Citat:
Jag var med om en "first timer" för ca 2 månader sedan.
Jag har mina stammisar som jag träffar och mår bra med men kände för att träffa någon ny bara för att vidga vyerna, och gick därför med på att träffa en ny man. Han presenterade sig väl och kändes OK i text. När jag kommer fram till honom, knappt att jag hinner ta av mig jackan, säger han ganska direkt att han har svårt att hålla ståndet (detta har han inte nämnt innan). Han var verkligen stenhård under förspelet men när kuken skulle in, ja då blev han slak. Jag gjorde honom hård igen, och när han återigen försökte knulla slaknade han till. Försökte en tredje gång, stenhård fram tills kuken ska in och den vissna igen
Han fick utlösning tillslut men med handjob. När jag kom hem hade jag fått meddelande att han var ledsen över det inträffade och skamsen, samt skyllde på att han kollar på porr och runkar dagligen, men att han just inför vår träff avstått från runk i 24 h eftersom han ville vara redo för mig haha.
Nu vill han ses igen, jag är dock väldigt tveksam. Någon annan som upplevt liknande?
Jag tar inte heller åt mig alls (hade jag varit yngre och osäkrare hade det eventuellt känts jobbigt) men eftersom han var stenhård fram tills kuken skulle in och när han berättade om sitt porrmissbruk (?) så tänker jag att han behöver åtgärda något hos sig själv främst hehe.
Jag har mina stammisar som jag träffar och mår bra med men kände för att träffa någon ny bara för att vidga vyerna, och gick därför med på att träffa en ny man. Han presenterade sig väl och kändes OK i text. När jag kommer fram till honom, knappt att jag hinner ta av mig jackan, säger han ganska direkt att han har svårt att hålla ståndet (detta har han inte nämnt innan). Han var verkligen stenhård under förspelet men när kuken skulle in, ja då blev han slak. Jag gjorde honom hård igen, och när han återigen försökte knulla slaknade han till. Försökte en tredje gång, stenhård fram tills kuken ska in och den vissna igen
Han fick utlösning tillslut men med handjob. När jag kom hem hade jag fått meddelande att han var ledsen över det inträffade och skamsen, samt skyllde på att han kollar på porr och runkar dagligen, men att han just inför vår träff avstått från runk i 24 h eftersom han ville vara redo för mig haha.Nu vill han ses igen, jag är dock väldigt tveksam. Någon annan som upplevt liknande?
Jag tar inte heller åt mig alls (hade jag varit yngre och osäkrare hade det eventuellt känts jobbigt) men eftersom han var stenhård fram tills kuken skulle in och när han berättade om sitt porrmissbruk (?) så tänker jag att han behöver åtgärda något hos sig själv främst hehe.
Det där är ju alltid jobbigt. 🥴 Det är ganska vanligt att kunder slaknar när kondomen ska på. Jag antar att det är vanligt även vid privata kontakter, men där har jag inte så stor koll egentligen. Det är länge sen jag var singel, men det är väl allmänt känt att det knappast är nåt ovanligt. Jag tyckte att det var jobbigt när kunder liksom tyckte att jag skulle fixa ståndet. I stort sett alla jag träffar nu funkar bra i det avseendet (trots att en del är till åren komna) men det är några som har problem. Träffade en sån för ett tag sen, jag gillar honom verkligen i övrigt men penetrerande sex är svårt. Han är en fin och bra person men just det där lägger han lite på mig. "Du kanske inte är tillräckligt sugen/våt..." What? Din kuk är samma konstisens som en rutten banan.🍌💩 HUUUUR ska det här funka? 😩 Jag fattar att han tycker att det är jobbigt och typ skäms men det blir ju lite skevt när det tippar över på mig. Aja, en gullig och bra kund i övrigt så jag låter honom hållas.
Jag håller med Lill-Ann. Om man är tveksam till att ses igen så ska man inte göra det. Jag har gjort det några ggr ändå men det har sällan blivit bättre andra gången. Om kunden inte är farlig och man behöver cashen så kan man ju ses men min erfarenhet är att det sällan blir bättre andra gången. Iofs så kan ju nervositet påverka och är man bekväm med varandra (setts flera ggr) så brukar ju det släppa. Du får väl vikta pengar vs obekvämhet. 😊
Tror att jag har skrivit om det i tråden men ibland så vill kunder förlänga vid såna träffar, när det liksom inte riktigt har funkat men jag har alltid sagt nej. Jag har ingen lust att fortsätta kämpa med en slak kuk. Dessutom gillar jag inte att förlänga träffar på plats öht, jag vill kunna planera min tid och det blir alltid extremt oskönt att börja lämna över mer pengar mitt i allt. Gillar inte det.🥴
och har i regel bra träffar i övrigt.
på oss. Hade en träff för längesedan och han var supernervös och fick till en början inte uppe den, och undrade vad jag hade för tricks. För mig handlar det snarare om hans icke-förmåga. Efter ett tag släppte nervositeten och allt gick väldigt bra tillslut och nu ses vi ofta. Jag tyckte däremot inte om att han försökte lägga över det på mig lite.