2025-12-04, 10:49
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Jag var med om en "first timer" för ca 2 månader sedan.

Jag har mina stammisar som jag träffar och mår bra med men kände för att träffa någon ny bara för att vidga vyerna, och gick därför med på att träffa en ny man. Han presenterade sig väl och kändes OK i text. När jag kommer fram till honom, knappt att jag hinner ta av mig jackan, säger han ganska direkt att han har svårt att hålla ståndet (detta har han inte nämnt innan). Han var verkligen stenhård under förspelet men när kuken skulle in, ja då blev han slak. Jag gjorde honom hård igen, och när han återigen försökte knulla slaknade han till. Försökte en tredje gång, stenhård fram tills kuken ska in och den vissna igen Han fick utlösning tillslut men med handjob. När jag kom hem hade jag fått meddelande att han var ledsen över det inträffade och skamsen, samt skyllde på att han kollar på porr och runkar dagligen, men att han just inför vår träff avstått från runk i 24 h eftersom han ville vara redo för mig haha.

Nu vill han ses igen, jag är dock väldigt tveksam. Någon annan som upplevt liknande?
Jag tar inte heller åt mig alls (hade jag varit yngre och osäkrare hade det eventuellt känts jobbigt) men eftersom han var stenhård fram tills kuken skulle in och när han berättade om sitt porrmissbruk (?) så tänker jag att han behöver åtgärda något hos sig själv främst hehe.

Det där är ju alltid jobbigt. 🥴 Det är ganska vanligt att kunder slaknar när kondomen ska på. Jag antar att det är vanligt även vid privata kontakter, men där har jag inte så stor koll egentligen. Det är länge sen jag var singel, men det är väl allmänt känt att det knappast är nåt ovanligt. Jag tyckte att det var jobbigt när kunder liksom tyckte att jag skulle fixa ståndet. I stort sett alla jag träffar nu funkar bra i det avseendet (trots att en del är till åren komna) men det är några som har problem. Träffade en sån för ett tag sen, jag gillar honom verkligen i övrigt men penetrerande sex är svårt. Han är en fin och bra person men just det där lägger han lite på mig. "Du kanske inte är tillräckligt sugen/våt..." What? Din kuk är samma konstisens som en rutten banan.🍌💩 HUUUUR ska det här funka? 😩 Jag fattar att han tycker att det är jobbigt och typ skäms men det blir ju lite skevt när det tippar över på mig. Aja, en gullig och bra kund i övrigt så jag låter honom hållas.

Jag håller med Lill-Ann. Om man är tveksam till att ses igen så ska man inte göra det. Jag har gjort det några ggr ändå men det har sällan blivit bättre andra gången. Om kunden inte är farlig och man behöver cashen så kan man ju ses men min erfarenhet är att det sällan blir bättre andra gången. Iofs så kan ju nervositet påverka och är man bekväm med varandra (setts flera ggr) så brukar ju det släppa. Du får väl vikta pengar vs obekvämhet. 😊

Tror att jag har skrivit om det i tråden men ibland så vill kunder förlänga vid såna träffar, när det liksom inte riktigt har funkat men jag har alltid sagt nej. Jag har ingen lust att fortsätta kämpa med en slak kuk. Dessutom gillar jag inte att förlänga träffar på plats öht, jag vill kunna planera min tid och det blir alltid extremt oskönt att börja lämna över mer pengar mitt i allt. Gillar inte det.🥴
Citera
2025-12-04, 14:38
Medlem
Lill-Anns avatar
Fick i morse ett sms med avbokat möte. Stammis. Den bäste av dem och sånt är ju inte riktigt kul. Jag köper om kunder ställer in om de känner symptom och inte vill smitta och jag vill tro att det är sant, men ibland undrar en ju.

Vilka anledningar har ni andra fått vid inställt möte?

Är på språng just nu och har inte tid att konsultera min dagbok, men fritt ur minnet kommer jag ihåg några ursäkter:

Vinterkräksjuka (säsong eller inte)

Förkylning/Insfluensa

"Slog mig på tummen med hammaren. Sitter på vårdcentralen nu".

För dåligt väglag (visst, det existerar tunnelbana)

Familjemedlem blivit sjuk.
Citera
2025-12-04, 15:17
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Fick i morse ett sms med avbokat möte. Stammis. Den bäste av dem och sånt är ju inte riktigt kul. Jag köper om kunder ställer in om de känner symptom och inte vill smitta och jag vill tro att det är sant, men ibland undrar en ju.

Är på språng just nu och har inte tid att konsultera min dagbok, men fritt ur minnet kommer jag ihåg några ursäkter:

Förkylning/Insfluensa

Ja jäklar, alla dessa dåliga ursäkter man har fått höra. 😅

Akut utlandsresa (mindre än 12h innan träff)

Förkylning (Jag vaknade upp med förkylning i morse - skrivet kl 16)

SJ har bokat om mitt tåg så jag kommer tyvärr inte till din stad

En kollega har sagt upp sig så det blev lite mycket här

Jag har krockat med bilen

Hunden är magsjuk

Mamma är på akuten

Jag glömde bort att jag ska hjälpa en kompis flytta

Osv, osv, osv

Sexarbete är ju inte annorlunda än livet i övrigt så det är klart att det kan hända saker som gör att man måste ställa in. Gäller båda parter. Dåliga ursäkter behövs inte, det räcker med att säga att nåt har kommit upp och man inte kan ses. Det är till och med ok att man som nykomling säger att man fått kalla fötter. Nu när jag bara träffar stammisar så är det enkelt, vi bara meddelar varandra att vi måste ställa in. Kort och gott. Det handlar väl oftast om VAB, jobb, frun ska inte bort som planerat och sånt, men det är inte så intressant att veta varför.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-12-04 kl. 15:28.
Citera
2025-12-04, 15:25
Medlem
Citat:
Om du känner dig tveksam och det inte känns riktigt bra, så avstå ny träff.❌

Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag håller med Lill-Ann. Om man är tveksam till att ses igen så ska man inte göra det. Jag har gjort det några ggr ändå men det har sällan blivit bättre andra gången. Om kunden inte är farlig och man behöver cashen så kan man ju ses men min erfarenhet är att det sällan blir bättre andra gången. Iofs så kan ju nervositet påverka och är man bekväm med varandra (setts flera ggr) så brukar ju det släppa. Du får väl vikta pengar vs obekvämhet. 😊

Han är en fin och bra person men just det där lägger han lite på mig. "Du kanske inte är tillräckligt sugen/våt..." What? Din kuk är samma konstisens som en rutten banan.🍌💩 HUUUUR ska det här funka? 😩 Jag fattar att han tycker att det är jobbigt och typ skäms men det blir ju lite skevt när det tippar över på mig. Aja, en gullig och bra kund i övrigt så jag låter honom hållas.

Tack! Är enig, behovet av pengar är inte så pass starkt att jag känner mig manad att vilja träffa honom igen för just pengarnas skull, även om han annars var trevlig. Jag har ingen större lust att vara hans försökskanin och har i regel bra träffar i övrigt.

Håller med att vissa kan försöka lägga över sina tillkortakommanden på oss. Hade en träff för längesedan och han var supernervös och fick till en början inte uppe den, och undrade vad jag hade för tricks. För mig handlar det snarare om hans icke-förmåga. Efter ett tag släppte nervositeten och allt gick väldigt bra tillslut och nu ses vi ofta. Jag tyckte däremot inte om att han försökte lägga över det på mig lite.

Kollade lite bak i tråden nyss, ursäkta om jag tar upp gamla inlägg som ni redan har diskuterat.

Citat:
Ursprungligen postat av Abba01
Vet inte om ämnet kanske varit uppe i tråden tidigare men hade varit lite kul och höra med er tjejer om ni varit med om någon riktigt pinsam eller sjukt jobbig situation??

Kanske ni mött någon kompis eller släkting när ni varit ute med kund och haft svårt förklara vem det är? Kanske sprungit på någon ni känner när ni sitter i hotellets lobby och väntar på er stammis?
Kanske frun/sambon kommit hem när ni varit på outcall hos kunden?
Kanske ni t.o.m. träffat någon som ni senare möter i ett helt annat sammanhang?
Etc, etc…

Ja, helt enkel lite roliga historier om hur det kan bli ibland…för det blir ju inte alltid som man tänkt sig!🤪

Förra våren var jag ute med en stammis på en golfrunda och därefter på golfklubbens restaurang (nej, jag är ingen golfare men han tog med mig för att prova på). Han hade bokat en golfbana som han bruka besöka sällan och trodde att det var ett säkert val. Ungefär 10 min in i lunchen kommer några ytligt bekanta till honom dit och blir placerade vid bordet snett mittemot oss. De stannar såklart till och pratar med oss och med den 20 år åldersskillnaden mellan oss måste paret ha undrat (han är dessutom gift).

Citat:
Har ni blivit bokade på en gangbang någon gång? Har bara haft en trekant en gång med tjej+ kille på en fest i tonåren. Har aldrig fått frågan. Har ni ?Och hur var det ?

Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag har haft flera trekanter privat, men bara en gång som eskort och då var det med en annan eskort + kund.

Jag har blivit tillfrågad en handfull gånger men endast för trekant, och inte gangbang. Hur gör ni med ersättning? Utan att gå in på privata detaljer här, men ska man tänka mängdrabatt eller inte?
Senast redigerad av LillyRosee 2025-12-04 kl. 15:39.
Citera
2025-12-04, 15:47
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Tack! Är enig, behovet av pengar är inte så pass starkt att jag känner mig manad att vilja träffa honom igen för just pengarnas skull, även om han annars var trevlig. Jag har ingen större lust att vara hans försökskanin och har i regel bra träffar i övrigt.

Håller med att vissa kan försöka lägga över sina tillkortakommanden på oss. Hade en träff för längesedan och han var supernervös och fick till en början inte uppe den, och undrade vad jag hade för tricks. För mig handlar det snarare om hans icke-förmåga. Efter ett tag släppte nervositeten och allt gick väldigt bra tillslut och nu ses vi ofta. Jag tyckte däremot inte om att han försökte lägga över det på mig lite.

Kollade lite bak i tråden nyss, ursäkta om jag tar upp gamla inlägg som ni redan har diskuterat.

Förra våren var jag ute med en stammis på en golfrunda och därefter på golfklubbens restaurang (nej, jag är ingen golfare men han tog med mig för att prova på). Han hade bokat en golfbana som han bruka besöka sällan och trodde att det var ett säkert val. Ungefär 10 min in i lunchen kommer några ytligt bekanta till honom dit och blir placerade vid bordet snett mittemot oss. De stannar såklart till och pratar med oss och med den 20 år åldersskillnaden mellan oss måste paret ha undrat (han är dessutom gift).

Jag har blivit tillfrågad en handfull gånger men endast för trekant, och inte gangbang. Hur gör ni med ersättning? Utan att gå in på privata detaljer här, men ska man tänka mängdrabatt eller inte?

Ja, ska en tänka mängdrabatt? Nej, sex gånger priset för en kund förstås om det är sex stycken män.Ha ha. 😅😂🤣🤣Har ju aldrig gjort gb, men funderat på HUR det skulle vara.😺😺
Citera
2025-12-04, 19:10
Medlem
Hoppas frågan passar i tråden .

Hur många kunder har en sex arbetare på en vecka förstår det variera
Citera
2025-12-04, 19:26
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity

För mig varierar det. Ena veckan 0, andra 1-2, tredje veckan 3. Har ju mest stammisar. Vill man ta in nykomlingar ( vilket är en ångestprocedur) kan en få nästan mer än vad en klarar av.

Nu snart kommer julen och från ungefär 18 december till typ 3 januari är det få kunder, någon enstaka, allt beroende på om en vill satsa på nykomlingar. Stammisarna har ju oftast familj, så nästan ingen under den perioden.

Ungefär samma under sommarmånaderna, men det kan förstås variera.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-12-04 kl. 19:29.
Citera
2025-12-04, 20:55
Medlem
Citat:
För mig varierar det. Ena veckan 0, andra 1-2, tredje veckan 3. Har ju mest stammisar. Vill man ta in nykomlingar ( vilket är en ångestprocedur) kan en få nästan mer än vad en klarar av.

Nu snart kommer julen och från ungefär 18 december till typ 3 januari är det få kunder, någon enstaka, allt beroende på om en vill satsa på nykomlingar. Stammisarna har ju oftast familj, så nästan ingen under den perioden.

Ungefär samma under sommarmånaderna, men det kan förstås variera.

Förstår det med nya kunder borde ha någon som satt i vardags rummet och tittar på tv .
Pratade med kvinna från Thailand och hon sa i snitt två per dag i Sverige
Uppskatta ditt svar
Citera
2025-12-04, 21:09
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:

Förkylning/Insfluensa

Den märkligaste avbokningen jag har fått är att kunden avbokade p.g.a. att jag inte gör incall. Han visste alltså såklart innan om att jag bara gör outcall och hade bokat ett hotell, men dagen innan mejlade han mig och meddelade att han tyvärr måste ställa in vårt möte p.g.a. att jag inte gör incall och att han inte vill hålla på och boka hotell. 🤡 Annars har jag nog inte fått så mysko ursäkter, bara typ förkylning eller att kundens partner inte rest bort som det var planerat, alltså saker som det inte går att styra över.
Citera
2025-12-04, 21:28
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Den märkligaste avbokningen jag har fått är att kunden avbokade p.g.a. att jag inte gör incall. Han visste alltså såklart innan om att jag bara gör outcall och hade bokat ett hotell, men dagen innan mejlade han mig och meddelade att han tyvärr måste ställa in vårt möte p.g.a. att jag inte gör incall och att han inte vill hålla på och boka hotell. 🤡 Annars har jag nog inte fått så mysko ursäkter, bara typ förkylning eller att kundens partner inte rest bort som det var planerat, alltså saker som det inte går att styra över.

Själv ställer jag sällan in, men har jag förkylningssymptom är det avbokning som gäller.❌ Men att vara lite deppig eller stressad är inte skäl nog för mig, anser jag.

Det brukar lösa sig.👍👍

Hur gör ni andra?
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-12-04 kl. 21:33.
Citera
2025-12-04, 22:38
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity

Över hela året 1-2 i veckan. Men ibland är det toppar, då jag träffar fler så.

Och ibland möten som räcker över flera dagar eller en natt. Dvs mer betalat.
Citera
2025-12-05, 07:33
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Jag har redan svarat på frågan men kan det lite kort igen. 😊 De förfrågningar jag fått om GB och "fester" i Sverige har jag uppfattat som väldigt oseriösa och lagstiftningen gör att man inte kan jobba på ett säkert sätt. Jag vill inte utsätta mig för det fysiska underläget. Dessutom har alla såna förfrågningar varit alldeles för lösa om du fattar vad jag menar? När det kommer till vanliga träffar så vill jag ju veta vem och vad vi ska göra, det skulle gälla GB med men det går ju inte att kolla på samma sätt. Skulle jag göra ett GB utomlands (jag har jobbat mkt utomlands men tackat nej till alla såna förfrågningar) så skulle jag absolut inte ge nån mängdrabatt. Hell no! 💰 💰 💰

När jag gjort trekanter MMF så har det alltid varit med en pålitlig stammis och en kompis till honom så jag har känt mig trygg trots fysiskt underläge och då har båda betalat min vanliga taxa. När jag gjort FFM så har jag gjort lite olika, oklart varför faktiskt eftersom FFM faktiskt alltid har inneburit mycket mer jobb för mig. 😂 inte så att jag inte tagit extra, det har jag, men inte alltid det dubbla.

Citat:
Själv ställer jag sällan in, men har jag förkylningssymptom är det avbokning som gäller.❌ Men att vara lite deppig eller stressad är inte skäl nog för mig, anser jag.

Det brukar lösa sig.👍👍

Hur gör ni andra?

Jag ställer också alltid in om jag börjar känna mig förkyld. Ibland gör jag det när jag känner mig stressad, trött och ur form också. Det beror lite på vilket mode jag är i. Ibland så går jag in i SW mode ändå, det beror väldigt mkt på vilken kund det är jag ska träffa. När jag jobbade genom agentur så ställde jag bara in när det verkligen inte gick, som frilansare med bara stammisar så vet de ju att livet kan hända och att träff inte alltid funkar. Inte lika jobbigt att ställa in med nån man träffat många ggr och som vet att man är legit. 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in