Citat:
Ursprungligen postat av
pippapippi
Äntligen rasar hans jävla luftslott.
Han är ett hån mot alla barn och ungdomar som har och har haft ett helvete som barn.
Luffare är vad han är.
Jag tror absolut Jocke haft en tuff uppväxt. Diagnoser, inte fått rätt hjälp eftersom man inte visste att han hade dessa diagnoser, flyttats runt vilket har givit instabilitet vilket försvårar saker för folk med Jockes diagnoser, tidigt missbruk.
Ja Jocke har orsakat mycket själv, men jag tror även han har haft det svårt.
Det ger honom dock inte rätt att överdriva och ljuga om sin uppväxt. Han kunde ha berättat sanningsenligt om hans uppväxt och fortfarande setts som ett offer.
Att överdriva och ljuga var så onödigt.