2025-12-01, 02:22
Medlem
lunarluddes avatar
Vilken mupp Matteo är, beredd att kasta karin under bussen när han hamnar i en annan situation..
2025-12-01, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Ingen är kär. August var grym och kunde föra sig i konversationer utan att känslorna tog över. Däremot apkink är värdelös och sämsta personligheten jag sett i tv. Enbart gått vidare på fusk och att tv4 favoriserar arabhoran. Frågor på det din lilla pellejöns?
Att Akink beter sig illa, verkar ha starka drag av att vara narcissist i kombination med dålig självkänsla och inte klarar det sociala spelet gör väl henne till en ganska bra TV-personlighet?

De goda protagonisterna behöver sin antagonisten i en berättelse.

Agust offrar sig för sitt lag, tar med sig antagonisten till ett Gränsland där han blir utslagen av antagonisten som gör comeback och möter protagonisterna igen. Det är en Hollywoodfilm från 90-talet.... eller diverse Pixarfilmer.
Senast redigerad av MrOrdonnee 2025-12-01 kl. 02:36.
2025-12-01, 03:55
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Verkar som du inte tittar på Robinson. Finalen är på torsdag.

Nä, tittar inte, bara kul att veta om en viss person vann.
2025-12-01, 07:57
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Är det inte måndag den 8. dec?
2025-12-01, 10:02
Medlem
Är trött på Aina och Emily... Hoppas de åker ut snart!!

2025-12-01, 11:16
Medlem
Nu dalar robinson neråt. Längtar redan tills vår säsongen
2025-12-01, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Matteo känns väldigt överlägsen.. Duktig på det mesta. Vore skräll om han inte vinner hela hadderajjan. Skulle möjligen vara ifall han missar immunitet till sista örådet och pakten går honom bakom ryggen..

Annars känns det inte som någon riktigt kan utmana Matteo i en final.. Akink, Per och Nutti är hans främsta mostånd liksom..😅

Pusselbiten kan fälla honom och hur bra är han på att snabbt göra eld?

Kom också ihåg hur eldmästaren Rene förlorade av nån "konstig" anledning... Dåligt tändstål, fuktigt virke?
2025-12-01, 13:33
Medlem
Citat:
Det verkar inte som att du tittar på Robinson du heller! Finalen är nästa vecka, troligen på torsdagen. Nu på torsdag är det sista vanliga örådet och där väntar en duell i den sista ödesurnan. Innan örådet blir det även en utslagskamp mellan fyra deltagare!
2025-12-01, 14:50
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
jag gissar på det blivit lite för många lördags groggar för dig.

Om allt är så självklart vem vinner då herr expert
Gillar inte att grogga. "Herr expert"?
Nä jag är ingen expert.Jag konstaterar bara här i tråden hur mina tankar är angående hur tv4 och deras prod.team år efter år i Robinson styr utgången.
Vem som är vinnaren? Tja, det visar väl sej efter finalen. Eller hur?
2025-12-01, 15:46
Medlem
1754s avatar
1: Fyfan vad korkat av Lea att tacka nej till Gränslandet. Hon hade potentional att vinna hela skiten.

2: Martin har visat sig vara en riktigt bra programledare.

Jag kollar ev svar på detta inlägg när säsongen är slut och jag kollat finalen eftersom jag dissar play och inte vill bli spoilad.
2025-12-01, 16:03
Medlem
Vi måste prata mer om Emillys brev! Kanske det roligaste som hänt i programmets historia...

Fatta när familjen samlats framför en skål linschips för att se avsnittet tillsammans... och mamma förklarar på nationell TV att pappa skrivit världens sämsta brev och grinar i synken (och sen går hon ner i vattnet och flashar rumpan, igen). Heeeelarious...

Fast ärligt talat, har någon fått ett så uselt brev tidigare? Det där meddelandet såg ju ut ungefär som om hennes snubbe skrivit det med vänsterhanden samtidigt som han var upptagen med att knulla hennes syrra...
2025-12-01, 16:29
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Gillar inte att grogga. "Herr expert"?
Nä jag är ingen expert.Jag konstaterar bara här i tråden hur mina tankar är angående hur tv4 och deras prod.team år efter år i Robinson styr utgången.
Vem som är vinnaren? Tja, det visar väl sej efter finalen. Eller hur?
Säg vem då herr expertis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in