2025-12-01, 16:32
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Gillar inte att grogga. "Herr expert"?
Nä jag är ingen expert.Jag konstaterar bara här i tråden hur mina tankar är angående hur tv4 och deras prod.team år efter år i Robinson styr utgången.
Vem som är vinnaren? Tja, det visar väl sej efter finalen. Eller hur?
Du vet ju vinnaren så berätta
2025-12-01, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .icigigk
Nu tillhör jag en äldre generation, men pratar dagens unga såhär? Oh my god, fucking osv? Har inga vänner i den åldern och umgås förmodligen inte med riktigt den typen av människor i alla fall. Förskonad från att utsättas för den här typen av språk i min vardag men det kanske är vanligt i vissa kretsar/samhällsklasser?
Håller med till 100%
Så pinsamt å patetiskt. De kan fan inte uttrycka sig dagens unga. Bävar den dagen mitt barnbarn, 7år, kommer hem å hälsar på å bara kan en enda mening: "Å maj gaaaad, morfar"
Är de inskränkta analfabeter hela bunten. Btw, tror inte jag hört Per yttra Å maj gadd en enda gång...
2025-12-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Vi måste prata mer om Emillys brev! Kanske det roligaste som hänt i programmets historia...

Fatta när familjen samlats framför en skål linschips för att se avsnittet tillsammans... och mamma förklarar på nationell TV att pappa skrivit världens sämsta brev och grinar i synken (och sen går hon ner i vattnet och flashar rumpan, igen). Heeeelarious...

Fast ärligt talat, har någon fått ett så uselt brev tidigare? Det där meddelandet såg ju ut ungefär som om hennes snubbe skrivit det med vänsterhanden samtidigt som han var upptagen med att knulla hennes syrra...
2025-12-01, 18:10
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kan bara instämma. Man skulle lika gärna kunna ersätta honom med en robot.
- han har noll personlighet, HELT personlighetslös
- varenda mening som kommer ut ur munnen är enligt manus
- han överartikulerar, säger ett ord i taget.
- NOLL kontakt/kemi med deltagarna
Tar tillbaka min tidigare kommentar om Martin. Han har helt klart vuxit in i rollen som programledare. Mycket mer avslappnad nu, än vad han var i början. Och när han tillåts gå off-script så är han faktiskt riktigt skön. Även gjort en del riktigt vassa kommentarer på några av ö-råden, vilket inga av de tidigare programledarna någonsin var i närheten av att göra.
2025-12-01, 18:14
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nu dalar robinson neråt. Längtar redan tills vår säsongen

Jag med, älskar "Robinson".
2025-12-01, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Vi måste prata mer om Emillys brev! Kanske det roligaste som hänt i programmets historia...

Fatta när familjen samlats framför en skål linschips för att se avsnittet tillsammans... och mamma förklarar på nationell TV att pappa skrivit världens sämsta brev och grinar i synken (och sen går hon ner i vattnet och flashar rumpan, igen). Heeeelarious...

Fast ärligt talat, har någon fått ett så uselt brev tidigare? Det där meddelandet såg ju ut ungefär som om hennes snubbe skrivit det med vänsterhanden samtidigt som han var upptagen med att knulla hennes syrra...

Haha ja, men hon uttalade sig i typ hänt att de skrattat ihop åt det när det sändes och han hade tolkat instruktionen: ”ni ska skiva vem det är ifrån” bokstavligen och avslutat med torra ”från xxx” - jag hade också blivit så besviken i det läget ändå🤣
2025-12-01, 19:19
Medlem
Just börjat kolla på veckans första avsnitt.
Absolut möjligt att ha åsikter om Akink.
Men, bögjohans jävla sopa till kompis (inte ens lärt mig namnet ännu) måste vara den största sopan i Robinsons historia.
Störst i käften av alla, presterat absolut ingenting. Vilken jävla sopa.
2025-12-01, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
Just börjat kolla på veckans första avsnitt.
Absolut möjligt att ha åsikter om Akink.
Men, bögjohans jävla sopa till kompis (inte ens lärt mig namnet ännu) måste vara den största sopan i Robinsons historia.
Störst i käften av alla, presterat absolut ingenting. Vilken jävla sopa.
Emma hette sopan tydligen hörde jag.
2025-12-01, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tar tillbaka min tidigare kommentar om Martin. Han har helt klart vuxit in i rollen som programledare. Mycket mer avslappnad nu, än vad han var i början. Och när han tillåts gå off-script så är han faktiskt riktigt skön. Även gjort en del riktigt vassa kommentarer på några av ö-råden, vilket inga av de tidigare programledarna någonsin var i närheten av att göra.

Ja jag håller med. Tänkte va i helvete är detta för pajas när det började men nu tycker jag att han är bättre än Anders
2025-12-01, 19:31
Medlem
mensverkets avatar
Att Bög-Johan har en Milf-morsa var inte på min bingobricka.
Syrran är också knullvänlig!
2025-12-01, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Du vet ju vinnaren så berätta
Har redan framkommit att Mateo vann
2025-12-01, 20:05
Medlem
Crapmagics avatar
När hade dom tänkt börja visa Gränslandet entimmes sammanfattningen i tv!! nu när man inte har tid att kolla detta på webben så är det lite önskvärt att få reda på vem som åker hem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in