2025-12-07, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperkit
Skaffa bollar (aka självförtroende) men behåll din snällhet och var mjuk men våga säga nej och vara bestämd,då kommer du helt plötsligt ha för många tjejer efter dig så det blir tråkigt!

Så gjorde jag, hade problem länge med att bli utnyttjad osv pga att jag var FÖR snäll.
Lärde mig sätta gränser, säga nej och ha ett bättre självförtroende. Nu har jag sambo sedan 11 år tillbaka och är lycklig.

Kommer fortfarande fram tjejer både ute på stan och ibland på jobbet som är intresserade men såklart så avböjer jag och visar ringen så är det klart sen.
Självförtroende är viktigt, att älska sig själv etc. Att vara snäll, ärlig. Vilket intryck man ger påverkar också. Därav rekommenderar jag att man tar hand om sitt yttre också, klär sig fint, skaffar fin frilla now and then etc. Liksom våga vara pedant och kanske lite extravagant när du vårdar dig själv. Känns som att vissa är lite för rädda för att sticka ut, vilket blir nog bara negativt i längden, man bör våga vara unik och vara sig själv.
2025-12-07, 01:26
Avstängd
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Hej! jag är en kille på 23 vårar och försökt få en partner i många år men alla tjejer säger alltid att jag är för snäll...

Jag har provat att bli tuffare genom olika kurser men ingenting hjälper.
Har ni några tips?

Jadu det är en av de stora frågorna i livet.

Många kvinnor väljer tom. en riktig superfjant som är lite stöddig istället för en Dunderhunk som ser ut som Ivan Drago om han är väluppfostrad.
Det spelar ingen roll om den stöddiga fjanten rent biologiskt är två grader från att vara en tonårsflicka.
Dessa kvinnor är såklart idioter. Undvik dem. Precis som det finns män som är idioter och väljer de mest blåsta bimbos de kan hitta.
Leta upp de kvinnor som har förstånd att välja manliga och ordentliga män.

Jag vet inte varför man skall linda in det här.
Vissa tjejer går igång på uppkäftiga fjantar helt enkelt. Någon form av självskadebeteende.
Sedan går det ett tag och de sitter där med en elak mes och har förlorat på alla sätt man kan förlora.
Då är det för länge för sent. Ingen manlig välartad hunk vill ta i dem med tång.

Men sedan är det väl så att man skall inte vara en dörrmatta. Du skall inte låta henne köra med dig till exempel. Hon testar dig.
Så tänk på det.
Men själv skulle jag säga att det inte är så enkelt heller för det finns gott om självständiga, manliga, snälla och rediga män som ändå blir bortvalda för clowniga mesiga stöddiga små töntar.
Även när den första mannen inte är en dörrmatta.
Dessa brudar har dåligt omdöme helt enkelt. Lägg inte tid på dem. Leta upp en kvinna på din nivå. Inte någon med mognadsnivå som en högstadieelev.
Senast redigerad av MaleFeministWeasel 2025-12-07 kl. 01:33.
2025-12-07, 01:35
Medlem
Jag tror det är dumhet som utmärker dig mest. Tyvärr. De goda nyheterna är att det vimlar av helt dumma-i-huvudet-brudar. Hur ni ska irra er fram mot varandra är väl största problemet för er. Jag kommer då sannerligen inte bistå, hur empatisk jag än må synas.
2025-12-07, 01:38
Medlem
Tror du siktar in dig på fel tjejer, välj de som inte är så framfusiga.
2025-12-07, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Tror du siktar in dig på fel tjejer, välj de som inte är så framfusiga.
Bra råd! Det kommer troligtvis lösa hela problematiken.
2025-12-07, 01:53
Medlem
För att en snäll kille inte kan beskydda tjejen och hennes avkomma.

Vi är alla grottmänniskor trots vårat moderna samhälle och både män och kvinnor har vissa saker dom rent biologiskt tänder på.

Kvinnor tänder ofta på män med makt, status, orädda män, och män med muskler.
Män tänder på unga tjejer och kvinnor man kan knulla och sprida sin säd i och vi män har inte så värst många krav på en kvinna.

Ju snabbare man förstår att vi är olika desto bättre kommer det gå att få en partner.
2025-12-07, 01:57
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Hej! jag är en kille på 23 vårar och försökt få en partner i många år men alla tjejer säger alltid att jag är för snäll...

Jag har provat att bli tuffare genom olika kurser men ingenting hjälper.
Har ni några tips?
Har du ens testat gå in på typ snapchat? Har cirka en halvtimme att i princip få vem du vill till din flickvän. De är alla desperata. Om de inte är din ålder ljuger de men är yngre. GL. Ser helt normal ut, runt 30, och har nog tre flickvänner nu runt 18, det är verkligen inte svårt.
2025-12-07, 01:59
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Har du ens testat gå in på typ snapchat? Har cirka en halvtimme att i princip få vem du vill till din flickvän. De är alla desperata. Om de inte är din ålder ljuger de men är yngre. GL. Ser helt normal ut, runt 30, och har nog tre flickvänner nu runt 18, det är verkligen inte svårt.
Skicka ett pm så kan jag hjälpa dig om inte annat.
2025-12-07, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
För att en snäll kille inte kan beskydda tjejen och hennes avkomma.

Vi är alla grottmänniskor trots vårat moderna samhälle och både män och kvinnor har vissa saker dom rent biologiskt tänder på.

Kvinnor tänder ofta på män med makt, status, orädda män, och män med muskler.
Män tänder på unga tjejer och kvinnor man kan knulla och sprida sin säd i och vi män har inte så värst många krav på en kvinna.

Ju snabbare man förstår att vi är olika desto bättre kommer det gå att få en partner.
Gud vad skönt att du dök upp här, och så oväntat!
Den här tråden behöver verkligen någon med massiv och grundlig erfarenhet av kvinnor och relationer, och där dyker plötsligt Du upp. Just du. Förunderligt.

Så många goda råd och visdomsord. Men fr a så beskyddande du verkar vara. Du lever det du predikar och det är beundransvärt.
2025-12-07, 02:15
Medlem
Citat:
Har gått flertalet kurser den som funka bäst för mig var nog andrew tate. Men ja kanske får tatuera mig lite för att öka oddsen med honorna Tror du en tatuering på en enhörning funkar? Vill att tatueringarna ändå ska symbolisera mig själv lite
Tatuera dej för fan inte! Eller vill du se ut som en WT resten av livet? Det flesta som tatuerat sej i ungdomen ångra det när dom kommer upp i 40-års åldern.
2025-12-07, 02:29
Medlem
RickRozays avatar
Sluta vara snäll.

Det är ett mönster. Visst det känns alltid bra att vara en god skit men med unga kvinnor handlar det nästan bara om att din machismo ( hur macho du är) aldrig betvivlas.
Sen är övik ett litet ställe. Ta bilen till Skellefte, Ume, eller vart det nu är stohej och var lite mer på i samtalet.

Var glad att du inte bor i fjollträsk.
Senast redigerad av RickRozay 2025-12-07 kl. 02:34.
2025-12-07, 02:53
Avslutad
Skillnad på att vara snäll och vara en dörrmatta, det blandas oftast ihop. Kvinnor vill ha en snäll karl men de vill absolut inte ha en dörrmatta som viker sig eller säger ja eller håller med om allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in