Citat:
Ursprungligen postat av
Extra-Allt
Ja du, är det någon som inte har grund för sitt påstående så är det ju du eftersom du inte ens klarade av att svara på en väldigt enkel fråga.
Brukar du alltid "svara" på en fråga med en motfråga när du inte har belägg för ditt påstående?
Vettigt argument?
Du har ju inte kommit med någonting hitintills i denna tråd.
Du är exakt som gräsklipparmannen, sitter och pratar från ditt egna tycke och tänkande.
Ingen seriös fakta alls ...
Sexköpslagen är enbart en skrivbordsprodukt som feministforumet höjer till skyarna ...
På vilket sätt menar du att den nya lagstiftningen skyddar de som i dagsläge säljer sexuella tjänster?
Faktum kvarstår att du har diskvalificerat dig från den här tråden för längesedan. Vad du anser vara eller icke vara seriös fakta är helt ointressant, i synnerhet när du inte haft ett ynka vettigt motargument. Fast och andra sidan förväntar jag mig inget annat av en kverulant som du.
Gällde lagstiftning gäller vare sig paria av din sort vill acceptera det eller inte, och vad ni anser om den nya lagstiftningen är för mig helt ointressant.
Jag ser bara positivt på att det framledes blir det ännu jobbigare att vara torsk, och dessa så kallade entreprenörer får en ny chans i livet att ta sig ut ur träsket med missbruk och okristliga handlingar i form av hor över en skärm.
Nu slipper även dessa arbetsskygga parasiter REA ut sina kroppar årets alla dagar, så det är dags att skriva in sig på arbetsförmedlingen och bli en del av samhället, istället som nu ställa sig utanför.
Ett annat alternativ är att börja läsa upp sina betyg på komvux och förhoppningsvis kunna studera på högskola en dag, men ett första bra steg är att dessa trasiga kvinnor får börja någon form av praktik.
Praktik i kök, städerska eller rengöra toaletter på T-Centralen är ett bra sätt för en infantil parasit att skaffa sig vardagsrutiner, för verklighet skiljer sig rätt drastiskt mot vad de är vana vid, t.ex. ett evigt väntande på en prutande kund och röka Right Menthol under spisfläkten oavbrutet.
De horor som har barn i hushållet skall givetvis skyndsamt utredas och där finns inget annat än att de fråntas vårdnaden om sina barn. En hora är ingen lämplig förälder, så ni som känner till horor online där barn finns i hushållet, tveka inte att kontakta socialtjänsten, barnets bästa ska alltid tas i beaktning och inget barn mår bra av att växa upp i en hemmiljö som mer liknar en bordell.