Citat:
Ursprungligen postat av
KungFlensostIII
Hej! jag är en kille på 23 vårar och försökt få en partner i många år men alla tjejer säger alltid att jag är för snäll...
Jag har provat att bli tuffare genom olika kurser men ingenting hjälper.
Har ni några tips?
Jadu det är en av de stora frågorna i livet.
Många kvinnor väljer tom. en riktig superfjant som är lite stöddig istället för en Dunderhunk som ser ut som Ivan Drago om han är väluppfostrad.
Det spelar ingen roll om den stöddiga fjanten rent biologiskt är två grader från att vara en tonårsflicka.
Dessa kvinnor är såklart idioter. Undvik dem. Precis som det finns män som är idioter och väljer de mest blåsta bimbos de kan hitta.
Leta upp de kvinnor som har förstånd att välja manliga och ordentliga män.
Jag vet inte varför man skall linda in det här.
Vissa tjejer går igång på uppkäftiga fjantar helt enkelt. Någon form av självskadebeteende.
Sedan går det ett tag och de sitter där med en elak mes och har förlorat på alla sätt man kan förlora.
Då är det för länge för sent. Ingen manlig välartad hunk vill ta i dem med tång.
Men sedan är det väl så att man skall inte vara en dörrmatta. Du skall inte låta henne köra med dig till exempel. Hon testar dig.
Så tänk på det.
Men själv skulle jag säga att det inte är så enkelt heller för det finns gott om självständiga, manliga, snälla och rediga män som ändå blir bortvalda för clowniga mesiga stöddiga små töntar.
Även när den första mannen inte är en dörrmatta.
Dessa brudar har dåligt omdöme helt enkelt. Lägg inte tid på dem. Leta upp en kvinna på din nivå. Inte någon med mognadsnivå som en högstadieelev.