Citat:
Ursprungligen postat av
juristus
Lade även märke till att det finns en anteckning om att Joakim ska ha gett sig på systern "igen" och som han hade gjort "när han precis hade kommit dit", jag läst dock inga anteckningar om detta. Tycker inte man kan påstå att hans våldsamhet bara vara något mamman använde som ett sätt att bli av med honom när det är väl dokumenterat i hans egna anteckningar att han varit våldsam även i familjehemmet.
Tid?
Vet inte om du sett det, men jag har ju konstaterat att han klippt bort mycket från originalen, inte bara censurerar delar. Jag har inte tittat på hela videon än, bara delar som jag faktakollat mot annat därför visste jag inte om detta.
Det med Jocke är att han hela tiden glömmer detaljer om det han ljugit om och inte bearbetar saker när han behöver göra arbetet själv. Det vore ju hur lätt som helst att köra Varje sida räknas mot podden innan han publicerade det eller censurera
alla tecken av att han var våldsam, hotfull eller farlig (han hävdar ju genomgående att det
bara är hans mamman som vittnat om hans våldsamma tendenser), men han fick för brottom och står nu med byxorna nere.
gör.