2025-12-06, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Attackera inte mig för att jag skriver fel. Alla gör misstag. du lider säkert utav trauman sedan din pappa våldtog dig som liten eller något
Nops. Ingen våldtäkt av min pappa.
Om alla inlägg är lika dålig skrivna är det inte ett misstag.
Det är avsaknad av bildning. Med andra ord ej Alfa.
2025-12-06, 23:43
Medlem
Citat:
utifrån mina upplevelser så är det fel på DIG inte bara att han vart kär i någon annan

Du känner inte mig men varsågod.. berätta gärna vad som är fel på mig och vad anledningen till att han och jag bröt helt är.
2025-12-06, 23:46
Medlem
Ubuntu333s avatar
Efter att ha läst igenom tråden liten fort så verkar du inte vara för snäll, mer mesig och osäker. Tjejer gillar inte mesiga osäkra killar. Att inte våga ta för sig är rätt osexigt (hört från tjejer men det är rätt logiskt om man ser från hypergami). Du ser ut upp till A. Tate också? Snubben som live crypto scammade sina fans som trodde på honom. Visst han har sagt en del bra saker men också gett ännu mer värdelösa råd av det jag sett. Absolut inte en ”role model”, men krävs en viss mognad för att inse det.

Som någon användare skrev innan, tjejer har inte problem med snälla killar utan killar som misstar mesighet för snällhet. Att va snäll och omtänksam uppskattas av alla normala människor. Att mixa det ihop med att kunna vara bestämd, rak, ”veta vad man vill ha”, och lite dominans på det brukar vara en mycket bra mix.
2025-12-06, 23:46
Medlem
Käften på dig ditt svin
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Nops. Ingen våldtäkt av min pappa.
Om alla inlägg är lika dålig skrivna är det inte ett misstag.
Det är avsaknad av bildning. Med andra ord ej Alfa.
2025-12-06, 23:47
Medlem
Gå med i Aktivklubb, valfri ultrasgruppering, gå med kängor i Salem, börja med ladd, köp G&T på krogen, häng med Epa-brudar, etc.
2025-12-06, 23:47
Medlem
Min gissning är att du är ful fet och äcklig
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Du känner inte mig men varsågod.. berätta gärna vad som är fel på mig och vad anledningen till att han och jag bröt helt är.
2025-12-06, 23:49
Medlem
Du är ju inte riktigt helt klok hörredu, du har tydligen inte läst tillräckligt mycket om Tate för då skulle du inse att han är en role model
Citat:
Ursprungligen postat av Ubuntu333
Efter att ha läst igenom tråden liten fort så verkar du inte vara för snäll, mer mesig och osäker. Tjejer gillar inte mesiga osäkra killar. Att inte våga ta för sig är rätt osexigt (hört från tjejer men det är rätt logiskt om man ser från hypergami). Du ser ut upp till A. Tate också? Snubben som live crypto scammade sina fans som trodde på honom. Visst han har sagt en del bra saker men också gett ännu mer värdelösa råd av det jag sett. Absolut inte en ”role model”, men krävs en viss mognad för att inse det.

Som någon användare skrev innan, tjejer har inte problem med snälla killar utan killar som misstar mesighet för snällhet. Att va snäll och omtänksam uppskattas av alla normala människor. Att mixa det ihop med att kunna vara bestämd, rak, ”veta vad man vill ha”, och lite dominans på det brukar vara en mycket bra mix.
2025-12-06, 23:50
Medlem
de vill ha en snäll kille men inte en kille som inte kan säga nej. vill du ha en tjej som alltid säger JA?
Medlem
epa brudar har jag hört är små slampor stämmer detta???
Citat:
Ursprungligen postat av RubarbRabalder
Gå med i Aktivklubb, valfri ultrasgruppering, gå med kängor i Salem, börja med ladd, köp G&T på krogen, häng med Epa-brudar, etc.
Medlem
ja det vill jag, vill ha någon som säger ja till allt jag vill
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
de vill ha en snäll kille men inte en kille som inte kan säga nej. vill du ha en tjej som alltid säger JA?
2025-12-06, 23:53
Medlem
Citat:
Min gissning är att du är ful fet och äcklig

Tack, det var ju väldigt "konstruktivt". Men jag förväntade mig heller inte något vettigt från dig så
2025-12-06, 23:54
Medlem
Det roliga är att du inte väntar dig något vettigt ifrån mig när du inte ens var vettig nog för någon random man som istället valde o lämna dig
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Tack, det var ju väldigt "konstruktivt". Men jag förväntade mig heller inte något vettigt från dig så

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in