025-12-07, 13:13
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Jag skulle nog vilja påstå det motsatta. De Amerikaner du ser på tv och film är knappast representativa.

Kolla på valfri lokal News coverage från vilken region somhelst! Så ser amerikaner ut som TV-reportern😊

Bara det att TV-reportern har ingen goatee eller Wifebeater/flanell skjorta!

Finns många i USA med stor del fransk Ancestry som ser ut som Johnny Depp dude! Han är från Kentucky ursprungligen!

I varje Walmart i Virginia eller Texas kan du hitta ngn som liknar Chuck Norris / har hans snarlika utseende😊

Du vet inte vad du pratar om

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in