2025-12-03, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Men snälla, läs rummet för fan

Porrfilmer, dupering, hatkampanjer, utnyttjande av barn på yt, the list goes on..

Hoppas soc kliver in och gör sitt jobb för en gångs skull

Finns fortfarande inget som bevisar att han utgör en fara för sina närmaste. Och det är ju viktigt att bevisa det man påstår, det fick Jockiboi Lundell veta när Bodin dök upp.
Ser ju bara fittigt ut om man i ett inlägg kritiserar Lundell för att han påstår saker utan bevis för att i nästa inlägg påstå saker utan bevis.
Citera
2025-12-03, 19:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomasoRocchi
Finns fortfarande inget som bevisar att han utgör en fara för sina närmaste. Och det är ju viktigt att bevisa det man påstår, det fick Jockiboi Lundell veta när Bodin dök upp.
Ser ju bara fittigt ut om man i ett inlägg kritiserar Lundell för att han påstår saker utan bevis för att i nästa inlägg påstå saker utan bevis.

Du har bevisen mitt framför ögonen. Man måste vara en jubelidiot för att inte se det sjuka han har gjort och vilken karaktär det där är.
Citera
2025-12-03, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jag tror inte att han varit henne trogen någonsin varken när hon var snygg eller nu. Vad har hänt med henne? Hon såg riktigt bra ut när de gifte sig och nu ser hon nästan utvecklingsstörd ut. Vad har hänt?

Hon kanske hängt för mycket på TikTok?
Citera
2025-12-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Du har bevisen mitt framför ögonen. Man måste vara en jubelidiot för att inte se det sjuka han har gjort och vilken karaktär det där är.

Noll bevis för att han kan skada sina barn.
Citera
2025-12-03, 19:12
Medlem
Citat:
Nope. Du kan söka på mina inlägg i detta ämne. Klicka på mitt namn så kommer en lista med alternativ fram.

Du påstod att han lider av schizofreni. Men inga bevis. Så sluta gnälla på Lundell för att han kommer med anklagelser som han inte kan styrka så länge du gör samma sak själv.
Citera
2025-12-03, 19:12
Avslutad
Citat:
Noll bevis för att han kan skada sina barn.

Han har ju skadat sin morsa och övriga familjemedlemmar. Att säga att det finns noll bevis är hål i huvudet. Susar det i säven hos dig eller?
Citera
2025-12-03, 19:13
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Men snälla, läs rummet för fan

Porrfilmer, dupering, hatkampanjer, utnyttjande av barn på yt, the list goes on..

Hoppas soc kliver in och gör sitt jobb för en gångs skull

Citat:
Det handlar ju om att agera innan något händer.
Jonna har väl försetts med överfallslarm och mobila psykakutenheten har nog en buss parkerad någonstans i kvarteret.
Antar att hennes föräldrar vill att hon kontaktar dem minst en gång i timmen.
Citera
2025-12-03, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag kan sätta pengar på att det inte kommer komma riktiga tårar i hans "sammanbrott" i intervjun som kommer i del 2.

Jag är varken en följare eller lågt begåvad. Medlem i Mensa.

Han eftersöker mig, det provocerade mig och därför har jag sett till att jag vet mer om hans lögner än han hade önskat.

Jag gräver upp felaktigheter Joakim Lundell kommer med. Med tanke på att han ser till att hans liv alltid är en kaotisk dokusåpa och han alltid har minst 3 aktiva polisanmälningar mot andra är det många lögner att gräva i.

Din psykos har varit mycket underhållande att följa på avstånd. Du börjar närma dig 3000 inlägg som i princip uteslutande handlar om Jockiboy, Chrippa, Annjo och deras gäng.

”Medlem i Mensa” Haha ja det är väl precis det Mensa är kända för. Spendera varje dag under arbetstid med att skriva kommentarer om YouTube-kändisar som riktar sig till målgruppen barn.

Du passar verkligen perfekt in i den här ”konflikten”. Sluta aldrig med det du gör!
Citera
2025-12-03, 19:14
Avstängd
Citat:
Porren är väl det som är minst skadligt för ungarna att se av det som sprids i den här tråden? Här påstås ju, utan bevis, Lundell vara psykopat, potentiell hustrumisshandlare, potentiell barnmisshandlare, mytoman, sexualförbrytare etc etc.
Ord är lite annat än att se mamma eller pappa i en porrvideo, eller mamma sexuellt posera

Är det sant, är det bra, för då kan hans offer som han onekligen hotat, kliva fram och det blir till fördel för barnen, för då kan dom våga kliva fram senare i livet, om dom vill. Är det inte sant, så finns det inget belägg för det och det kommer aldrig spridas som vedertagen sanning.

Det är bara Joakim Lundell och hans entourage på hela Svenska youtube som sprider lögner om människor i syfte att få dom att må dåligt och dom gör det i en sån omfattning att folk kan börja ta sina liv. Hur många förtalsvideos finns om Chrippas fru, som Jocke skickat ut "info" till? Fler än 300 stycken.

Vad säger sekten att hon har gjort och att hon är?

Rask, Motvikt och Anjo har berättat följande om Linnea.
Hon har misshandlat barn, misshandlat Chrippa, knarkat, varit med i en sekt, lagt förbannelser på Chrippa, snott hans rolex, raderat hans youtubekanal, hetsat Chrippa till ekobrott, tagit Chrippas telefon, deklarerat 10 miljoner i hans namn och anmält Chrippa för våldtäkt. Dom säger också att hon är en psykopat, hon är en hink, en knulldocka, slampa, hora och lider av borderline.

Dom har förstärkt varandras trovärdighet genom att återupprepa desinformationen - som i nio av tio fall kommer från Joakim. Simon VAD ÄR PROBLEMET och Skuldrådgivaren är delaktiga, men inte i samma usträckning.

Ingen av dessa har tagit avstånd från ett enda av dom påståendena.
Anjo, Rask, Skuldrådgivarn, VÄP, Motvikt, Joakim Lundell, Lisen Björlund och Jonna Lundell.
Citera
2025-12-03, 19:14
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Han har ju skadat sin morsa och övriga familjemedlemmar. Att säga att det finns noll bevis är hål i huvudet. Susar det i säven hos dig eller?

Korrekt! Tack för allt du gjort för tråden
Citera
2025-12-03, 19:16
Medlem
Citat:

Men var är de fucking bevisen, bror?
Att han varit en fitta mot andra bevisar inte att han är en fara för sina ungar. Tror iofs att det är dåligt för barn att växa upp i en "influencer-miljö".
Citera
2025-12-03, 19:16
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Min första nakenhet!

Postat 2012-01-14
Tänkte dela med mig av ett riktigt pinsamt minne.
Eller är kanske inte så pinsamt för var ju väldigt väldigt liten.
Det var när jag var på läger med en grupp som hete VIPS.
Jag var kanske 8-9år max!
Där fanns folk i åldrarna 8-14år ungefär.
Och dom äldre killarna lurade i mig att göra en väldigt dum sak.
Mutan var en påse godis, Fast tror jag nog gjort det utan det.
Vi bodde i stora militärtält där, Killarna försig och tjejerna försig.
Så dom lurade på mig att klä av mig naken i bara gummistövlar.
Sedan gå in i tjejernas tält och fråga om någon ville knulla.
Dum och liten som jag var gjorde jag självklart det.
Och ganska uppenbart så ville ingen knulla med en liten 8 årig pojke.
Naken i gummistövlar desutom!
Fick sitta med mamma på ett väldigt allvarligt möte efter detta också.
Det var nog första gången jag var naken inför folk.

Jockiboi nu för tiden ALLTID naken!

Hittade detta på hans blogg, tvekar att hans mamma ska ha gjort grova övergrepp på honom - men tror inte hans barndom har varit helt enkel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in