2025-12-07, 03:15
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Väck intresse.. Men var lite svårfångad, då blir du med ens intressantare. Att visa sig för angelägen är absolut sämsta strategin.

Lycka till!
Det där stämmer men är fan mystiskt varför. Vore ju det bästa i världen om man blev totalt haffad men nej man ska vara lagom på.
2025-12-07, 03:16
Medlem
Beror på vad dessa tjejer egentligen menar. För det första ingen mening slänga pengar på kurser som påstås göra dig tuffare.

Om dessa tjejer egentligen menar att de vill ha bad boys som är oberäkneliga och kanske till och med suttit i fängelse. Då är det ändå inga tjejer att ha. Då de är lika toxic som killarna de söker.

Om dessa tjejer menar att du inte kan säga nej och inte kan ha egna åsikter och egen personlighet. Som blir lätt utnyttjad. Då får du börja med att fundera ut vem du egentligen är. Att säga nej ska du göra för din egen skull. Ingen mår bra av att bli utnyttjad. Och viktigt med egen personlighet och egna åsikter och intressen.

Ska tilläggas att jag vet hur det känns. Också i mitt liv fått höra att jag är för snäll eller för bra. Men då har det oftast handla om giftiga tjejer som vill leva farligt med en farlig kille.
2025-12-07, 03:18
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Jag trollar inte är helt seriös, jag behöver hjälp med detta och att du håller på att sprider lögner om mig gör det svårare att få hjälp. Jag hoppas du mår bra över dig själv att du förstör för mig
Jag tror inte du trollar alls. Jag vet själv att det kan vara ett problem ibland. Det är svårt att ge tips utan att veta ungefär hur du bor, ålder och vad du har för chans att hitta tjejer. Jag vidhåller att snapchat är 100% enklaste sättet att hitta tjejer i närheten/TikTok också annars.
2025-12-07, 03:44
Medlem
Får du tjejen att skratta ofta och kan dansa har du kommit långt. Annars ska du va driven, veta vad du vill, självsäker vilket vete fan om någon är på riktigt. Du ska va bra på lyssna och komma ihåg det hon säger allafall på nästa dejt, va dig själv typ 80% och hålla tillbaka dina knasigheter ifall du har några. (Är själv knasig)

(Precis varit nu på krogen och lyckades få en kopia av Cameron Diaz många män inte vågar gå fram till att prata djupt med i en timme minst efter att jag nämde likheten samt hennes nästan lika snygga polare hänga på min axel bokstavligen men ratade mig sen pga att jag inte har några sociala medier alls att nå mig på så byta nr gick inte. Faaaan!!!!! Skulle skapat typ insta på stället men klok i efterhand. 10 poängare åt helvete vi klicka fan!) Lite full nu!
2025-12-07, 03:55
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GepGup
Skillnad på att vara snäll och vara en dörrmatta, det blandas oftast ihop. Kvinnor vill ha en snäll karl men de vill absolut inte ha en dörrmatta som viker sig eller säger ja eller håller med om allt.
Trolltråd men vill ändå säga 'This'. Tjejer vill ha en snäll kille men du ska samtidigt ha lite attityd. Ta mycket plats och ha massa självförtroende, var lite asshole men inte elak. Var någon som vet vad han vill och har egna principer och vilja.

Det mest avtändande i världen är en knähund. Finns ingen tjej i världen som gillar detta.
Tekniken är att få henne att springa efter dig, inte att du springer efter henne.
Var inte falsk heller. Tjejer ser igenom dom som försöker vara någon de inte är. Var bekväm i dig själv.
Tjejer vill egentligen inte ha någon Bad-boy, men de vill ha en kille som är intressant, och många har svårt att skilja på dessa två fenomen.

Förutom person, självförtroende och attityd är det starkt plus om du:
*Jobbar och tjänar
*Är rolig
*Kan laga mat
*Kan dansa
*Är händig
*Kan skapa/fixa
*Kan kampsport (riktig kampsport, inte någon bullshido)
*Är snygg & lång
*Delad intresse
*Älskar & tar hand om din mamma
*Vet vart klitoris sitter och vad som känns rätt.

Ju närmare 30 du kommer desto mindre kommer utseende och attityd att spela roll, och istället mer vikt på ditt arbete, stabilitet, inställning och rörlighet.
Senast redigerad av ReiseReise 2025-12-07 kl. 04:23.
2025-12-07, 04:07
Medlem
Tjejer vill gärna ha snälla killar, dvs snälla framgångsrika killar med status.

De vill inte ha snälla killar som är loosers.
2025-12-07, 04:32
Medlem
Inkommers avatar
När tjejer säger så så menar dom inte att du är för snäll. Dom menar att du är för mesig och feminin.
Alla tjejer vill att män ska vara snälla mot dom. Men dom vill också bli dominerade och satta på plats.
2025-12-07, 04:54
Medlem
Zaedrewss avatar
Du har nog bara mött en viss sorts tjejer. De finns kvinnor som diggar bad-guys med de är i minoritet. De brukar inte heller vara särskilt långlievande äv någon oklar anledning. Om de överlever brukar de sitta där runt 40 ensamma med ett par kids och tycka att allt är så fel. Vad gjorde de för att förtjäna denna skiten...

Medan kvinnor som valde snälla män. Har glögg-mingel...
2025-12-07, 05:05
Medlem
Citat:
Hej! jag är en kille på 23 vårar och försökt få en partner i många år men alla tjejer säger alltid att jag är för snäll...

Jag har provat att bli tuffare genom olika kurser men ingenting hjälper.
Har ni några tips?

De vill ha en snäll kille, men inte en fjant.
2025-12-07, 05:12
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Har gått flertalet kurser den som funka bäst för mig var nog andrew tate. Men ja kanske får tatuera mig lite för att öka oddsen med honorna Tror du en tatuering på en enhörning funkar? Vill att tatueringarna ändå ska symbolisera mig själv lite

Att sluta kalla kvinnor för "honor" är ju en början... det visar ju din kvinnosyn. Börja med att bli vän med kvinnor, och ta det därifrån. Se att de är människor och inte bara de kroppar du längar efter att lägra. För sådant känner kvinnor på sig, nämligen, och är du då inte själv så attraktiv att de genast vill samma sak och inte bryr sig om vad du tänker om dem innerst inne, så kommer det inte att bli något sådant.

Och NEJ en tatuering på en kille som inte kan bära upp den gör bara saken värre. Det blir som att han låtsas att han är något han inte är. Och en enörning dessutom - det är ju väldigt fjolligt.
2025-12-07, 05:58
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Har gått flertalet kurser den som funka bäst för mig var nog andrew tate. Men ja kanske får tatuera mig lite för att öka oddsen med honorna Tror du en tatuering på en enhörning funkar? Vill att tatueringarna ändå ska symbolisera mig själv lite
Du är antagligen inte speciellt snäll fast du tror det. Tate är en bedrövlig människa med riktigt värdelös kvinnosyn. Klart som fan ingen vill ha dig om det är såna människor som du ser upp till. Din sort brukar ju älta alfa och beta, låt mig gissa att du tor att Tate är en "alfa"?
2025-12-07, 06:04
Avslutad
Trolltråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in