2025-12-04, 12:03
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolebe9487
Jag läste inte ens resten av vad du skrev…

Hur som helst har du fel. Jag vet ingen kvinna som har blivit lurad. Idag kan man bli kk om man inte vill ha en relation. Både män och kvinnor har en förstörd syn på relationer
Du läste inte vad jag skrev men du har ändå rätt.

Lycka till på flashback kära du.

Jag läste bara förete meningen sen läste jag inte ens resten av vad du skrev...

Vill du diskutera i mina trådar fär du svara på inläggen också.
Citera
2025-12-04, 12:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Skulle du säga att kvinnor eller män är mer utsatta i samhället i allmänhet eller är det ungefär lika?

Jag vet inte. Just nu så är det väl mannen som ligger i underläge men historiskt så har kvinnan haft en försvagad position. Blir hon gravid utanför äktenskapet så är det hennes fel oavsett vad. Män har glidit lite räkmacka där.
Frågan är om vi någonsin kommer att få se en balans inom detta?
Citera
2025-12-04, 12:06
Bannlyst
Citat:
Du läste inte vad jag skrev men du har ändå rätt.

Lycka till på flashback kära du.

Jag läste bara förete meningen sen läste jag inte ens resten av vad du skrev...

Vill du diskutera i mina trådar fär du svara på inläggen också.
Jag sa inte att han var en ”svag åsna”, jag skrev att han var en packåsna. Som tofflar för min morsa. Alla män i relationer är så där. Märkligt att ni inte ser det själva
Citera
2025-12-04, 12:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 448
En f.d chef råkade ut för att en brud scammade han med unge o efter 5år stack hon me hälften av stålarna

Idag är han homosexuell o bor med en kort latinamerikan eller nått sånt

Snacka om traumatiska djupa sår. Det krävs en hel del för en snubbe att bli homo.
Citera
2025-12-04, 12:12
Avslutad
Citat:
Jag sa inte att han var en ”svag åsna”, jag skrev att han var en packåsna. Som tofflar för min morsa. Alla män i relationer är så där. Märkligt att ni inte ser det själva

Vi tycker att det är kul. Kvinnor älskar tofflor. Och det där är en fetisch kvinnor behöver svara på.
Citera
2025-12-04, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Vi tycker att det är kul. Kvinnor älskar tofflor. Och det där är en fetisch kvinnor behöver svara på.
Älskar och älskar. Tror kvinnor gör hem och skrattar åt dem
Citera
2025-12-04, 12:14
Avslutad
Citat:
Älskar och älskar. Tror kvinnor gör hem och skrattar åt dem

Mm och sedan vill dom ha en toffel. Ge det tid bara.
Citera
2025-12-04, 12:20
Medlem
styckets avatar
Citat:
Jag vet inte. Just nu så är det väl mannen som ligger i underläge men historiskt så har kvinnan haft en försvagad position. Blir hon gravid utanför äktenskapet så är det hennes fel oavsett vad. Män har glidit lite räkmacka där.
Frågan är om vi någonsin kommer att få se en balans inom detta?
Så jag ser det här kvinnan blivit lurade av feminism att frigöra sig själv sexuellt genom att se sex som något mindre intimt och ytligt. Detta har lett till att hon inte längre är i kontakt med sina känslor och blir nu mer och mer emotionellt avtrubbade genom att hon låter män sexuellt urnyttja henne för vad hon tror är nägot hon tjänar på, alltså ytlig sexuell njutning. Men hon blir bara skändad i verkligheten.
Citera
2025-12-04, 12:21
Medlem
styckets avatar
Citat:
Tofflor är svaga mentalt och du kallar din pappa en svag åsna.

Du ser alltså på din pappa som e svag åsna och din mamma som jag vet inte vad...

Det förklarar allt för mig.
Citera
2025-12-04, 12:21
Avslutad
Citat:
Så jag ser det här kvinnan blivit lurade av feminism att frigöra sig själv sexuellt genom att se sex som något mindre intimt och ytligt. Detta har lett till att hon inte längre är i kontakt med sina känslor och blir nu mer och mer emotionellt avtrubbade genom att hon låter män sexuellt urnyttja henne för vad hon tror är nägot hon tjänar på, alltså ytlig sexuell njutning. Men hon blir bara skändad i verkligheten.

Mm? Det är sant.
Citera
2025-12-04, 12:22
Medlem
styckets avatar
Citat:
Mm? Det är sant.
Är det något du undrar?
Citera
2025-12-04, 12:23
Avslutad
Citat:
Tofflor är svaga mentalt och du kallar din pappa en svag åsna.

Du ser alltså på din pappa som e svag åsna och din mamma som jag vet inte vad...

Det förklarar allt för mig.

Du har en skev syn av vad styrka är för något. Skippa Hollywood filmerna, TikTok och YouTube ett tag så ska du se att du sakterligen kommer att komma ur den där artificiella bubblan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in