2025-12-03, 09:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Stämmer det att så många kvinnor ligger runt?
Kvinnor själva säger att de inte bara vill ligga. Att de bara ligger när de är i ett förhållande.
Att de är trötta på män som mest vill en sak. Hon måste ha känslor för mannen. Att det finns få bra män. Att de inte attraheras av de flesta män.
Och så vidare.

Oja! Medelsiffran för en attraktiv tjej i sin 20-30 års ålder lär ligga runt 15-20 idag.
Citera
2025-12-03, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre992
Oja! Medelsiffran för en attraktiv tjej i sin 20-30 års ålder lär ligga runt 15-20 idag.

Det var som tusan. Kvinnor ligger runt när de är 30 eller var det mer när de var yngre?
Kvinnor över 40 då? Ligger de runt nu?
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-03 kl. 09:58.
Citera
2025-12-03, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Vågat ändå måste jag säga. Skulle det skita sig mellan er så kommer inte eran vänskap bli densamma skulle jag tro. Så det är du som är den modiga här (du skrev att det var modigt sagt till mig i nån post). Men jag önskar er all lycka å att det inte skiter sig. Kärlek å ett fast förhållande är du värd 🙂

Jag tror att alla människor är redo att satsa på ett förhållande om rätt person står framför dom 🙂
Citera
2025-12-03, 09:57
Avstängd
Men hur är det i de fattigaste länderna - hur ser det ut med andelen singelhushåll där??
Citera
2025-12-03, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Men hur är det i de fattigaste länderna - hur ser det ut med andelen singelhushåll där??

Jag tror det är vanligare att familjer bor tillsammans. Tar hand om sina gamla på ett annat sätt. Privatlivet kanske inte är så kul om man drar hem ett ragg. Mormor, föräldrar och syskon sitter i rummet bredvid. Eller i samma rum.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-03 kl. 10:11.
Citera
2025-12-03, 12:34
Medlem
En sak som jag tycker mig ha sett är att kvinnor när de är i ett förhållande vill visa upp sin lycka för andra. Det verkar vara viktigt att andra får se att hon har en man. Hon är inte singel. Jag har själv erfarenhet av hur kvinnor är när de inte har en man. Många gånger så har kvinnorna inte känt sig lika glada, positiva. De har faktiskt varit deppiga emellanåt.
Det här kan ju jag som man som varit singel hela livet ha förståelse för.
Men om jag skulle träffa en kvinna så skulle jag inte ha behovet att visa upp för andra att jag har lyckats få en kvinna.
Citera
2025-12-03, 12:48
Medlem
Kleiners avatar
Totalt korkade kvinnor. Man ska göra tvärtom.

Jag försöker gömma min lycka och man så mycket som möjligt från andra kvinnor.

Citat:
En sak som jag tycker mig ha sett är att kvinnor när de är i ett förhållande vill visa upp sin lycka för andra. Det verkar vara viktigt att andra får se att hon har en man. Hon är inte singel. Jag har själv erfarenhet av hur kvinnor är när de inte har en man. Många gånger så har kvinnorna inte känt sig lika glada, positiva. De har faktiskt varit deppiga emellanåt.
Men om jag skulle träffa en kvinna så skulle jag inte ha behovet att visa upp för andra att jag har lyckats få en kvinna.
Citera
2025-12-03, 13:04
Medlem
Citat:

Du känner med andra ord inte kvinnor som är frivilligt singlar, som gett upp män och inte har något romantiskt intresse av män. Dom vittnar till och med om att dom mår bättre psykiskt utan man. Dom bygger liksom inte hela sin tillvaro och liv kring män/en man. Även om du gärna vill att det ska vara så LOL! Lite svårt för dessa att deppa över något dom inte känner till att börja med dessutom.
Citera
2025-12-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Totalt korkade kvinnor. Man ska göra tvärtom.

Jag försöker gömma min lycka och man så mycket som möjligt från andra kvinnor.

Normalt funtade kvinnor springer inte efter upptagna män. Kanske dags att rensa upp i bekantskapskretsen lite? Du verkar orolig.
Citera
2025-12-03, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Jag tror att alla människor är redo att satsa på ett förhållande om rätt person står framför dom 🙂

Precis!
Citera
2025-12-03, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Precis!

Är vuxna människor verkligen så här naiva? Ni resonerar som ni befinner er i någon Disney film. Givetvis söker/vill inte alla ha kärlek. Många trivs bättre på egen hand.."den rätte" christ! lol
Citera
2025-12-03, 13:11
Medlem
Kleiners avatar
Han är hett 🥵 och kvinnor blir knäsvag och smälter i hans sällskap.

Jag är inte orolig, men beskyddande. Det finns normalt funtade kvinnor men majoriteten är inte normalt funtade.

Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Normalt funtade kvinnor springer inte efter upptagna män. Kanske dags att rensa upp i bekantskapskretsen lite? Du verkar orolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in