2025-12-05, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Amerikaner verkar generellt ha ett mer attraktivt yttre än svenskar och många andra européer. Deras ansikten är helt enkelt mer symmetriska och de verkar inte ha några abnormaliteter. Kolla bara på hur en genomsnittlig svensk undersköterska i 50-årsåldern eller valfri kommunarbetare ser ut så förstår ni vad jag menar. Svenskar är fan rätt fula generellt sätt.

Snygga svenskar är däremot rejält mycket snyggare än många amerikaner. Men pratar man om den genomsnittliga befolkningen skulle jag säga att amerikaner ser bättre ut. De må vara överviktiga i större utsträckning men även här har de ett övertag gentemot svenskar. En överviktig amerikan är oftast allmänt stor, ofta i kombination med en del muskler. De är köttiga liksom. En genomsnittlig svensk har insjunken bröstkorg, spaghettiarmar och ölmage. Väldigt lite muskler på svensken. Detta beror nog på amerikanerna fokus på muskelbyggande och en diet hög på protein.

Min fråga är om anledningen att amerikaner är vackrare än svenskar beror på att amerikaner är "blandraser"? Tänker att detta på något sätt kanske eliminerar extrema ansiktsdrag och skapar ett ganska generiskt utseende. Vad har ni annars för teorier?

Genomsnittsamerikanen är kort tjock och ful, vackrast människor hittar du i norra europa, anledningen till att de många amerikaner är fula och har dålig fysik beror förmodligen på att de beblandat sig med lägre stående raser! Om de hållit sig till sin egen sort hade det högst troligt sett bättre ut då det förhåller sig som så att är du vit och bor i USA så är du ursprungligen från Europa.
2025-12-05, 23:07
Medlem
Running_mans avatar
Trolltråd. Ingen tycker så.
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Jänkare ser ut som skit. Tar inte hand om sig själva, bryr sig inte om hur de klär sig, käkar ultraprocessad mat och dricker läsk fylld med majssirap vilket ger dem allehanda hudproblem. De attraktiva är few and far between.
Exakt, håller med 100%.

Sen ser man på många vita, amerikanska brudar att det är nått skumt med deras käke. Trots att dom är smala / späda / vältränade i övrigt så är käkpartiet rundare/bredare av nån jävla anledning och jag har flera gånger lyckats identifiera Amerikaner på avstånd på detta sätt.

Är det alla transfetter?

Nej, det är inte ben utan fett.
2025-12-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TriggerDiscipline
Jag har rest en del i USA och har arbetat som porträttfotograf och tecknare, med specialitet på ansikten. Vad jag nu skriver bör ses som en objektiv sanning:

Amerikaner är fulare än svenskar. Generellt sett.

Under senaste tiodagarsvistelsen i New York såg jag inte en enda vacker kvinna. Deras ansikten är skeva och så abnorma att de främst liknar olika hundraser. En medelmåttig amerikanska ser till och med grotesk ut i jämförelse med en ful svenska.

När jag rest i mellanvästern har jag kunnat konstatera att inte heller de amerikanska männen ser bättre ut.

Följande är inte nödvändigtvis sant, men jag funderade i dessa banor, nämligen att de få vackra amerikanerna söker sig till underhållningsindustrin, där bara de allra vackraste av de vackra blir framgångsrika.
Asiater är mycket snyggare än svenskar och ser yngre ut
2025-12-05, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Nej du påverkas bara av TV, film etc med skådespelare. Svenskar är mycket vackrare; både kvinnor och män.
Det är falskt. Amerikaner är vackrare.
2025-12-05, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Man får titta på den genomsnittliga populationen, och inte bli blind av "kändis-amerikaner".
I det läget så tycker jag att amerikaner ser ut som den mänskliga varianten av ras-urvattnade gatuhundar.

Finns inte många amerikaner som uppvisar rashygieniska attribut. Där är européer bra mycket vackrare.

Amerikaner är ofta asymmetriska och uppblandade till den grad att dom går att urskilja väldigt enkelt.
Studier visar att blandade människor är mer attraktiva
2025-12-05, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manteufel
Genomsnittsamerikanen är kort tjock och ful, vackrast människor hittar du i norra europa, anledningen till att de många amerikaner är fula och har dålig fysik beror förmodligen på att de beblandat sig med lägre stående raser! Om de hållit sig till sin egen sort hade det högst troligt sett bättre ut då det förhåller sig som så att är du vit och bor i USA så är du ursprungligen från Europa.
Asiater är mycket mer attraktiva och intelligenta än européer
2025-12-05, 23:28
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Amerikaner verkar generellt ha ett mer attraktivt yttre än svenskar och många andra européer. Deras ansikten är helt enkelt mer symmetriska och de verkar inte ha några abnormaliteter. Kolla bara på hur en genomsnittlig svensk undersköterska i 50-årsåldern eller valfri kommunarbetare ser ut så förstår ni vad jag menar. Svenskar är fan rätt fula generellt sätt.

Snygga svenskar är däremot rejält mycket snyggare än många amerikaner. Men pratar man om den genomsnittliga befolkningen skulle jag säga att amerikaner ser bättre ut. De må vara överviktiga i större utsträckning men även här har de ett övertag gentemot svenskar. En överviktig amerikan är oftast allmänt stor, ofta i kombination med en del muskler. De är köttiga liksom. En genomsnittlig svensk har insjunken bröstkorg, spaghettiarmar och ölmage. Väldigt lite muskler på svensken. Detta beror nog på amerikanerna fokus på muskelbyggande och en diet hög på protein.

Min fråga är om anledningen att amerikaner är vackrare än svenskar beror på att amerikaner är "blandraser"? Tänker att detta på något sätt kanske eliminerar extrema ansiktsdrag och skapar ett ganska generiskt utseende. Vad har ni annars för teorier?
Vilket urval har du använt i din "forskning"? Hollywood-filmer och Netflix? Många har en väldigt romatiserad bild av USA som bygger på vad de har sett på TV och Internet.
2025-12-05, 23:29
Medlem
Du är helt väck eller har du en väldigt speciell smak. Levde bland dem i åratal och den enda de trängtade efter var lilla svenskan
Men go ahead för all del.
2025-12-05, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Du är helt väck eller har du en väldigt speciell smak. Levde bland dem i åratal och den enda de trängtade efter var lilla svenskan
Men go ahead för all del.
Jag slår vad om att du inte är så attraktiv som du tror
2025-12-05, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovelyfolks
Jag slår vad om att du inte är så attraktiv som du tror
Nej det tyckte jag inte men det gjorde de sannerligen.
2025-12-05, 23:51
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Sjukaste tråden på länge.
Gillar amerikaner, men ärligt så genomsnittsamerikanen är ju en person som är 10 cm kortare än oss och har mörkt hår med små fåniga ögon och ser ut lite som någon av karaktärerna från the Simpsons.
2025-12-05, 23:55
Medlem
Citat:

Vad bygger du din tes på? Hollywoodfilmer som alla har 99% judar i rollerna?

Nej du. Sverige och Italien leder nog ligan av "snygg genpool" ur en objektiv världssyn. Så är det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in