Citat:
För mig står det helt uppenbart att Joakim led av psykiska störningar i barndomen. Detta pga Aspbergers syndrom, han kunde inte kontrollera sitt humör och fick utbrott. Hotade med att strypa sina småsyskon. Föräldrarna bad om hjälp och det tyder på att Joakims problem var väldigt stora då inte många föräldrar ber om sån här hjälp i första taget. Inte ens föräldrarna till flickan som tvingades dricka ättika och blev svårt misshandlad i åratal ville kontakta någon socialtjänst. De blev påkomna. I jockes fall var det föräldrarna som sökte hjälp för att Jocke inte var hanterbar. Det finns inte någon som tyder på att han blev misshandlad eller att mamman missbrukade.
Jockes mentala problem fortsatte och när han började med sociala medier betedde han sig som ett jävla svin. När inte detta längre drog in pengar så ville han tvätta bort stämpeln och hade förmodligen läst boken ”pojken som kallades det” Jag tycker det finns kopplingar till den boken som vid den tiden Jocke skrev boken var populär. Anledningen till att han kan hänga ut sin mamma och ljuga så här grovt om henne är att han är psykopat utan känslor. Han har sedan dess levt på detta och älskat uppmärksamheten han får.
Det är inte svårt att se hur det hänger ihop. Jag hoppas familjen stämmer skiten ur honom och att man stänger hans YT kanal för gott. Han skall inte påverka barn och unga med sin psykiska sjukdom.
Jockes mentala problem fortsatte och när han började med sociala medier betedde han sig som ett jävla svin. När inte detta längre drog in pengar så ville han tvätta bort stämpeln och hade förmodligen läst boken ”pojken som kallades det” Jag tycker det finns kopplingar till den boken som vid den tiden Jocke skrev boken var populär. Anledningen till att han kan hänga ut sin mamma och ljuga så här grovt om henne är att han är psykopat utan känslor. Han har sedan dess levt på detta och älskat uppmärksamheten han får.
Det är inte svårt att se hur det hänger ihop. Jag hoppas familjen stämmer skiten ur honom och att man stänger hans YT kanal för gott. Han skall inte påverka barn och unga med sin psykiska sjukdom.
Ja han visar utan tvekan tydliga tecken på att vara både psykopat och mytoman, Det syns tydligt när han intervjuas i dokumentären hur han slingrar sig.