2025-12-02, 08:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Hört om de som tröttnat på att ligga runt. Att det känns tomt.
En del säger att sex blir bättre när man känner varann väl. Risken här är att kvinnan blir uttråkad av samma man och vill träffa andra. Kan ju vara ett plus också om båda känner att monogami inte är det rätta för dom.

Ser jag till mig själv och mina polare så letade väl alla efter den stora kärleken, men bara för att man inte fann den så kunde vi ju för sjutton inte leva som munkar när Sthlms nattliv bokstavligen svämmade över av saftig murra.

Och sen ska du ju ta saker lite med en nypa salt också, när någon säger att den tröttnat på att ligga runt så kan ju det absolut betyda att den inte är gångbar på köttmarknaden längre och inte bara kan erkänna de. Folk är ju liksom lite lätt förljugna.
Citera
2025-12-02, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Ser jag till mig själv och mina polare så letade väl alla efter den stora kärleken, men bara för att man inte fann den så kunde vi ju för sjutton inte leva som munkar när Sthlms nattliv bokstavligen svämmade över av saftig murra.

Och sen ska du ju ta saker lite med en nypa salt också, när någon säger att den tröttnat på att ligga runt så kan ju det absolut betyda att den inte är gångbar på köttmarknaden längre och inte bara kan erkänna de. Folk är ju liksom lite lätt förljugna.

Jag tror att det passar en del att ligga runt. För andra så är det inte deras grej.
Citera
2025-12-02, 08:35
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag tror att det passar en del att ligga runt. För andra så är det inte deras grej.

Jo, det passar väl snubbarna som är framgångsrika i alla fall kan jag tänka mig. De andra kommer väl i regel med femtioelva olika bortförklaringar.
Citera
2025-12-02, 08:38
Medlem
Citat:
Jo, det passar väl dem som är framgångsrika kan jag tänka mig. De andra kommer väl i regel med femtioelva olika bortförklaringar.

Jag är inte framgångsrik, skulle gärna ligga mer. Och det ville jag ännu mer när jag var yngre och hade bättre kropp och var mer viril.
Samtidigt så är jag rädd, och min bortförklaring här är att jag känner mig otillräcklig. För mig skulle det vara ok att vara ihop med en kvinna och vi mest kramas.
Citera
2025-12-02, 08:54
Medlem
Kleiners avatar
VA?! Bara kramas och inget gökande efteråt?

Ja, då har man nog förlorat lusten till sex.

Citat:
Jag är inte framgångsrik, skulle gärna ligga mer. Och det ville jag ännu mer när jag var yngre och hade bättre kropp och var mer viril.
Samtidigt så är jag rädd, och min bortförklaring här är att jag känner mig otillräcklig. För mig skulle det vara ok att vara ihop med en kvinna och vi mest kramas.
Citera
2025-12-02, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
VA?! Bara kramas och inget gökande efteråt?

Ja, då har man nog förlorat lusten till sex

Jag har bara gjort det en gång och det är 18 år sen. Jag är rädd för att vara otillräcklig.
Sex ställer ofta till det i relationer också.
Hon känner press att ställa upp när hon inte vill, eller tvärtom. Läst att det är vanligt att kvinnor blir uttråkade av samma man, vill träffa andra.
Citera
2025-12-02, 08:59
Medlem
Kleiners avatar
Oj då stackarn

Citat:
Jag har bara gjort det en gång och det är 18 år sen. Jag är rädd för att vara otillräcklig.
Sex ställer ofta till det i relationer också.
Hon känner press att ställa upp när hon inte vill, eller tvärtom. Läst att det är vanligt att kvinnor blir uttråkade av samma man, vill träffa andra.
Citera
2025-12-02, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Oj då stackarn

Ja, jag tycker synd om mig själv. Men det är inte bara jag som upplever att det är jobbigt att vara singel. Många är osäkra, känner sig otillräckliga och tycker att sex ställer till det.
Citera
2025-12-02, 12:59
Medlem
Citat:
Skönare att va singel - visst, har man bara ett jävla flyt med brudarna och gökandet, så absolut.

Bättre ekonomi - här är jag däremot lite nyfiken på hur du tänker, menar du att det skulle vara dyrare att leva med någon och ha två inkomster och dela på kostnaderna, kontra att vara singel och ragga och imponera på olika brudar ute på stan med bara en inkomst?
Jag har ingen dyr hyra. Visserligen med någon, billigare. Men mat, hushållsartiklar, tvätt, osv osv. El. Bensin. Ibland skulle man överraska med olika saker(självförvållat), bjuda lite där och där. Hushållet och allt därtill blev billigare för mig.

Jag är inte ute och splashar pengar på kvinnor.
Citera
2025-12-03, 00:32
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Kan säga så här. När jag varit i andra städer utomlands, till och med i våra grannländer, så upplever jag att du ser fler par än singlar. Är du singel ses du som en kuf.

Går du runt i Stockholm så ser du antingen ensamma personer, grabbar som går med varandra eller tjejer som går med varandra. Att se unga personer hålla i hand eller ens gå med varandra är sällsynt.

Vi kan tacka feminismen för det.
Citera
2025-12-03, 08:15
Avstängd
Det är tack vare feminizmen, sekularism och dating appar/internet. Detta har fött en generation av narcisistiska kvinnor som har helt orimliga krav. Att kvinnor generellt ligger runt mycket idag förstör även deras parbindningsförmåga. Detta kommer att ändras inom några årtionden när muslimer hamnar i majoritet och Sharia införs, vilket det kommer att göra, då stat och moske inte separeras inom Islam.
Citera
2025-12-03, 08:27
Medlem
Stämmer det att så många kvinnor ligger runt?
Kvinnor själva säger att de inte bara vill ligga. Att de bara ligger när de är i ett förhållande.
Att de är trötta på män som mest vill en sak. Hon måste ha känslor för mannen. Att det finns få bra män. Att de inte attraheras av de flesta män.
Och så vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in