Citat:
Ursprungligen postat av
gfys
Aldrig mött en kvinna som blivit gravid mot sin vilja påstått sig känna ett ”kemiskt band” till ett embryo.
Tror det är betydligt vanligare att känna en lättnad över att slippa föra vidare oönskade gener.
Du tillhör en liten minoritet som anser att det är krig mellan kvinnor och män, och dessutom väljer att göda något så korkat.
Resten av oss lever i en symbios och tycker att det är fullt normalt att kvinnor, män och den enskilda människan är olika varandra

Det låter inte som om du lever i den riktiga världen, kära du, då detta har lyckats undgå dig i sverige år 2025. Ska inte förstöra din låtsasvärld utan du får leva på i din lulllullvärld. Att ens förneka det känslomässiga bandet till det foster som skapas är så bortom hur livet fungerar att jag saknar ord. Må du aldrig bli förälder. Du hade inte haft något alls att lära det stackars barnet och att förneka de känslor som uppstår under en graviditet..Är du en ung obildad pojke tro?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jolebe9487
Vad främlingar säger? Det framgår bl a på 1177. Evidensbaserad vård.
Ja väldigt ung är jag… Som är klar med barn och säker över det. Nu orkar jag inre diskutera med troll som har borderline på riktigt mer…
Borderline.. Så du ställer diagnos på de som inte håller med dig? Det slår mig som högt känslomässigt omoget att kalla någon gravt psykiskt störd och ett troll enbart för att de inte delar ens åsikt så ja att du "Bannlysts" kan jag förstå.