2025-12-06, 23:24
Medlem
Du var säkert ful, fet och äcklig, det var DITT fel att han försvann du var säkert på han för mycket
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Jag är kvinna och mannen jag vill ha har gått upp i rök.
Han finns inte nånstans mer. Kan liksom inte knacka dörr om han inte har en adress.
Jag hoppas bara att han mår bra.
2025-12-06, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Jag är ALFA det är bara din beta energi som gör att du inte kan inse det
Nops.
Du är inte alfa någonstans. Precis som din idol Andrew Tate.
2025-12-06, 23:25
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Jag tänker inte gå för ett fetto det visar bara på att dem inte klarar ta hand om sig själv ännu mindre ett barn eller mig

Du behöver inte ladda elefantstudsaren och ge dig ut på jakt efter övergödda elfanthonor, men du behöver sänka dina krav, du är inte vad kvinnor vill ha och då måste du antingen sänka ribban eller byta socialt umgänge där du kan komma in med en ny persona, vad har du för fysik i övrigt, är du en kortis?
2025-12-06, 23:25
Medlem
Snacka inte skit om mig eller Tate igen begriper du det bara för att du aldrig kommer uppnå hans status behöver du inte gnälla. Ta dig där röven inte skiner
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Nops.
Du är inte alfa någonstans. Precis som din idol Andrew Tate.
2025-12-06, 23:26
Medlem
Citat:
Behöver man kalla sig Alfa hane är det det största tecknet på motsatsen.

Låter verkligen som är äkta alfa.

haha ja dagens skämt
2025-12-06, 23:28
Medlem
Jag är en man på 182cm och 87kg är skapligt vältränad och klipper mig en gång i månaden så eftersom jag håller mig fysiskt aktiv och i bra form så tänker jag inte gå för ett fetto
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Du behöver inte ladda elefantstudsaren och ge dig ut på jakt efter övergödda elfanthonor, men du behöver sänka dina krav, du är inte vad kvinnor vill ha och då måste du antingen sänka ribban eller byta socialt umgänge där du kan komma in med en ny persona, vad har du för fysik i övrigt, är du en kortis?
2025-12-06, 23:30
Medlem
Citat:
Du var säkert ful, fet och äcklig, det var DITT fel att han försvann du var säkert på han för mycket

Oj vad ful i mun du är. Mår du bra?

Jag var definitivt inte klängig med den här personen. Det är inte riktigt min personlighet.
Men han hittade nog sig en äldre dam till slut. Verkade som det iaf då någon skickade uppgifterna till mig trots att jag inte bett om det.
2025-12-06, 23:33
Medlem
Ja jag mår sannerligen bättre än dig iallafall, du tror säkert bara att du inte gjorde något fel men måste ju finnas en anledning till att han valde någon annan än dig så något fel var det ju på dig
Citat:
Oj vad ful i mun du är. Mår du bra?

Jag var definitivt inte klängig med den här personen. Det är inte riktigt min personlighet.
Men han hittade nog sig en äldre dam till slut. Verkade som det iaf då någon skickade uppgifterna till mig trots att jag inte bett om det.
2025-12-06, 23:33
Medlem
Citat:
Snacka inte skit om mig eller Tate igen begriper du det bara för att du aldrig kommer uppnå hans status behöver du inte gnälla.
Vad betyder "Ta dig där röven inte skiner" ?
Har inte gått smygbög arabens kurser men borde ett grundkriterium för att vara "Alfa" att du kan föra en vettig diskussion och skriva korrekt svenska?
2025-12-06, 23:35
Medlem
Attackera inte mig för att jag skriver fel. Alla gör misstag. du lider säkert utav trauman sedan din pappa våldtog dig som liten eller något
Citat:
Vad betyder "Ta dig där röven inte skiner" ?
Har inte gått smygbög arabens kurser men borde ett grundkriterium för att vara "Alfa" att du kan föra en vettig diskussion och skriva korrekt svenska?
2025-12-06, 23:39
Medlem
Citat:
Ja jag mår sannerligen bättre än dig iallafall, du tror säkert bara att du inte gjorde något fel men måste ju finnas en anledning till att han valde någon annan än dig så något fel var det ju på dig

Han kanske ville ha någon mer i sin egen ålder?
Någon som kanske redan har barn, för han verkade inte vilja skaffa egna barn tror jag. Idk?

Det betyder inte per automatik att något skulle vara fel på mig.
Det betyder bara att han blev kär i någon annan.
Och det är inget personligt mot mig. Sånt kan man inte styra.
2025-12-06, 23:40
Medlem
utifrån mina upplevelser så är det fel på DIG inte bara att han vart kär i någon annan
Citat:
Han kanske ville ha någon mer i sin egen ålder?
Någon som kanske redan har barn, för han verkade inte vilja skaffa egna barn tror jag. Idk?

Det betyder inte per automatik att något skulle vara fel på mig.
Det betyder bara att han blev kär i någon annan.
Och det är inget personligt mot mig. Sånt kan man inte styra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in