2025-10-21, 10:30
Medlem
disparitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonN40
Hur vet du att ditt andra prov var utprovningstest? Gick nämligen himla dåligt för mig med just på PP2 (Kvant), vore jäkla skönt att veta - skrev i Stockholm
Olika orter skrev olika delprov under pass 2 alltså att vissa skrev verb medan andra skrev kvant. När olika orter skriver olika prov så innebär det att provpasset är ett utprövningspass, då alla orter måste skriva samma delprov samtidigt.
Senast redigerad av disparity 2025-10-21 kl. 10:32.
Citera
2025-10-21, 20:10
Medlem
AntonN40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disparity
Olika orter skrev olika delprov under pass 2 alltså att vissa skrev verb medan andra skrev kvant. När olika orter skriver olika prov så innebär det att provpasset är ett utprövningspass, då alla orter måste skriva samma delprov samtidigt.

Ah! Tvåtusen tack för the enlightenment hoppas du aceade resterande delar 🙏
Citera
2025-11-30, 13:56
Medlem
disparitys avatar
Någon som kan rekommendera sidor eller gratistidningar som erbjuder krönikor och insändare som liknar dem i "under strecket"? Vill helst inte betala för en prenumeration.
Citera
2025-12-05, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disparity
Någon som kan rekommendera sidor eller gratistidningar som erbjuder krönikor och insändare som liknar dem i "under strecket"? Vill helst inte betala för en prenumeration.

Indirekt svar på din fråga men om du skriver in dig på nån random lallar kurs på SU (funkar säkert också på andra universitet) så får du tillgång till deras bibliotek vilket låter dig läsa alla gamla under strecket gratis (och online).
Citera
2026-01-25, 19:34
Medlem
disparitys avatar
Nu när jag går in för att i detalj se vad jag fick i höstas så ser jag att maskinen ringar antingen i helt fel svar som korrekta eller ringar in helt fel saker som signatur, uppgiftsnummer etc. Är det någon bugg som provansvariga har informerat om i efterhand?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in