• 9
  • 10
Igår, 21:34
Medlem
Rackelhane69s avatar
Omväxling förnöjer.

Jag tror att dom allra flesta har ett behov av att ligga med andra. Något nytt och spännande helt enkelt.

Många män vänstrar för att dom inte blir sexuellt tillfredsställda men stannar ändå kvar med sin flickvän/fru för att dom finner en stor trygghet i sin flickvän/fru. Så frugan är alltså lite av en ”trygg vrå” och älskarinnan är äventyret.
Citera
Igår, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackelhane69
Omväxling förnöjer.

Jag tror att dom allra flesta har ett behov av att ligga med andra. Något nytt och spännande helt enkelt.

Många män vänstrar för att dom inte blir sexuellt tillfredsställda men stannar ändå kvar med sin flickvän/fru för att dom finner en stor trygghet i sin flickvän/fru. Så frugan är alltså lite av en ”trygg vrå” och älskarinnan är äventyret.
Samma för kvinnor kanske.
Citera
Igår, 22:02
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja om män hade lite mer ambitioner och visioner i bingen hade ev kvinnor stannat.

Du menar pervers dominans. Det hade ni inte behövt om ni varit attraherade av mannen.
Citera
Igår, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Du menar pervers dominans. Det hade ni inte behövt om ni varit attraherade av mannen.
Du menar om vi varit lika enkelspåriga som män och tänt på yta.
Citera
Igår, 22:20
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Du menar om vi varit lika enkelspåriga som män och tänt på yta.

Nej. Jag menar att alla äcklerier ni dras till är en konsekvens av att sakna attraktion till mansformen. Vilket du bekräftar.
Citera
Igår, 22:24
Medlem
Citat:
Nej. Jag menar att alla äcklerier ni dras till är en konsekvens av att sakna attraktion till mansformen. Vilket du bekräftar.
Alltså om du är man verkar du bära på ett oerhört självhat.

Människan har ett värde bortom sitt utseende vet du.
Citera
Igår, 22:29
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Alltså om du är man verkar du bära på ett oerhört självhat.

Människan har ett värde bortom sitt utseende vet du.

Vi pratar inte om människovärde vi pratar om attraktion. Den är utseendebaserad. Är den inte det är den inte stabil - vilket kvinnans attraktion till mannen inte är. Att du måste ha en massa perverst trams för att kunna bli tänd bekräftar detta.
Citera
Igår, 22:48
Medlem
Rackelhane69s avatar
Citat:
Samma för kvinnor kanske.
Kan mycket väl stämma. Men enligt mina erfarenheter i livet så är kvinnor otrogna på fyllan och gör ett ”misstag” eller så gör hon det för att hon är trött på mannen och förhållandet. En man som är otrogen älskar generellt sett sin fru lika mycket efter en affär. Otroheten är bara en liten flykt från tristessen/tryggheten/ansvaret i relationen. En kvinnas otrohetsaffär betyder mer än så. Hon är trött på förhållandet och är villig att lämna för gott.
Citera
Igår, 22:48
Medlem
Citat:
Vi pratar inte om människovärde vi pratar om attraktion. Den är utseendebaserad. Är den inte det är den inte stabil - vilket kvinnans attraktion till mannen inte är. Att du måste ha en massa perverst trams för att kunna bli tänd bekräftar detta.
Att attraktion är helt utseendebaserad för dig innebär naturligtvis inte att det är så för alla. För de flesta ingår fler komponenter.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in