Citat:
Ursprungligen postat av
chainmail
Som jag skrev så har jag bott i Stockholm både på Kungsholmen och på Östermalm. När jag var på besök senast bodde jag på hotell med utsikt över slottet från frukosten. Jag glömde säga att på Arlanda flygplats var det fler icke-svenskar än faktiska svenskar. En logisk slutsats blir då att man behöver inte bo där man vistats eller färdas.
När det gäller Malmö så avser jag centrala staden inte västra delarna, det går ju alltid att hitta undantag om man riktigt måste. Det bor eller vistats inte särskilt många icke-svenskar i Djursholm eller Stocksund heller (ännu - men får sossarna makten ändras det säkert) men det är ju inte det jag beskriver.
Sen är det märkligt hur ni i vänstern angriper med psykisk hälsa... Lär er argumentera för er sak istället så framstår ni som mer seriösa.
Aha, det var på Arlanda du såg alla invandrare, inte i innerstan. Eller Turister som de även kallas.
Kanske tänker du på flygplatspersonalen? Jag har också sett att de kommer från massor av länder. Flygvärdinnor är bland de mest folkutbytta av alla, nästan inga är svenskar. De har olika hattar också.
Även Centralstation är ett ställe där det talas massor av språk. Kanske har Folkutbytet pågått där för länge. Jag har hört både italienska, spanska, tyska, kinesiska, engelska. De kommer med tågen och flyttar in en en 3:a i innerstan för 8mkr.
Västra delarna i Malmö är lika stora som Östra till ytan, kallar du alltid Hälften för Undantag?
Jag är total-Höger och att du etiketterar dina motståndare på ett felaktigt sätt visar din intelligens och världsbild: smaaaal.