2025-12-09, 11:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolebe9487
Du behöver inte anklaga mig för någonting. Jag kan inte ens bli gravid. Men jag hade inte velat ha något mer barn i alla fall

Din inställning är 100% psykopati.
Citera
2025-12-09, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Din inställning är 100% psykopati.
Nej
Citera
2025-12-09, 12:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej

Jo det är inte ens något man kan ha en debatt om.
Citera
2025-12-09, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jo det är inte ens något man kan ha en debatt om.
Jo det kan man. Att jag inte har energin eller lusten till att ta hand om fler barn, och därmed avstår, är inte psykopati
Citera
2025-12-09, 12:29
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jo det kan man. Att jag inte har energin eller lusten till att ta hand om fler barn, och därmed avstår, är inte psykopati

Nej men att du så lättvändigt mördar dom är så klart psykopati. Det är inte bebisen som valt att komma hit utan du som skapat den och alla vet konsekvenserna av att knulla så spela dum har du ju inte mycket för.
Citera
2025-12-10, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Aldrig mött en kvinna som blivit gravid mot sin vilja påstått sig känna ett ”kemiskt band” till ett embryo.
Tror det är betydligt vanligare att känna en lättnad över att slippa föra vidare oönskade gener.

Du tillhör en liten minoritet som anser att det är krig mellan kvinnor och män, och dessutom väljer att göda något så korkat.
Resten av oss lever i en symbios och tycker att det är fullt normalt att kvinnor, män och den enskilda människan är olika varandra

Det låter inte som om du lever i den riktiga världen, kära du, då detta har lyckats undgå dig i sverige år 2025. Ska inte förstöra din låtsasvärld utan du får leva på i din lulllullvärld. Att ens förneka det känslomässiga bandet till det foster som skapas är så bortom hur livet fungerar att jag saknar ord. Må du aldrig bli förälder. Du hade inte haft något alls att lära det stackars barnet och att förneka de känslor som uppstår under en graviditet..Är du en ung obildad pojke tro?
Citat:
Vad främlingar säger? Det framgår bl a på 1177. Evidensbaserad vård.

Ja väldigt ung är jag… Som är klar med barn och säker över det. Nu orkar jag inre diskutera med troll som har borderline på riktigt mer…
Borderline.. Så du ställer diagnos på de som inte håller med dig? Det slår mig som högt känslomässigt omoget att kalla någon gravt psykiskt störd och ett troll enbart för att de inte delar ens åsikt så ja att du "Bannlysts" kan jag förstå.
Senast redigerad av Brette 2025-12-10 kl. 22:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in